- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tento článek je smutnou ukázkou toho, jak lze proti něčemu argumentovat skrze nesmysly. Především odstavec o tom, že prý se na olympiádě prodávají veškeré reklamní plochy a loga na dresech sportovců, je naprostým nesmyslem. Všechno to korunuje věta "podíváte-li se na několik vteřin libovolné sportovní akce, olympiády, pochopíte, že je to tak", naznačující, že autor článku neví o čem píše. Reklama na olympijských sportovištích žádná není a nemají ji tam dokonce ani sponzoři. Stejně tak sportovci na sobě (s výjimkou identifikačních značek oblečení a výstroje) nemůžou mít žádnou reklamu.
Velká karma. Konečně to někdo napsal hezky přehledně.
Olympiáda je jedna velká politická reklama na pořadatelskou zemi. A článek v olympijské chartě, že se nesmí dávat najevo politické názory, jsou jen zárukou, že jim tu reklamu sportovci příliš nenaruší.
Takže už nám chybí v podstatě jenom souložení. Pak to bude kompletní. Ačkoli... už dnes jsou genderové spolky, kterým se některé polohy zdají být pro ženy ponižující. Takže co nám zbývá ještě apolitického, když politikou se pro ty nahoře vlastně stal život všech od porodu do smrti?