Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J34a82r12d65a 88N11o28v34á19k
Slečno, tady máte trochu reality, která vám dá facku:
Monika Le Fay: Znám norské rozsudky. Hrozné čtení…
Z91u11z15a15n75a 16B25a78l25o36g52h54o96v24a
Hlavně , že děti všech těch "naštvanýh matek" jsou geniální a osobnosti. Hurá a třikrát. Nesporně to ČR spasí. Jen děti jiných jsou " blbé" . Toť postoj mlitantní matky. Incluse je přepotřebná, protože škola neučí jenom číst a psát, ale učí nás také interakci . Učí nás, že je potřeba být tolerantní k jiným a slabím. Že je třeba akceptovat fyzický handicap a nabídnout pomoc, když je potřeba. Děti se adaptují rychle , učí se rychle. A někdy jsou schopné vychovávat i své rodiče, které neměli štěstí na inclusivní vzdělání a proto píšou blogy, kde své spoluobčany, kteří se ocitli bez práce a snaží se opět si najíít práci , označují za ty "z pracáku". Ach jo.
L56i84b45o22r 16V80a59n36ě77k
Štěstí na inkluzivní vzdělávání - mno moc by mne zajímaly statisticky spolehlivé vyhodnocení nakolik to těm s lehkou mozkovou dysfunkcí skutečně pomohlo a nakolik se zhoršil prospěch takto násilně inkludované třídy.
Já ze svého života má zkušenosti přesně opačné. Do 5 třídy jsem byl v normální ZDŠ, kde jsem se vyloženě nudil celou třídu zdržovalo pár blbých a agresivních spolužáků. Bez jakékoliv námahy jsem byl s cca 5 spolužáky mezi tzv. premianty.
Pak jsme byli vybráni do experimentální školy - budoucího gymnasia, kde jsem se náhle ocitl v průměru, možná i podprůměru. Najednou bylo potřeba skutečně "zabrat" a skutečně se snažit a učit..
Celá naše tehdejší "neinkludovaná" třída hravě vystudovala různé VŠ a řada z nich je známá jako špičkoví odborníci. Pochybuji, že bychom takto skončili, kdybychom si protrpěli základnu s inkludovanými jedinci kteří tam byli - natož kdyby nám do tříd nacpali retardy ze zvláštní školy.
Kdo táhne společnost vpřed? Šedý průměr, nebo vzdělaní odborníci?
L39i73b44o66r 52V78a65n45ě53k
Je principiální otázkou, je-li pro společnost důležitější o něco (prý) zlepšit znalosti blbých za cenu zhoršení znalostí chytrých, nebo blbé vychovávat odděleně dle jejich schopností, abychom měli víc chytřejších chytrých.
L81i87b55o95r 19V34a51n93ě63k
Záporné hodnocení
Radek Polický 61314
Vy holt musíte minusovat i když žádným argumentem nedisponujete, ba možná i souhlasíte, že...

K62a77r73e71l 58B37o67h55á80č53e87k
:) Já nemám fcb a chtěl bych se přihlásit :)
D21á52š58a 64S33t75á41r41k48o72v98á
Protože jsi naštvaný anebo matka, Karle?
D58á89š97a 72S18t68á59r74k20o69v22á
Paní Hrindová, tato situace se mi nelíbí, tak jako Vám a další spoustě lidí. Doufám a věřím ale, že 2-3 roky, než budou (a kdoví, jestli) rušeny školy praktické, je hromada času na to, aby se zjistilo, že tento nápad není reálný ze všech důvodů, které Váš otevřený dopis popisuje. Malým množstvím nedostatečně proškolených asistentů a zdrojů pro ně počínaje. Dále existuje spousta dignóz a mezi-diagnóz u okruhu dětí, které by měly být v inkluzi zahrnuty. Jsem přesvědčena, že u mnohých z nich se jednoznačně prokáže, že tyto děti nejsou při sebevětší péči vzdělatelné v takové míře, jako děti zdravé, bez diagnózy. Stále bude -žel- spousta dětí s diagnózami absolutně neslučitelnými s běžnou výukou, které ale bude třeba na běžný život připravit, ať už jim jednou do budoucna bude sebrána svéprávnost anebo nikoliv. Zcela jistě se ale prokáže, kde se rodiče dětem doma věnují a kde nikoliv. Neboť výuka a péče ve škole tvoří jen zlomek toho, co je třeba do školáka investovat (myslím čas, pozornost, péči, pomoc s výukou).
Čili pro tentokrát s Vámi souhlasím, ale dopis nepodepíši právě pro nevěrohodnost Vaší osoby. Jednak nesouhlasím s programem, formou, většinou názorů a způsobem projevu Naštvaných matek (v afektu se nic řešit nedá) a především nevěřím Vám. V mých očích jste se dokonale odkopala a zdiskreditovala. A těší mne, že nejen v mých...

R42a38d38e89k 72P43o92l20i54c89k62ý
Nebylo by lepší nějaké hnutí "Matky navrhující řešení" než "Naštvané matky" co jen kritizují?
To, že jste věčně na něco naštvaná nedává dobrý příklad dětem o které vám údajně jde.
Pořád platí-nenávist plodí nenávist, naštvanost plodí naštvanost...
L27i97b35o62r 16V29a18n25ě34k
Na tom videu s "naší" komisařkou EU Jourovou mne fascinoval hned úvod, v němž v podstatě říká, co České republice nařizuje ve školství provádět a že bude plnění rozkazů evropské unie tvrdě kontrolovat.
Pro takovou evropskou diktaturu jsme skutečně nehlasovali.

P49e75t12r 45Š42i65n44d79e77l86á41ř
Není se čemu divit. Paní Valachová předtím než převzala školství, pracovala jako náměstkyně ministra pro lidská práva Dienstbiera, takže má všechno (co se nám nebude tak úplně líbit) v malíku.
J87a11r11d90a 78C39h43o13v75a82n52e34c
Zavedení speciální školství bylo projevem humanity společnosti. Jeho rušení je naopak projevem těžkého úpadku a zvěrskosti dnešních vládců a předznamenává civilisační kolaps, do kterého evropský svět dnešní imigranti záhy uvrhnou.
Paní ministryni vzhledem k jejimu nedostatku empatie nelze než popřát, aby se s problematikou postižených dětí seznámila blížeji a osobněji, třeba ve vlastní rodině.
- Počet článků 168
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 3594x