- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Třeba v politice. Většina jsou muži. Je úplně jedno jací jsou, jaké mají výsledky, ale "dělat politiku" je prý jejich výsada. To je samozřejmě lež jako věž. Je-li v politice žena, musí makat dvakrát tolik, aby se vůbec prosadila. Ale zase - jména jako Jakubková, Kuchtová anebo Zubová mi osobně nahánějí hrůzu. Z uznávaných političek jmenuji nejznámější Margaret Thatcher anebo Madeleine Albright. Je to snad tím, že v zahraničí mají ženy lepší podmínky pro vstup do politiky ?
Kde je to pro ženy výhodné, tam chce rovnost.
Kde by rovnost ženám vadila, tam chce kvóty.
A kde se nehodí ani rovnost ani kvóty, tam chce od mužů galantnost a pozornosti.
Propagovat kvóty zrovna když se nebohá ČSSD zmítá v agónii s volbou nakvótované místopředsedkyně...
Já bych se toho nebál, když rovnost a kvóty, tak pěkně důsledně. Ať máme povinně alespoň 30 % programátorek, kdo se má furt na ty neoholený ksichty v práci koukat?! Ženský element by také jistě velmi příznivě ovlivnil celý náš vývoj, zejména v multithreadových aplikacích by ženy měly přímo excelovat, když prý zvládají řešit tolik věcí najednou. Pěkně povinně na Matfyz, na ČVUT už žádná FF, FHS a žurnalistika - všude nasadit kvóty!
Mimochodem, ten návrh s billboardy je ukrutně urážlivý a sexistický. Nebo snad má autorka za to, že zatímco muži si budou dál kupovat drahé sporťáky, tak ženy umlčíme nějakým nerezovým nádobím a potupně je tak odsoudíme k otročení v kuchyni?! Takové machistické názory by mělo být zákonem zakázáno publikovat, páchají obrovské, chtělo by se přímo říci nenapravitelné celospolečenské, škody!
"..A na bilboardy bych dala vedle krásných nahých slečen propagujících silné vozy taky pár krásných nahých svalovců,..." - víte když si ty bilboardy zaplatíte, tak Vám tam svalovce bez problému dají. Jinak doufám že nehodláte "úkolovat" zadavatele reklamy, který si reklamu platí ze svých peněz. Toho totiž zajímá, co bude jako reklama efektivně fungovat - nic více a nic méně.
Mimochodem - v takovýchto situacích (např. reklama) vyplave na povrch rozdíl mezi realitou a pokryteckou přetvářkou.
a musím říci, že jsem žádné vyštěknutí neviděl. Topolánek se velmi mírně a udiveně zeptal, a jeho odpověď byla vzhledem k formulaci otázky velmi přiměřená a vtipná. Tuto vtipnost doplnil dále Kalousek. Domnívám se, že na tak pitomou otázku, jakou položila reprotérka, se nedalo rozumně odpovědět.
Tady mate klasicky pripad manipulace medii a to jde jen o tzv. "vysteknuti". Jeste stesti, ze jste tu Vy ocividny svedek.
Ale nezoufejte, media, potazmo dana autorka, Vas klidne pre presvedci, ze jste vlastne videl spatne a ze pravdu maji oni a ne Vy.
Nahnal bych vas do dolu rubat uhli, kdyz tak volate po emancipaci
Koukám, to neštěstí z Ostravy zase perlí. Já volím lidi podle jejich názorů, né podle toho co mají ve slipech, nebo pod kalhotkama. Chleba to stejně nezlevní. Mimochodem, tu nahatou holku propagující auto k tomu nikdo nenutil. Ta se slíkla dobrovolně a ráda. Za prachy. Ostatně podívejte se někdy do seznamky, "Ona hledá jeho". "Zvu tě do svého privátu" a podobné "inzeráty" jsou velice časté. Celá řada žen přišla na to, že než se drát někam do politiky, je pro ně výhodnější šlapak chodník.