- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ano je to mrzute. Na druhou stranu sam jsem taky nekolikrat odesel z hotelu o fous pozdeji aniz bych tim neco zleho sledoval. P.S. Rovni si s nim nejste (ani ja ne) a neznam jedinou zemi, kde tomu je jinak.jinak nic ve zlem, doudam, ze zbytek pobytu vam vysel
Je přece fuk, kdo tam bydlel. Vás zajímá jen to, že platíte za pokoj, který nemůžete používat, což je chyba personálu.
Co je Vám do nějakého jiného hosta.
A já bych spíš řekl, že k vlastnostem kvalifikovaného personálu v hotelu (a v lázních taky) patří především diskrétnost. Když už se to stalo, tak stačilo hostům s omluvou říct, že požadovaný pokoj není ještě připraven. Hádám že občerstvení na účet podniku než se pokoj uvolní a uklidí, by to vyřešilo. A nebo jiný pokoj, ale bez řečí-
Ale hned hostovi vyklopit, že za to může osobně pan hejtman xx, známe tihleti politici, že jo paní??? Takže hádám že pan hejtman už tam nepřijede, a další politici a lidi co dbají o svojí pověst taky ne, aby podrobnosti jejich pobytu vykecávala recepční ostatním rekreantům....nakonec byly to lázně, tak proč nedat do pácu taky pár zjištěných informací o zdravotním stavu a důvodu léčení VIP hostů....
Pokud hejtman takhle chápal co znamená "termín odjezdu" zřejmě i jinak působil svou arogancí personálu velkou radost. Takže na hrubý pytel ...