Halíře již neexistují, pojďme marketéři neklamat zákazníky! Od 01.01.2024 nebo ihned!

Jako Hospitality člověka mě velice štve, že jsou stále hotely či restaurace, které uvádějí ceny 115,- nebo dokonce 115,- Kč místo správného 115 Kč, neboť halíře již několik let neexistují! 

A je to vlastně nesmysl, dokonce i pravopisná chyba. Ale proč to hotely, obchody a restaurace vlastně dělají, protože všude v prodejnách s potravinami pracují také s halíři?  Podle mého marketingového úsudku vlastně klamavá reklama a podniky bychom mohli společně zažalovat. Zaprvé, žádné halíře neexistují, takže nějak nerozumím proč by se měli uvádět. Zadruhé, je to vlastně klamavá reklama. Zatřetí je to nemorální marketing. Ceny typu 19,90 Kč je vlastně cena 20 Kč, takže klameme zákazníka. Ano platí to jen v případě, že si koupím jednu, dvě, tři, čtyři, pět položek. Když si koupím 6 položek ušetřím již korunu. Takže, pokud by měla být reklama neklamavá, mělo by být u každý položky od které položky si tu položku za 19,90 Kč koupím. Samozřejmě vycházíme z pravděpodobnosti, že zakoupím jenom tyto položky.

Prosím začneme změnou u velkých potravinových obchodů, abychom to změnili do konce tohoto roku! Neboť, když se projdete po obchodu např. LIDL, máte skoro všechno s 90 halíři. PROČ?  PROČ MATETE ZÁKAZNÍKA A VYUŽÍVÁTE NĚCO, CO VLASTNĚ NEEXISTUJE? To samozřejmě není jen LIDL, ale GLOBUS, KAUFLAND, PENNY, BILLA, NORMA, COOP,  TESCO, ROHLÍK, KOŠÍK. 

U těchto obchodů, je to podle mého názoru neomluvitelné. Vlastně tím podvádějí zákazníka. Skoro nikdo z nich jinou částku než ,90 halířů nevyužívá. Je to vlastně skoro takový podvod jako malinkatí "ŠMEJDICI". 

Ale proč halíře uvádějí i třeba IKEA, XXXLUTZ, MÖBELIX, HORNBACH, BAUHAUS A OBI. Ano uvádějí, neboť ceny uvádějí 12 220,- a otázka je PROČ?  Když právě halíře nemáme? Můžete mi to prosím vysvětlit? Jediné správné uvádění je 12 220 Kč. 

Musím také několik "obchodů" pochválit a majitelé by si měli vážit zaměstnanců co ceny správně uvádějí jako  Sconto nábytek (na www), JYSK (na www), Dr.Max (na www), BENU (na www), DELMART (na www), MALL (na www), ZOOT  (na www), EOBUV  (na www), CZC  (na www), NOTINO (na www), SPORTISIMO (na www), TSBOHEMIA  (na www), PILULKA (na www), LEKARNA (na www), TCHIBO  (na www).

Omlouvám se VŠEM, které jsem neuvedla, že uvádějí ceny špatně jako  MARKSANDSPENCER  (na www), SEPHORA  (na www), HORNBACH (na www), OBI  (na www), BAUHAUS  (na www), BAUMAX  (na www).

Omlouvám se VŠEM, které jsem neuvedla, že uvádějí ceny dobře. DATART (na www), ALLEGRO (na www).

PROSÍM, POJĎME TUTO NESMYSLNOU ZBYTEČNOST ZMĚNIT. TENTO NEŠVAR. PŘESTAŇME KLAMAT ZÁKAZNÍKY! UŠETŘÍTE I PŘI TISKU, KDYŽ TO NAPŘÍKLAD ZMĚNÍTE I V SYSTÉMECH (KASÁCH).

Nejhorší na tom ale je, že to uvádějí špatně skoro všechny státní instituce, včetně MŠ, ZŠ, SŠ, VŠ a apod..  

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Markéta Hrdá | pondělí 23.10.2023 7:00 | karma článku: 9,49 | přečteno: 381x