Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

EH

Je tu odvěký spor mezi pracanty a rekreanty. Rekreantům dneska nestačí lehátko u vody, musí být aktivní a zaplevelovat vody i komunikace dopravními prostředky. Pak tu máme naboby na kolech, kterým musí každý uhnout, protože využívají svého výsostného práva. A hulváty v autech, kteří nemíní cestu prodloužit ani o sekundu déle kvůli nějakému cyklistovi. I kdyby jich v obou skupinách byla menšina, jsou nejvíce vidět.

Provoz na cestách se skokově zvýšil, takže nezbývá než hledat jiné cesty, jak to řešit. Nevím, jestli je řešení odstavit auta na kraji města a využívat kola, jako někde na západě. Jediné rozumné řešení dle mého názoru je nesedat zbytečně na dopravní prostředek, když tu vzdálenost mohu dojít. A využívat MHD, která jezdí tak jako tak, často dost poprázdnu.

0 0
možnosti
JS

Dá se celkem souhlasit s tím, že oba jste blogoví "autsajdři". Pokud bych Váš text i text pana Trčálka nečetl, tak bych nevěřil, že lze takový maglajz vůbec sepsat.

4 0
možnosti
MB

Na blogu KT jsem se vyslovil, dodávám. Neznám autobusáře v městě, kterému by bicyklista nebušil do boku autobusu ! Zejména ty staré,nafto typy měly motorovou brzdu - Záklopku na výfuk. Dobrá obrana - Po předjetí používáno. Člověk na kole zmizel v černém oblaku spalin ! Pravda, po rozplynutí se i pěstička objevila - No, druhý den opět ... :-)

3 0
možnosti
KM

Souhlas. V minulosti jsem potřeboval ŘP na autobus, a ten se dal získat zdarma u Dopravního podniku hlavního města podepsáním smlouvy na 3 roky. A toto mě naučili kolegové hned při zácviku a tím jsem si zejména nudné cesty po rovných okrajových částech Prahy kde se to tehdy hemžilo cyklisty skutečně zpestřoval.

3 0
možnosti
  • Počet článků 895
  • Celková karma 19,93
  • Průměrná čtenost 960x
Genealog, absolvent HTF UK. Mými hlavními zájmy jsou: historie, poezie, filosofie a nekonfesní teologie.

Seznam rubrik

Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.