Povinná multikulturní výchova na školách podle osnov paní Veroniky

Vážení čtenáři, zaujal mě návrh zastupitelky Prahy - Suchdola za hnutí ANO na zavedení nové povinné výuky do našich škol a proto si dovoluji s předstihem udělat nástřel RVP pro ZŠ podle osnov oblíbené političky. 

Pro dobré pochopení struktury budoucích školních programů je potřeba nejdříve prostudovat odborný výklad paní zastupitelky v tomto odkaze, Věřím, že přispěji k snadnějšímu a brzkému zavedení nápadu paní Veroniky do škol a usnadním tak práci našim učitelům při tvorbě výukových plánů.

Rámcově vzdělávací program pro základní školy

Povinný předmět: Multikulturní výchova pro 6. až 9. ročník, hodinová dotace 2 hodiny týdně

 

Učivo a výstupy:

 

 

 

1. Evropská móda je hodně provokativní

- rozumět módě, vědět, co je hidžáb, nikáb, burka

- umět se správně obléct a upravit, neprovokovat

- zahalená tvář, nejnovější módní trendy

- ukázka praktických modelů

      

                                                  

 

 

         

     

                   

 

                           

2. Konverzace a komunikace

 - nácvik nemluvení s muži na večírcích

- nácvik asertivních technik: opakovaný pláč, ukázky rodinných fotografií

- odstup na délku paže, popis situace 

                                                                                                               

                           

                                                       

 

3. Tisíciletá historie Romů v Čechách

- seznámit se s historií, rok 930 příchod imigrantů za knížetem Václavem s  žádostí o azyl 

- neúspěšná integrace Romů na polích Přemysla Oráče   

- zapojení do pracovního procesu nenásilnou formou, chápat sousedy, vyjít vstříc, být milí a trpěliví

                                                                               

                                                           

 

   

                 

 

                                                    

 

                        

 

 

 

 

 

 

4. Silné pudy přírody

- najít rozdíly mezi postavením žen ve spol. a postavením pohlavního orgánu u mužů

- porozumět pojmům ošmatávání, osahávání, napadání, znásilňování, bití  - praktické ukázky technik

- význam zoofilie a pedofilie ve 21. století

- chápat sex bez citu, láska není láska, umět popsat výhody mnohoženství

- hlas a vláda přírody a pudů nad lidmi  aneb buďto to pude nebo nepude, vysvětlit důsledky a následky 

 

 

 

,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Samci a samice v nové kultuře

- mixuj se mixuj, silný pud nelze zastavit, popis situace, videoukázky 

- obrácení pudu k cizím samcům

- výběr partnera dle samčích znaků, nákres, srovnávání, měření 

- sexuální dobrovolnictví jako součást naší evropské humanity a kultury (praktické činnosti - první pomoc při volání přírody, techniky a technologické postupy)  

- adopce severoafrického černocha - videoukázka na závěr lekce

 https://www.youtube.com/watch?v=nHeIywiKRGA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Jiřina Holotová | neděle 17.1.2016 1:40 | karma článku: 37,37 | přečteno: 1417x