Děkujeme za pochopení.
J59a45r43o96m71í65r 44F39a53j64k32u57s 11(59S31t42.89)
Otázka zní, je-li problém v tom, že někteří pedagogové jsou sice odborně zdatní, ale nemají pedagogické minimum, jak se to kdysi nazývalo, proto by měli odejít, nebo nemají ani jedno, ani druhé!? Není třeba hlavní problém ve školství v tom, že vůbec nezáleží na tom, jak je učitel dobrý, ale jen na tom, jak dlouho učí, tedy tabulkové mzdy pdmíněné délkou zaměstnání apod.? Jak se zkoumá, co daný učitel žáky skutečně naučil? Ovšem v systému, kdy se platí škole za žáka, se asi nic řešit nedá, protože hlavní motivací je počet žáků, nikoliv kvalita výuky.
K45a56r52e14l 90B75o54h90á92č50e16k
Jsem také přesvědčený, že skvělý řezník s empatií by mohl jít z fleku na chirurgii :)
F97r96a14n38t71i39š77e84k 17K36š26í91r
Chyba není v učitelích, chyba je v systému.
J93o88s39e44f 42D72r19á45s58a55l
pokud by se to dohnalo do konce, tak by to mělo obrovský dopad především na střední odborné školství....odborné předměty žádná pedagogická fakulta nenaučí a nutit inženýry aby si dělali ještě pajdák, to jich většina dá školství zbohem
J10a61r14m25i22l18a 43P78í68c31h62o33v75á
Jak jste přišel k názoru, že nevystudovaný učitel je vždy lepší než vystudovaný?
Víte, školství má jednu hlavní vadu: když pracujete jako odborník v nějaké profesi a chtěl byste své znalosti předávat žákům, školství Vás ohodnotí jako začínajícího učitele s tomu odpovídajícím platem. Takže jako odborník si vyděláte víc, protože učiteli roste plat výhradně s počtem let, které odučil. To je důvod toho, proč odborníci radši pořádají vzdělávací kursy a nejdou do školství.
J61a55r28o80m73í31r 82K68r59á10l
Většina mých kantorů měla jen střední školu (začátkem 60. let VŠ být nemusela) a přitom dokázali naučit víc, než 90% dnešních VŠ. V tom to není.
J52a45r88o55m72í92r 52K81r46á54l
Mohl bych Vám odpovědět hezky česky, ale asi by to bylo smazáno.
- Počet článků 36
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1157x