- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
O kanálech a jejich efektivnosti nic nevím, ale znám velmi dobře Moravu a tak s paní autorkou jen a jen souhlasím. Byla by to neuvěřitelná devastace za neuvěřitelné peníze, o trapné ekonomické návratnosti ani nemluvě. Navíc když vidím, kdo, jak a proč tento megalomanský projekt propaguje (zřejmě jako svůj pomník) tak říkám zásadní ne!
Manželka mě poslala koupit nové boty. Mám rád staré, nové nechci. Zašel jsem do cukrárny a po návratu domů jsem oznámil: žádné, co by se hodily, tam nemají.
Autorka by si měla opatřit data k Mohanu/Main/, Neckaru, Mosele a taky z Belgie a Francie.
Dopravu po Labi blokují zelení a zajímá jen Sasko, kde jim ale rádi dopravu po Labi obětují. 2,5 m by bylo výborné, pro ekonomiku ČR by bylo přínosem klidně i těch 1,8 m 330 dní v roce!
Vodní cesty do krajiny lze výborně začlenit , lépe než nepřispůsobivé, na co se vynakládají V EU miliardy.
Kdyby autorka měla zájem, lze naplánovat pro ni nízkonákladové cesty po vodních cestách EU.
..nepřizpůsobivé... někdy mi ta podoba s jazykem slovenským v tom dělá paseku :-(