Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF(

Otázka zní, je-li problém v tom, že někteří pedagogové jsou sice odborně zdatní, ale nemají pedagogické minimum, jak se to kdysi nazývalo, proto by měli odejít, nebo nemají ani jedno, ani druhé!? Není třeba hlavní problém ve školství v tom, že vůbec nezáleží na tom, jak je učitel dobrý, ale jen na tom, jak dlouho učí, tedy tabulkové mzdy pdmíněné délkou zaměstnání apod.? Jak se zkoumá, co daný učitel žáky skutečně naučil? Ovšem v systému, kdy se platí škole za žáka, se asi nic řešit nedá, protože hlavní motivací je počet žáků, nikoliv kvalita výuky.

0 0
možnosti
Foto

Jsem také přesvědčený, že skvělý řezník s empatií by mohl jít z fleku na chirurgii :)

1 0
možnosti
Foto

Chyba není v učitelích, chyba je v systému.

0 0
možnosti
JD

pokud by se to dohnalo do konce, tak by to mělo obrovský dopad především na střední odborné školství....odborné předměty žádná pedagogická fakulta nenaučí a nutit inženýry aby si dělali ještě pajdák, to jich většina dá školství zbohem

2 0
možnosti
JP

Jak jste přišel k názoru, že nevystudovaný učitel je vždy lepší než vystudovaný?

Víte, školství má jednu hlavní vadu: když pracujete jako odborník v nějaké profesi a chtěl byste své znalosti předávat žákům,  školství Vás ohodnotí jako začínajícího učitele s tomu odpovídajícím platem. Takže jako odborník si vyděláte víc, protože učiteli roste plat výhradně s počtem let, které odučil. To je důvod toho, proč odborníci radši pořádají vzdělávací kursy a nejdou do školství.

2 0
možnosti
JK

Většina mých kantorů měla jen střední školu (začátkem 60. let VŠ být nemusela) a přitom dokázali naučit víc, než 90% dnešních VŠ.  V tom to není.

1 0
možnosti
JK

Mohl bych Vám odpovědět hezky česky, ale asi by to bylo smazáno. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1157x
Jsem manžel, táta, podnikatel a člověk, který má oči otevřené.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky