- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je pravdou, že situace v regionu s obrovskou nezaměstnaností a snad nejnižšími příjmy v republice se nutně musí projevit i na průběhu voleb. Když však sleduji titulky o volbách, probíhala předvolební kampaň v podobném duchu asi všude. Možná, že po mnoha skandálech z poslední doby, bylo taktičtější odpustit si bombastickou a tím drahou kampaň. Voliči by si právem řekli: "Kde na to vzal/a, čí finance za tím jsou?"
Nepřítomnost televize v mé domácnosti nemohla nic ovlivnit, protože tyhle volby jsou především o regionu, ve kterém žijeme, tudíž celostátní televize na ně nemá téměř vliv.
Opoziční měsíčník Moje město letošní volební kampaň v našem regionu dokonce charakterizoval trefným názvem článku Krajské volební programy: Bláboly, pitomosti i obalené nic. Spoléhají, že to nečteme.
Záhy po odvolení jsem zašla na svoji oblíbenou kávičku do své oblíbené kavárničky (nedávno jsem o ní napsala blog) a obsluhujícím dámám, které mi tvrdily, že zásadně nechodí k volbám, jsem přečetla další trefný text z již zmíněného měsíčníku: Kdo nejde k volbám je srab a idiot. Nebude moct další čtyři roky nadávat.
Musím na tomto místě oběma dámám poděkovat, že se dokázaly zasmát a hned na místě mi nevynadaly.
Držme si palce, aby naši zvolení zástupcové měli elán a odvahu jít do nápravy a změny věcí, které je u nás potřeba napravit a změnit.
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!