Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
E40v11a 12H96a19s62n73í39k50o32v30á
Je tu odvěký spor mezi pracanty a rekreanty. Rekreantům dneska nestačí lehátko u vody, musí být aktivní a zaplevelovat vody i komunikace dopravními prostředky. Pak tu máme naboby na kolech, kterým musí každý uhnout, protože využívají svého výsostného práva. A hulváty v autech, kteří nemíní cestu prodloužit ani o sekundu déle kvůli nějakému cyklistovi. I kdyby jich v obou skupinách byla menšina, jsou nejvíce vidět.
Provoz na cestách se skokově zvýšil, takže nezbývá než hledat jiné cesty, jak to řešit. Nevím, jestli je řešení odstavit auta na kraji města a využívat kola, jako někde na západě. Jediné rozumné řešení dle mého názoru je nesedat zbytečně na dopravní prostředek, když tu vzdálenost mohu dojít. A využívat MHD, která jezdí tak jako tak, často dost poprázdnu.
J12i47ř96í 52S56v45o67b98o57d55a
Dá se celkem souhlasit s tím, že oba jste blogoví "autsajdři". Pokud bych Váš text i text pana Trčálka nečetl, tak bych nevěřil, že lze takový maglajz vůbec sepsat.
M25i73r11o59s34l36a83v 20B54u11č21e13k
Na blogu KT jsem se vyslovil, dodávám. Neznám autobusáře v městě, kterému by bicyklista nebušil do boku autobusu ! Zejména ty staré,nafto typy měly motorovou brzdu - Záklopku na výfuk. Dobrá obrana - Po předjetí používáno. Člověk na kole zmizel v černém oblaku spalin ! Pravda, po rozplynutí se i pěstička objevila - No, druhý den opět ...
K10a68r22e86l 23M46a81r27t43i87n26e64c
Souhlas. V minulosti jsem potřeboval ŘP na autobus, a ten se dal získat zdarma u Dopravního podniku hlavního města podepsáním smlouvy na 3 roky. A toto mě naučili kolegové hned při zácviku a tím jsem si zejména nudné cesty po rovných okrajových částech Prahy kde se to tehdy hemžilo cyklisty skutečně zpestřoval.
- Počet článků 895
- Celková karma 19,93
- Průměrná čtenost 960x