- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
k těm vašim euroúředníkům... Houby vím, znám, ale kecat do toho budu...
... tak nahuštěné sedačky jsem ještě nezažil a to jsem lítal v mnoha různých i nízkorozpočtových aerolinkách. Nikdy více WiZZ, to si raději připlatím, než abych měl na klíně cizí sedadlo.
Já s nimi letěl do Londýna, a nepřišlo mi to o nic menší, než British Airways...
Průměrná cena letenky byla za cestující 2500 CZK vč. poplatků za zavazadla, odbavení atd - při vytíženosti linky 80% (tj přibližně odpovídající tradičním dopravcům) se samozřejmě jedná ztrátový podnik. Vzhledem k cílovému letišti v Charleroi (nikoliv v Bruselu!!!) a nemožným časům slotů na není možné zvýšit efektivitu zvýšením cen letenek - při rozdílu několika stokorun by cestující přirozeně raději zvolili tradičního dopravce.
Manažeři z WIZZairu si blbě spočítali náklady a na každém i plném letu prodělávali, jaký příklad si z toho ostatní mají brát?