Děkujeme za pochopení.
J45a48r40d34a 47N69o83v96á12k
Slečno, tady máte trochu reality, která vám dá facku:
Monika Le Fay: Znám norské rozsudky. Hrozné čtení…
http://svobodneforum.cz/monika-le-fay-norske-rozsudky-hrozne-cteni-sledujte/
Z90u29z33a53n43a 84B49a61l40o46g49h50o94v93a
Hlavně , že děti všech těch "naštvanýh matek" jsou geniální a osobnosti. Hurá a třikrát. Nesporně to ČR spasí. Jen děti jiných jsou " blbé" . Toť postoj mlitantní matky. Incluse je přepotřebná, protože škola neučí jenom číst a psát, ale učí nás také interakci . Učí nás, že je potřeba být tolerantní k jiným a slabím. Že je třeba akceptovat fyzický handicap a nabídnout pomoc, když je potřeba. Děti se adaptují rychle , učí se rychle. A někdy jsou schopné vychovávat i své rodiče, které neměli štěstí na inclusivní vzdělání a proto píšou blogy, kde své spoluobčany, kteří se ocitli bez práce a snaží se opět si najíít práci , označují za ty "z pracáku". Ach jo.
L83i31b38o57r 59V13a33n31ě32k
Štěstí na inkluzivní vzdělávání - mno moc by mne zajímaly statisticky spolehlivé vyhodnocení nakolik to těm s lehkou mozkovou dysfunkcí skutečně pomohlo a nakolik se zhoršil prospěch takto násilně inkludované třídy.
Já ze svého života má zkušenosti přesně opačné. Do 5 třídy jsem byl v normální ZDŠ, kde jsem se vyloženě nudil celou třídu zdržovalo pár blbých a agresivních spolužáků. Bez jakékoliv námahy jsem byl s cca 5 spolužáky mezi tzv. premianty.
Pak jsme byli vybráni do experimentální školy - budoucího gymnasia, kde jsem se náhle ocitl v průměru, možná i podprůměru. Najednou bylo potřeba skutečně "zabrat" a skutečně se snažit a učit..
Celá naše tehdejší "neinkludovaná" třída hravě vystudovala různé VŠ a řada z nich je známá jako špičkoví odborníci. Pochybuji, že bychom takto skončili, kdybychom si protrpěli základnu s inkludovanými jedinci kteří tam byli - natož kdyby nám do tříd nacpali retardy ze zvláštní školy.
Kdo táhne společnost vpřed? Šedý průměr, nebo vzdělaní odborníci?
L35i16b27o54r 10V77a21n21ě26k
Je principiální otázkou, je-li pro společnost důležitější o něco (prý) zlepšit znalosti blbých za cenu zhoršení znalostí chytrých, nebo blbé vychovávat odděleně dle jejich schopností, abychom měli víc chytřejších chytrých.
L80i30b88o62r 60V32a33n56ě40k
Záporné hodnocení
Radek Polický 61314
Vy holt musíte minusovat i když žádným argumentem nedisponujete, ba možná i souhlasíte, že...
K26a10r48e77l 23B49o53h55á13č19e21k
:) Já nemám fcb a chtěl bych se přihlásit :)
D34á92š78a 68S96t96á46r26k40o49v83á
Protože jsi naštvaný anebo matka, Karle?
D29á35š32a 69S74t14á30r69k15o33v12á
Paní Hrindová, tato situace se mi nelíbí, tak jako Vám a další spoustě lidí. Doufám a věřím ale, že 2-3 roky, než budou (a kdoví, jestli) rušeny školy praktické, je hromada času na to, aby se zjistilo, že tento nápad není reálný ze všech důvodů, které Váš otevřený dopis popisuje. Malým množstvím nedostatečně proškolených asistentů a zdrojů pro ně počínaje. Dále existuje spousta dignóz a mezi-diagnóz u okruhu dětí, které by měly být v inkluzi zahrnuty. Jsem přesvědčena, že u mnohých z nich se jednoznačně prokáže, že tyto děti nejsou při sebevětší péči vzdělatelné v takové míře, jako děti zdravé, bez diagnózy. Stále bude -žel- spousta dětí s diagnózami absolutně neslučitelnými s běžnou výukou, které ale bude třeba na běžný život připravit, ať už jim jednou do budoucna bude sebrána svéprávnost anebo nikoliv. Zcela jistě se ale prokáže, kde se rodiče dětem doma věnují a kde nikoliv. Neboť výuka a péče ve škole tvoří jen zlomek toho, co je třeba do školáka investovat (myslím čas, pozornost, péči, pomoc s výukou).
Čili pro tentokrát s Vámi souhlasím, ale dopis nepodepíši právě pro nevěrohodnost Vaší osoby. Jednak nesouhlasím s programem, formou, většinou názorů a způsobem projevu Naštvaných matek (v afektu se nic řešit nedá) a především nevěřím Vám. V mých očích jste se dokonale odkopala a zdiskreditovala. A těší mne, že nejen v mých...
R91a86d51e29k 65P63o84l17i26c90k42ý
Nebylo by lepší nějaké hnutí "Matky navrhující řešení" než "Naštvané matky" co jen kritizují?
To, že jste věčně na něco naštvaná nedává dobrý příklad dětem o které vám údajně jde.
Pořád platí-nenávist plodí nenávist, naštvanost plodí naštvanost...
L87i32b30o72r 47V23a49n54ě48k
Na tom videu s "naší" komisařkou EU Jourovou mne fascinoval hned úvod, v němž v podstatě říká, co České republice nařizuje ve školství provádět a že bude plnění rozkazů evropské unie tvrdě kontrolovat.
Pro takovou evropskou diktaturu jsme skutečně nehlasovali.
P40e94t18r 28Š35i40n81d32e84l64á15ř
Není se čemu divit. Paní Valachová předtím než převzala školství, pracovala jako náměstkyně ministra pro lidská práva Dienstbiera, takže má všechno (co se nám nebude tak úplně líbit) v malíku.
J12a60r29d41a 95C21h68o66v78a80n51e23c
Zavedení speciální školství bylo projevem humanity společnosti. Jeho rušení je naopak projevem těžkého úpadku a zvěrskosti dnešních vládců a předznamenává civilisační kolaps, do kterého evropský svět dnešní imigranti záhy uvrhnou.
Paní ministryni vzhledem k jejimu nedostatku empatie nelze než popřát, aby se s problematikou postižených dětí seznámila blížeji a osobněji, třeba ve vlastní rodině.
- Počet článků 168
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 3594x