- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Řešení nedostatku pracovníků za současné nezaměstnanosti je velmi jednoduché. Snížit podporu na čtvrtinu. Stejně tak i jiné dávky. Nebýt zaměstnán musí lidé cítit jako neštěstí, ne jako dovolenou. Dobu mezi ztrátou zaměstnání a nalezením nového má řešit odstupné, ne podpora.
Zvýšit minimáln í mzdu, výšit odstupné, snížit dávky. Ušetřený peníz dát policii, aby zabránila trestné činnosti související s výrazným snížením životní úrovně nezaměstnaných.
Pan autor se nám tady snaží už řadu let namluvit, že archivář je něco jako umělecký kovář jen s vyšší přidanou hodnotou.
A podle toho jeho blogy taky tak vypadají.
Vzpomínám si, jak ho rozpálil do běla můj blog o důchodech, kde jsem srovnával základní a zásluhovou složku a jejich vývoj. Nepochopil, že zásluhovost je terminus technicus a domníval se, že dělím lidi na ty, kteří mají pro společnost cenu a na ty, kteří jsou úplně bezcenní. A k tomu se mi snažil podsunout, že archivář vytváří pro společnost nedozírné hodnoty, které bohužel nejsou nikde vidět. Byla to tehdy dost veselá dišputace.
Mně se zase jeden, vlastně dva "autoři" tvrdili, že žádné Šlachtovo zlato neexistuje!!!
Proto by mělo být školství vystaveno tvrdé konkurenci. Stát by neměl mít monopol na vzdělávání dětí.
Třeba TOS Varnsdorf má skvělou střední školu! Co skvělou, špičkovou!
Autor blogu se v noci vzbudil polit studeným potem, zdál se mu hrůzný sen, že byl nucen živit se prací. A tak si sedl a napsal tento blog.... nebo spíš volání o pomoc.
ona vám z té úvahy ale vypadla jedna podstatná věc, a to jsou jako vždy peníze, v tomto případě tedy daně. stát žádně peníze negeneruje (pokud tedy třeba neprodá nějaký zbytný státní majetek) nebo nemá státní firmu na těžbu nečeho. stát peníze spotřebovává a ty peníze mu musí dát z části podnikatel, z části jeho zaměstnanec, případně soukromě podnikající osoba. jestliže většinu těch "kriticky humanitních studentů" zaměstná soukromý sektor, je to v pořádku. jestliže jich většinu zaměstnává stát, je to špatně.
Kolik pracujících vykořisťujete Vy, nabubřelý kapitalisto?
Nejčastější otázka absolventky genderových studií fakulty humanitních věd:
"Dáte si to s kečupem nebo s hořčicí?"
"Pseudostudenti do výroby?"
A proč ne???