Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LV

xchickox007

15. 11. 2010 20:15
Proč je článek tendeční a zaujatý a postup autora špatný..

Už proto že nezmiňuje některé podstatné věci, že v Pakistánů ani nikde jinde nejsou křesťané jediná skupina,která je diskriminovaná. Proč teda nepíšou např. Šiíté v ČR Nečasovy, aby se zastal jejich skupiny v pakistánu, že... Odpověď: Proto, že jsou normální narozdíl od Pospíšila...

Proč nebombarduje přes 60% nevěřících v ČR velvyslanectví zemí, kde je povinné náboženství ve školách odpověd: opět protože je ta většina normální narozdíl od Pospíšila...

Jistě Pakistánské zákony jsou v něčem špatné, Asia Bibi by neměla dostat trest smrti za výrok, ale špatný, absurdní a hloupý je i postup (požadovat po politicích něco co je spíš akt jejich dobré vůle a nad rámec práce...tohle je práce výborů pro lidská práva a pod. org.)jaký tu uvádí autor

0 0
možnosti
IPIP

Ignác Pospíšil

15. 11. 2010 23:11
Re: Proč je článek tendeční a zaujatý a postup autora špatný..

Jen pokračujte, ať lidi vidí, co jste zač... :-)

0 0
možnosti
AS

viveka

15. 11. 2010 7:45
Není to nějaký omyl?

Nepatří tato diskuze spíš někam pod potraty, než pod Asiu Bibi?

0 0
možnosti
IPIP

Ignác Pospíšil

15. 11. 2010 9:43
Re: Není to nějaký omyl?

Nejsem to já, kdo se rozhodl mimoběžnou zmínku o potratech považovat za klíčové téma článku. Nejsem to já, kdo označuje legitimní a plně demokratické požadování od politiků, aby v případu zasáhli, za nacistické a komunistické metody a opruzování politiků blbostma. S tím přišel pan Lubomír Vaněk ml. alias xchickox007.

0 0
možnosti
LV

xchickox007

13. 11. 2010 11:31
Statistiky a Fakta

je to přesně jak píšete. Na začátku bylo u nás obrovské množství potratů, které se podařilo snížit na počet kolem 25 000 ročně. A proč: Osvětou, sexuální výchovou ve školách a stále lepší antikoncepcí..

Fakta(Český statist. úřad) na Začátku 90let byl počet potratů přes 100tis. dnes je 4x míň a legislativa se nemění. Příčiny jsou 3

a)Odtabuizování sexu (O sexu se mluví ve školách na veřejnosti,stejně tak jako o rizicích nechtěného otěhotnění a nemocí a pod..)

b)Dostupnost antikoncepce(Antikocepce má mnohokrát menší rizika než interupce a ta moderní při správné konzultaci s lékařem i žádné nebo min. vedlejší účinky)nehledě na téměř eliminaci nelegálních potratů

Ptám se: Jestli toho někde dosáhla nátlaková skupiny nebo demagogové typu HPŽ, . A odpovím si nikde. Práce podobných skupin a části církve je totiž pouze v nátlaku, vyhrožování a zastrašování. Proto je na místě i politiků takové skupiny ignorovat,popř. v případě extrémního nátlaku a škodlivosti postavit mimo zákon...

0 0
možnosti
LV

xchickox007

13. 11. 2010 11:41
Re: Statistiky a Fakta

Jinak ještě jako dodatek, stačí kouknout na 5 radikálně katolických webů a srovnat je s weby radikálních muslimských fanatiků, kteří v afgánistánu a pakistánu zabíjejí...

A Hlavní myšlenka je stejná:

a)nátlak na politiky i proti vůli většiny obyvatel země ve které žijí

b)kritizování skoro všeho, a hlavně druhých náboženských skupin nebo nevěřících, bez jasného a srozumitelného řešení problémů

c)udavačství(politika který není pro kriminalizaci potratů nahlásíme), práskačštví(kněze který toleruje kytary nebo hudbu na bubny při mši opět nahlásíme), provokování(pište co nejvíc dopisů politikům a hlavně je co nejvíc otravujte) a praktiky srovnatelné s komunistickými nebo nacistickými režimy.

0 0
možnosti
MV

marka40

12. 11. 2010 19:40
trochu statistiky:

zhruba před 25 lety byl uveden v platnost zákon v takové podobě, v jaké platí dodnes. V té době došlo k strašnému nárůstu potratů. Asi před 20 lety se začalo s velkou OSVĚTOU. Právě díky této osvětě se podařilo docílit toho že se v souč. době provádí asi TŘETINA tehdejšího počtu. Osvěta, vysvětlování a výchova přinášejí výsledky. A budou přinášet dál. O zákazech jakéhokoliv druhu se ví, že jsou od toho, aby se porušovaly. Žádný výchovný efekt nemají, jen represivní. Posouzení tohoto mého názoru můžete klidně přenechat Bohu, jak moc se mu bude zdát propotratový posoudí jednou nejlépe on sám. A odsoudit mne za něj má právo také jen ON.

Pokud mi budete příště posílat odkazy na vyjádření církevních představitelů, pak prosím o odkazy na naše české církevní představitele. Jsme v Česku a bavíme se zde o českých politicích a českých zákonech. Kromě toho, za mých studentských let se zde ještě angličtina nevyučovala, takže jsem mu stejně nerozumněla.

0 0
možnosti
IPIP

Ignác Pospíšil

12. 11. 2010 22:52
Re: trochu statistiky:

:-) Sama se zde usvědčujete ze lži... Sama zde píšete, že zavedení propotratovější legislativy vedlo k prudkému nárůstu potratů.

Pokles potratů v posledních desetiletích nesouvisí s osvětou, ale s rozšířením antikoncepce, která způsobila, že není koho utrácet. To není žádný pokrok.

Jinak ten pán je kardinál Arinze, prefekt Kongregace pro vysluhování svátostí - úřadu, který celosvětově dohlíží na správné vysluhování svátostí a liturgie. Říká, že politik, který tvrdí: "osobně jsem proti potratům, ale nevnucuji to ostatním zákony", by stejně klidně mohl říct, že "osobně je proti povraždění stovek z nás, ale pokud někdo bude chtít to udělat, ať si to udělá, že mu tu možnost odhlasuje." Protože to je přesně to, co říká.

A dále dodává, že politici se hlasováním dle tohoto stanoviska dopouštějí smrtelného hříchu a nesmějí k přijímání - což je věc, kterou pochopí i malé dítě a není vůbec potřeba, aby to nějaký biskup nebo dokonce kardinál speciálně vyhlašoval nebo potvrzoval.

0 0
možnosti
LV

xchickox007

12. 11. 2010 14:42
Pro Marku40

Nejsem úplně ateista, vážím si všech slušných lidí v republice, a kdo v co věří. Nesnáším když někdo někomu něco vnucuje (např. protopotratová legislativa) nebo zákony zvýhodňující tu a tu menšinu. Jsem pro rovné příležitosti všech. Nebo-li jinak:

Ústava a zákony ČR říkají: že věřit můžeš co chceš, ale neotravuj s tím ostatní...

A dobrý katolík se neposuzuje podle toho jestli uznává pseudofanatické kecy pár biskupů nebo kardinálů, jistě každé náboženství má svoje radikální křídlo, ale to by mělo mít jasné mantinely..

Dobře je: že drtivé většině slušných katolíků je Pospíšil k smíchu, špatné, že mu projde když napíše veřejně do novin výzvu k otravování politiků nesmyslama. I když myslím si že Policejní složky oddělení pro boj s extrémismem si ho brzo vemou do hledáčku...

0 0
možnosti
IPIP

Ignác Pospíšil

12. 11. 2010 16:03
Re: Pro Marku40

Problém je v tom, že sama Církev má jasné mantinely a Ty i tvá kolegyně a přitakávačka jste názorově úplně mimo ně, ne já...

0 0
možnosti
LV

xchickox007

12. 11. 2010 14:23
Nenechte se zmást fanatikem

To co tady tvrdí pan Pospíšil, je prostě pouze jeho a podobných názor... Je to jako říct, že všichni muslimové jsou teroristi, všichni homosexuálové jsou nemocní a pod... Není to názor celé církve a už vůbec ne většiny církve.

Metody pana Pospíšila jsou jasné - sám to píše ve článku: Tlak, Tlak a Tlak....

Jak škatulkovat tyhle lidi: Jasný fanatik, který škodí všem: lidem v této republice, katolíkům,politkům prostě všem...

Já se ptám: Jak moc je věrohodný soud člověka,který po 30cítce nebyl schopný se oženit, dostudovat VŠ (nedokončil) a vlastně krom psaní útočných článků je bez kariéry...,že někdo porušuje to a to přikázání? A klidně se odpovím: je to prostě další pisálek, který si léčí komplexy, že ho pochopilo to 1% fanatiků a ostatním je maximálně k smíchu. Nic víc, nic míň

0 0
možnosti
LV

xchickox007

12. 11. 2010 10:47
Když se veme kolem a kolem...

a) To je, že je někdo proti kriminalizaci potratů ještě neznamená, že není správný katolík a už vůbec neurčuje správnost katolíka názor pár kardinálů nebo biskupů, zvlášť pokud jiná část církve má názory jiné...

b) Názory v církvi jsou různé, jsou ty liberální a radikální. CO dokáže radikální větev náboženství vidíme u muslimů v extrémní formě.. Ještě nikdy sem neviděl liberálního muslima zabíjet při anténtátech nebo liberálního katolíka vnucovat svoji víru někomu anebo domáhat se pozitivní diskriminace na úkor např. většiny (ČR) tlakem na politiky

c)Pokud se někdo srovnává holocaust s interupcí, tak je buď zralý do Bohnic, anebo trpí komplexem z dětství(nejspíše šikana) a má zvrhlejší myšlení než ti nacisti...(také se snaží pro omezení svobody a vnucuje svoje názory jiným a odvolává se na vůdce...)

0 0
možnosti
MV

marka40

12. 11. 2010 12:50
Re: Když se veme kolem a kolem...

Zdravím. Jak tak čtu vaše příspěvky, tak si říkám, že vy nemůžete být ateista. Ateisté po přečtení něčeho takového naházejí VEŠKERÉ katolíky s těmito fanatiky do jednopho pytle. Jejich argumenty pak používají např. proti kardinálu Vlkovi a dalším.  Z vašich příspěvků je jasné, že vám vadí, jak tito fanatici škodí všem normálním katolíkům.

0 0
možnosti
MV

marka40

12. 11. 2010 6:54
S touto větou naprosto souhlasím:

"Jedním z největších hříchů současných křesťanů je jejich nezájem o osudy jejich souvěrců v zemích jako jsou Irák, Pákistán, Indie, Indonésie, Čína, Vietnam etc. Měli bychom to změnit. Tak s tím začněme." - TAK ZAČNĚTE a běžte pomáhat!

Místo toho chtít ovládat imtimní životy lidí, kteří přijali svátost manželství, přivedli na svět několik dětí, které musejí UŽIVIT a vychovat, přitom pracují ve třísměnných provozech nebo v zemědělství za hluboko podprůměrné mzdy a jsou zedření jak koně, začněte konečně dělat něco užitečného. Za člověka totiž mluví jeho ČINY. I když to, že chce někdo ovládat intimní životy druhých, práci lékařů a kněží, o člověku také hodně vypovídá.

A ještě: jakým způsobem podporuje P. Nečas propotratovou politiku? Vy kdybyste tento blábol v každém článku o někom nenapsal, tak byste snad ani neusnul. Nejlepší protipotratovou politikou je osobní příklad každého člověka. A ten P. Nečas se svými 4 dětmi jasně dává!

0 0
možnosti
MV

marka40

12. 11. 2010 7:12
Re: S touto větou naprosto souhlasím:

Teď jsem si všimla, že jste mi na můj dotaz odpověděl v předešlé diskuzi. 

Jakým způsobem podpořila V. Luxová propotratovou legislativu? Snad tím, že jasně řekla, že je pro ni potrat naprosto nepřijatelná záležitost?  Aby bylo jasno: to, že s vámi nechodí řvát na nesmyslné akce, na kterých žádáte kriminalizaci potratů ještě neznamena, že podporuje propotratovou legoslativu.

Takže ještě jednou: jakým způsobem podpořila propotratovou legoslativu? Kromě toho: co to vlastně je ta "propotratová legislativa"?

0 0
možnosti
F

Faustino

11. 11. 2010 21:54
Pane autore

Zřejmě jste neslyšel v rozhlasovém pořadu Doteky víry biskupa Václava Malého.

Ten např. říkal, že největší nebezpečí pro křesťany v Iráku nejsou muslimové, ale američtí evangelikálové.

0 0
možnosti
LV

xchickox007

11. 11. 2010 21:10
a nejvíc mě rozesmálo..

a) tlakem....

b) tlakem....

c) tlakem....

Co na to říct... leda tak, že tlakem vyslat radikální skupiny muslimů a fanatickejch katolíků na pustejch ostrov oni se tam spolu vymlátěj a bude klid

0 0
možnosti
MV

marka40

12. 11. 2010 7:19
Re: a nejvíc mě rozesmálo..

Tohle říkám často - odvézt tam VČECHNY fanatiky. Oni totiž fanatici jsou nebezpeční v jakékoli "organizaci". Co dokázali např. ateističtí fanatici v 50 letech také dobře víme. Co dokázali církevní ve středověku víme také. A čeho jsou schopni ti muslimští víme dobře také.

0 0
možnosti
  • Počet článků 262
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1599x
Katolík, novinář a komentátor. Vydavatel a šéfredaktor časopisu Duše a hvězdy.