- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ano přístup ČD byl špatný,ale jak byla napsána žádost obsahovala aspoň elementární věci jako kdy kam čím a nějaký kontak k ověření. Nebo byla psána někdy někam něčím pojedeme ještě vlastně nevíme kam čím a kolik nás bude? Osobně mám zkušenost s předhlášenou skupinou "jen" 30 lidí na lokálce a byl navíc nasazen jeden vůz,takže to jde a né že ne.
Doteď jsem nepochopil, jak někdo může jezdit vlakem pod taktovkou ČD, protože to je opravdu o zdraví. Když jsem byl v civilizované Evropě, tak jsem rád jezdil vlakem, jelikož si člověk cestou do práce stihnul dodělat restíky z večera, zdřímnout si, popř. se nasnídat když se to ráno nestihlo. Např. v Japonsku mě naprosto fascinoval mumraj na nástupišti, ale když přijel vlak, tak se lidé bez stresu vyměnili a všechno bylo bez problémů. Tady člověk nestihne ani pomalu vystoupit a už se cpou lidé dovnitř.
Takže jsem přesedlal na auto a nezbývá mi nic jiného, než doufat v konkurenci.
Dámo, pevně doufám, že učíte počty nebo dějepravu a navrhuji, abyste se toho i držela...
ale proč jste se neobrátli na soukromého dopravce,150 lidí je pro něj dobrý kšeft a jistě by šel pod cenu ČD a vše by jste měli až do "domu".ČD jsou největší špína v této republice,korupce,krádeže,malé domů.
jistě,soukromníci vše spasí, a aby to byl pro ně ˇxeft buďte si jist,že by to nebylo tak výhodné pro školu, (čekací doby busů apod) a jistě by nepřistavil ty nejlepší vozy v téhle republice
Proboha, co je to tu za argumenty? To myslíte vážně, že si jako cestující mám zjišťovat na internetu, kde jsou právě výluky? Buď jste zakonzervovanými zaměstnanci ČD s myšlením z dob plánovaného hospodářství, nebo nemáte všech pět pohromadě. Paní učitelka nahlásila na ČD (nebo její kolegyně, to je jedno), že chtějí jet ve 150 lidech z OV do OP. Hotovo. Pak má přijít potvrzení přijetí zprávy nebo upozornění a návrh jiného řešení, nebo ať jedou autobusem. Já jako cestující vycházím z toho, že vlaky jezdí. Ano, výluky jsou jistě občas nutné, ale o tom článek není. Je to o neschopnosti předimenzovaného molochu ČD (pozor: jsem velký fanda vlaků a odpůrce aut) napsat mail typu: ano, bereme na vědomí, bude to tak a tak, nebo napsat ne, bohužel, nejde to, pozor apod. Zdraví H.
Přesně tak,také to tak vidím.Jak jsem psal,vztah tohoto "molochu"k cestujícím je někdy žalostný.Také jsem velký fanda železnic,badatel,fotograf,ale vidím,jak velké jsou rezervy.ČD spolu se SŽDC měly školu informovat a navrhnout jiné řešení přepravy.
to,že se nepodíváte předem,(jedná li se o 150 os.) jestli není výluka (jenž mimochdem nedělá čd ale majitel dopravní cesty) je naprostá nezodpovědnost a psáno níže seznam výluk je na stránkách čd min 14 dní předem,prostě vlastní neschopnost schodit na jiné a ještě řvát,no fuj
Však paní učitelka také píše,že transfer na přepravu žáků podali dopředu.V tom případě je měl informovat kdo?...ČD jako přepravce nebo SŽDC jako správce tratě?Mj.dle mého názoru rozdělení železnic na ČD.SŽDC,ČD Cargo a další nesmysly byla spíše cesta k záhubě.
Hodně cestuji vlakem,fotografuji železnici a jsem také nezlomným fandou železnice.Myslím,že by mělo platit-náš zákazník,náš pán-.Je pravda,že při větším množství cestujících by měl být vznesen dopředu požadavek na ev.posílení soupravy,také HV 471 City Elefant jsou vybavena zvedací plošinou pro vozíčkáře/HV 843,vybr.služ.vozy na EC,IC ad/.Na druhé straně nikdo dopředu z cestujících jaksi podrobně nezkoumá,je-li na trati výluka buď plánovaná nebo mimořádná.Paní na pokladně měla spolu s dalšími kompetent.pracovníky stanice operativně informovat učitelky o mimořádnostech v provozu a NAD měla být operativně posílena tak,aby se zabránilo podobným nepříjemnostem.Na naší železnici opravdu vládne zbytečná byrokracie.Když tak cestuji,občas vidím Os složený z HV "brejlovce "750 nebo 754 a jednoho přívěsného Bmx....Dosti prapodivné...Co když nastane mimořádnost,nebyly by lepší už 2 přívěsné?Domnívám se,že příště si škola nechá přistavit raději autobusy,které je odvezou přímo z místa na místo.
Ale ať se potom ČD nediví,že takto přicházejí o zákazníky.Propad na tržbách 5 miliard Kč za minulý rok není zanedbatelná částka.V některých případech je "péče" o cestujícího opravdu žalostná.V mnohých případech zaměstnanci ČD raději zalezou do dopravní kanceláře,kde si hrají na "pány",než aby něco řešili.
Myslím, že stačí to, co jsem udělala, ač mě k tomu nevybízí nic jiného než slušnost. Odezva ČD byla neadekvátní, nikoliv moje IQ pochabé. Nechápe-li to někdo z diskutujících, ať jde pracovat tamtéž, bude se tam hodit. Výluku NEPŘEDPOKLÁDÁM. Předpokládám, že normální stav je PROVOZ, výluka nenormální. Jsem nenormální já?
Výluky jsou normální. Železniční tratě je nutné opravovat.
Nenormální jsou výluky kvůli sebevrahům a barvoslepým motoristům.
Sledujte:
No, tak to nechápu ... přece když něco organizuju, zjišťuju ji věci předem a ne že skočím na první spoj a děj se vůle ČD ...
o výlukách se dozvíte na webu ČD minimálně dva týdnu dopředu. Stačí se informovat. Včera jsem viděl jet školní výlet do ZOO. Protože to škola nahlásila, vlak byl posílen o dva vozy.
To brouzdalka:
Jízdní řády se mění třikrát do roka. Dlouodobá výluka na trati do Opavy je dávnou minulostí.
Dámy, nezlobte se na zrcadlo když máte křivou hubu.