Děkujeme za pochopení.
Karel moudrý
pošta
Nejen pojištění, hračky, knihy, kalendáře.
V dobách výměny autolékárniček, kdy ve velkých supermarketech ( Globus, Kaufland) cena 1 ks autolékárničky činila 220 Kč, na poště chtěli 330. Asi ta jejich - poštovní - byla kvalitnější.
Paveljan
Systém, ve kterém žijeme,
to je bezohledná rvačka o prachy. Sice nám to otravuje život, ale alespoˇnás to vychovává k osobní odpovědnosti.
Goody
Pohled z druhé strany 2.
Samozřejmě je to doprovázeno vyhrožováním, že přijdou o místo a v malém městě s vysoce nadprůměrnou nezaměstnaností to není legrace. Tak už je vám asi jasné, že pošťákům nezbývá, než zákazníky oslovovat, ale naprostá většina lidí (logicky) o tyto služby nestojí. Takže to dopadá tak, že v nejhlubším zoufalství si nechtěně pořizují nabízené produkty sami pracovníci (těch pojištění a spoření co už máme!), aby alespoň něco měli splněno. Věřte mi, že celý tento systém štve především samotné pošťáky a kdysi pohodová práce na poště se jim změnila v peklo.
Goody
Pohled z druhé strany 1.
Pokusím se vám poskytnout pohled na věc z jiného úhlu, neboť to, o čem píšete, nedobrovolně sleduji z druhé strany. Manželka už mnoho let na poště pracuje a před pár lety skutečně pošta začala nabízet tzv. produkty (pojištění, spoření atd.) partnerského bankovního domu. Zprvu to bylo jen cosi navíc, pracovníci pošty měli produkty nabízet dobrovolně a za určité kvantum ulovených "dušiček" dokonce byla nějaká odměna. Ale s postupem doby se situace radikálně změnila. Nyní je to tak, že všichni pracovníci pošty (a to prosím včetně těch, co nepřijdou do kontaktu s veřejností!) mají stanoven plán, kolik jakých finančních produktů musí prodat, v opačném případě mohou přijít až o třetinu platu. Vše je doprovázeno neskutečným tlakem ze strany tzv. manažera, který má s pracovníky pravidelné (a poslední dobou stále častější) pohovory, kde musí každý zdůvodňovat nesplnění plánu a jsou nuceni podepisovat další závazky.
Angi
Re: Pohled z druhé strany 1.
To myslím většina lidí chápe a nedává to za vinu těm poštovním úřednicím...ale občas se najdou i frustrovaní lidi ve frontě, co prostě potřebují vybít vztek... ale každému kdo pracuje v nějaké firmě musí být jasné, jak to chodí...
cyankáli v šampaňském
mluvíte mi z duše
na tyhle akce by měli mít zláštní přepážku nebo aspoň lidi co chtějí jen poslat /vyzvednout dopis by měli mít přednost.
petrph
smutné je to,
Že pošta už ani ty poslané balíky nerozváží. Jak jsem byl nedávno poučen, tak balíky poslané na objednávky z eshopů vůbec nerozváží, pouze poštak (někdy) vhodí lístek do schránky a musíte si dojít pro balík sám na poštu
Aby pošta doručila balík "až do domu", tak si musí odesílatel "připlatit"...
Angi
Re: smutné je to,
Co myslíte tím "už" ? Pošta ty balíčky někdy doručovala??? Já to nezažil, ale je mi teprve 25 let, tak možná někdy před tím.. jinak občas dostanu po týdnu lístek do schránky se zpětně zapsaným datem, nebo rovnou druhou / třetí výzvu a občas musím na poštu jen tak pátrat.... vzhledem k tomu, že nemám dobré zkušenosti ani s kurýrními službami, tak jsem se v posledních měsících vrátil k tomu, že si zboží po internetu jen objednám, ale vyzvednu v prodejně osobně.
ajsek1
chci vám věřit,
ostatně proč by jste lhal; ale na mou duši - jsem na poště s balíčky a s dopisy 200x ročně již 19 let, a za tu dobu mi nikdy na žádné z pěti pošt, kam nečastěji chodím, nenabídnuli nikdy žádné spoření, poištění... prostě nic co by nesouviselo s odesláním balíků / dopisů; navís se ty ženské za přepážkami celkem snaží, žádné zbytečné prodlevy, má to tempo; zvláštní pochvala pro pošty 50002 a 50009;
- Počet článků 555
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1495x
Seznam rubrik
Oblíbené stránky
- Putování Hrocha
- Historie, folk, divadlo, atd.
- staré hodiny
- středověká tvrz Tuchoraz
- vodní mlýn Bavov n/Jizerou