- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Promiňte, a v které bance se mi ještě stalo, že mi neodešlo SIPO nebo že neznámý pachatel změnil disposice v internetovém bankovnictví? Nějak si nevzpomínám.
je zcela zřejmé, že někdo z managementu mBank se v inkriminovaných dnech vloupal k Vám domů aby s Vašimi přístupovými údaji na Vašem počítači způsobil zmatek ve Vašem rodinném rozpočtu. Stojím zcela na Vaší straně
To je pozoruhodná dedukce, jen nechápu z čeho vychází. Nemyslíte, že v době vyspělých (des)informačních technologií není zas takový problém v systému internetového bankovnictví vyrobit fiktivní stopu ukazující k počítači klienta? Však to taky trvalo 3 týdny, než banka odpověděla na reklamaci a nikdy nevysvětlila, kdo ten inkriminovaný příkaz k inkasu zrušil. Samozřejmě, že by se na takový podvůdek přišlo, kdyby se někdo znalý důkladně do toho systému podíval, ale to samozřejmě nikdo neudělal, vůbec už ne orgány bankovního dohledu.
To je zajímavé, že všude máte nějaké problémy. A za 4 měsíce si ani jednou na výpisu nevšimnete, že SIPO neodešlo a na druhém výpisu, že nebylo provedeno pro překročení limitu.
Stát se může leccos, ale že vám se to děje v každé bance, to je opravdu zvláštní.
Promiňte, a v které bance se mi ještě stalo, že mi neodešlo SIPO nebo že neznámý pachatel změnil disposice v internetovém bankovnictví? Nějak si nevzpomínám
Já mám zkušennost podobnou. Asi před 15ti lety jsem zrušil účet u KB, ze kterého bylo nastaveno SIPO. SIPO nepřestalo chodit. Šel jsem tedy na poštu v mylné domněnce, že ho tam zruším. Bylo mi řečeno, že ho měla zrušit banka, když rušila účet, což je logické. Tak jsem šel do banky. SIPO chodí dál a dál:-))