Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

JiPot

1. 5. 2011 4:35
a co vlastne kritizujete?

0 0
možnosti
J

JiPot

1. 5. 2011 4:39
Re: a co vlastne kritizujete?

pardon, uklep

Ja ale nejak nevidim kritiku konkretnich opatreni? Co talkhe dat odkaz na pripravovany soubor opatreni? Kdyz uz kritizujete upadajici uroven skolstvi, tak byste se, pane autore, mohl snazit ji trochu pozvednout aspon svym vystupovanim. Kdyz uz mate PhD, tak byste mohl aspon mohl umet pracovat se zdroji.

Jinak krtiika typu "vsechno spatne" vzdycky zavani demagogii, i proto by bylo pekne zminit konkretnejsi argumenty, ktere vasemu clanku jaksi chybi.

0 0
možnosti
FD

Falešná demokracie

29. 4. 2011 9:53
Nebezpeční všeho schopní intelektuálové

Samozřejmě, že vládnoucí oligarchie dlouhodobě usiluje o nevzdělanou masu, kterou lze snadno ovládat prolhaným zkorumpovaným tiskem a dále pracovat na jejim zhloupnutí dementními seriály.

Samozřejmě jsou potřeba někteří údržbáři systému - lékaři, technici, sociologové...

Ideální je "fachidiot", který se stará jen o svůj obor a jinak věří bulváru. Proto vrchnost vždy bude usilovat o postupné rozklížení klasického vzdělání a náhradu inteligentů rychlokvašky.

Vzdělaný člověk je totiž pro dnešní vrchnost přípiš nebezpečný, příliš se ptá, příliš mluví, příliš přemýšlí.

0 0
možnosti
E

energetik22

29. 4. 2011 5:59
Šlouf už má vyděláno? A SPO je kde ? Slušně , prosím!

Poněkud dost Vám je vidět do předražených pražských nájmů a manipulací. Což neznamená, že trocha pravdy ve Vašem článku je, nicméně pokud Zaorálek a Svoboda kecají o ekonomice , tak Vaše právo na podobnou diskusi v tomto školském oboru je stejně pochybné...přeji dobrý den !

0 0
možnosti
JD

Judge Dredd

29. 4. 2011 0:04
pane inženýre et. PhD...

V prvé řadě, když se navážíte do soukromých škol, tak si prosím alespoň zjistěte rozdíl mezi státní a veřejnou školou. Že jsou státní špička, o tom žádná... a ty dvě státní školy nemají ovšem tady konkurenci.

Co průser, v tom figuruje nějaká škola veřejná... tu Olomouc... tady zase Zlín.... tamhle UK Praha... ejhle velký průval Plzeň - ale hlavně že za to mohou soukromé školy RvRvRv

0 0
možnosti

HAns.cORe

29. 4. 2011 8:59
Re: pane inženýre et. PhD...

Pokud je někdo Ing. <jmeno> PhD. tak je to pan doktor a ne Ing @ něco :-P Nejste náhodou ze soukromé školy ? Tam obvykle bývají jen létající doktoři na papíře takže chápu že oslovení někoho s více tituly může dělat problém R^

0 0
možnosti
Y

yndes

28. 4. 2011 23:57
Sám učím na VŠ

a je to hodně smutná pohádka. Ale ze všeho nejvíc mě děsí představa toho, co se stane, až se dnešní rychlení ing. začnou uplatňovat v praxi a svým pokřiveným pohledem a falešnou iluzí vzdělání (bez jakéhokoliv chápání souvislostí) začnou nastavovat nové standardy pro celou společnost.

0 0
možnosti
L

lrkfa

28. 4. 2011 21:04
Přesně popsáno

Karma!

0 0
možnosti
M

mam.kvalitni.nazory.2

28. 4. 2011 19:29
Jiz ted ma titul ING nebo jiny VS titul

hodnotu asi tak urovne stredoskolaka bez praxe v prvnim pololeti prvniho rocniku a kdyz bude jeste vice ingu a phdru tak to uz nebude mit ani tu cenu papiru na kterem bude vytisten.

0 0
možnosti
BB

Bennu

28. 4. 2011 21:28
Re: Jiz ted ma titul ING nebo jiny VS titul

To je podle me blbost. Studoval jsem informatiku a skolu jsem nedodelal, takze nemam titul, ale presto me vysoka skola "ovlivnila". Slovy klasika jsem "utrpel vzdelani".  Kdyby ne, tak by o me muj zamestnavatel nestal.

0 0
možnosti
K

korzár

28. 4. 2011 19:10
Chtěl bych jenom připomenout,

že jsme se zavázali EU, že dosáhneme určitého procenta VŠ vzdělaných lidí (výši si můžete najít jinde). To znamená, že ani při současných (natož minulých) požadavcích toho nelze dosáhnout jinak, jež snížit nároky na vzdělání. Je jasné, že se to musí odrazit ve výsledcích - v kvalitě vědomostí studujícího. Poznámka na závěr: vážený pane doktore, nás učili, že je rozdíl mezi ztrácí a ztrácejí (člověk ztrácí, lidé ztrácejí). Ale to je nejspíš "po novu", že? Ono se to špatně pamatuje, že množné číslo se vytváří z rozkazovacího způsobu. Konec konců se ani na nejsledovanější televizi Nova s takovými rozdíly nezabývají, hlavně že se mele ;-)[>-]

0 0
možnosti
HVJR

Hynek Vilém Jarmila reloaded

28. 4. 2011 18:47
já zase v tomhle Dobešovi docela fandím

Velmi zřídka se ve významných funkcích vysokých a středních škol objeví pedagog z praxe. Podle toho také poskytované vzdělání vypadá. Měl jsem tu čest mít pod sebou několik absolventů VŠE. Že neuměli pomalu otevřít word a excel, to bych pominul. Ale že neuměli počítat a napsat holou větu, natožpak článek, to bylo zarážející. To je pak znalost vědeckých modelů a teorií tak nějak na dvě věci. 

Jak říkal kolega před lety - "na VŠ se z nás pořád snažili udělat vědce ..." V té větě je všechno. Řada VŠ pedagogů vůbec netuší, co budou jejich studenti po škole dělat. Na SŠ to je podobné, ne-li horší. 

0 0
možnosti
K

korzár

28. 4. 2011 19:13
Re: já zase v tomhle Dobešovi docela fandím

No vidíte, proč jsem rád, že jsem VŠ absolvoval před 30 lety. To z nás nikdo vědce nedělal, učili nás problémy řešit, hlavně je analyzovat a zjistit postupy k jejich řešení. Na druhou stranu nebyl žádný problém, když Servít vyhodil polovinu ročníku hned v prváku, protože jednoduše nic neuměli ;-D[>-] A pak že byl vůl - nebyl, to dnes jsou tam volové, kterým jde jenom o to, aby měli co nejvíce posluchačů, ze kterých mají prachy !!8-o[>-]

0 0
možnosti
PH

petrph

28. 4. 2011 17:49
Bohužel

Je otázka, zda je třeba toto šíleńé kopání chcípající kobyly Věcí Veřejných  ještě brát na vědomí....:-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1629x
Pedagog na České zemědělské univerzitě, vědec a politik Strany Práv Občanů ZEMANOVCI.

Seznam rubrik