Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

JiriHrdina

1. 4. 2008 22:53
Dovětek

Nápad na bodování potenciálních adoptivních rodičů se mi docela líbí.

Pokud jde o mužský a ženský vzor, něco na tom asi je, ale dneska žije tolik dětí v neúplných rodinách, že  by se mi zdálo trochu pokrytecké na tom striktně bazírovat. Nakonec ty vzory si člověk nemusí nutně hledat jen v nejbližší rodině.

Heterosexuální páry by asi měly mít při adopci přednost. Ale nějaké čekací doby ve stylu "až se ukáže, že to dítě opravdu nikdo jiný nechce" jsou zřejmě špatně. Čím déle dítě na svou rodinu čeká v ústavu, tím horší jsou následky na jeho psychiku.

Jinak samozřejmě souhlasím, že tohle téma není zatím na pořadu dne. Homosexuální rodiče i ty děti by to určitě zvládli, ale jejich okolí by to nemuselo vydýchat.     

0 0
možnosti
PK

dolch

1. 4. 2008 21:27
Pocit

Pročítal jsem reakce a mám z toho takový pocit, že se nepřikláním ani na jednu stranu, respektive rozumím argumentům obou stran, pokud nějaké mají. Ten pocit jde dál, a to tak, že by mi opravdu přišlo divné, kdyby homosexuální pár měl vychovávat jedno nebo dvě děti. Co si ale dovedu docela představit je, že by se takovéto páry mohly starat třeba o pět nebo více dětí najednou. V takové skupině už by ani tak nevystupovali jako rodiče, ale spíš jako vedoucí klubu nebo tábora. Děti z takových skupinek by pak mohly být lépe přijímány ve školní komunitě a podobně.

0 0
možnosti
G

Gmur

1. 4. 2008 17:19
Hezky nadpis davam karmu

mate totoz pravdu. Diteti je nejmene do puberty naprosto jedno, co delaji rodice v posteli. Pokud ho to vubec kdy zajima. V

0 0
možnosti
AH

nyny.

1. 4. 2008 13:58
promiňte

já vím, že je to vážně míněné téma, ale ten nadpis článku je naprosto úžasný a mne totálně odboural.....................jinak na to nemám vyhraněný názor, spíš se kloním k ne, ale rozhodně ne teď, protože život dítěte většinově tvoří jeho společnost, tj. škola a aktivity mimo rodinu, a tam by si to strašně odneslo viz níže v diskusi, netřeba opakovat.

0 0
možnosti
JD

gagaryn

1. 4. 2008 13:22
***

Je pravda, že takový studený tatínek ve futrálu asi dítko nevychová.:-/

0 0
možnosti
BL

B.Lopatic

1. 4. 2008 13:07
Ano ale ne teď

Podle mě za celý článek vystačí již samotný nadpis který je zcela výstičžný.

V současné době bych homosexuálni adopce nepovolil ne ze strachu, že dítě negativně ovlivní homosexuálni rodiče ale že ho špatně příjme většinová společnost, která na to ještě neni připravena.

O dané věci je podle mne potřeba psát a mluvit aby si na to společnost zvykla ale povolit ji teprve až přetane být homosexualita tolerována ale bude příjmána na úrovni rozdílu mezi blond a černovlasým člověkem. Bylo přijato registrované partnerství, nechte obecný názor trochu vydechnout .

Ženám trvalo taky pár let než dokázali že mají stejně výkoný mozek jako muži a že mohou volit.

Poslední odstavec berte jako nadsázku .

0 0
možnosti
TB

Todd Berrtuzzi

1. 4. 2008 13:19
Re: Ano ale ne teď

Ano. O tom tu celou dobu píšu , Mlho . Adopce homosexuálům nepovolit, protože v dnešní době to dítě dvou buzíků , prostě bude mít neúnosně těžké. Nikdo si neumí představit , jak třeba umí být děti zlý.   Je jasné, že si nikdo soudný nemyslí, že se dítě od bukvic nakazí a začne také šišlat na chlapi. ;-)

0 0
možnosti
JS

Fuck_the_people

1. 4. 2008 12:41
homolobby...

....už se prodrala všude. Kamenujte si mě, ale zlatej Pakistán teda!!! ;-€;-€;-€;-€

0 0
možnosti
DR

Reg

1. 4. 2008 23:48
Re: homolobby...

Jestli pojmem "homolobby" označíte jakýkoliv názor či úvahu, která nepočítá s tím, že by se homosexuálové popravili, pak tedy ano, prodrala se všude, protože jaksi homosexuálové se prodrali všude - byli a jsou rovnoměrně zamícháni v populaci, ať se vám to líbí nebo ne. Zkuste napsat, proč byste je chtěl popravovat.

0 0
možnosti
VH

Stará kára

1. 4. 2008 11:41
Karma

Už za ten velmi přesný a vše říkající nadpis.

0 0
možnosti
PK

dolch

1. 4. 2008 11:44
Re: Karma

Pro úplnost podotýkám, že v tomto případě i teplá maminka :-)

0 0
možnosti
TB

Todd Berrtuzzi

1. 4. 2008 11:22
Dobrý Hrdino

Ale jak zajistíš , že hned vzápětí po tom , co si bukvice odvedou dítě nepříjde normální pár , který by o toto dítě měl zájem? Jak k tomu příjdou ti děti , že zrovinka je si vybrali dva buzíci a nikdo jim nedal šanci počkat si na rodinu , kde bude táta a máma ? Když teplouši kníkali o registrované partnerství , tak jedním dechem dodávali , že jim jde jen o možnost registrace a nikoli o adopce. Podej čertu prst .......

0 0
možnosti
K

kion1

1. 4. 2008 11:20
Volič Národní strany

Souhlasím,snad jen,adopce homosexuálním,a lesbickým párům by měly být povoleny pouze,pokud by děti určené k adopci,nechtěl pár heterosexuální.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 919x
Pracuji jako programátor v Podkrkonoší.