Select účtuje horentní sumy za služby, které neposkytuje.

Select System účtuje zákazníkům horentní, navíc nereálné ceny, za službu, kterou neposkytuje. Uzavřela jsem s firmou Select System smlouvu o poskytování bezdrátového internetu na 10/2 Mbit od 20. listopadu 2009. Uzavřela jsem smlouvu na 24 měsíců, takže instalaci a parabolu na střeše a zařízení pro příjem firma tehdy poskytla zdarma. 

Internet byl postupem času pomalejší a pomalejší, při stížnostech mi vždy sdělili, že si mám přikoupit Mbity, přestože zpočátku mi rychlost internetu vyhovovala. Časem mi bylo nabídnuto, že pracovníci pokládající optické kabely nejsou ve špatném počasí tak vytížení, a tudíž mi provedou s internetem cosi, co jej zrychlí. Počasí se časem bohužel zlepšilo, takže na slib mi daný již nedošlo.

Protože každý den potřebuji internet pro svou práci, byla jsem postupem času velmi rozladěna, a už jsem ani neměla chuť si stěžovat, neboť jsem předpokládala, že podle firmy bude opět chyba na mé straně.

Přestože již 20. listopadu 2011 uplynuly 2 roky, na kterou jsem s firmou smlouvu sjednala,  i nadále jsem internet platila v řádných termínech. Firma mi přes mou "věrnost" nenabídla žádné cenové zvýhodnění. Až koncem ledna 2014 došlo k tomu, že celý týden internet téměř nefungoval, například se mi nepodařilo načíst ani emailovou schránku, což byla pro mě poslední kapka a sjednala jsem si poskytování internetu u jiného dodavatele.

Jen pro příklad: můj nový poskytovatel internetu nedávno prováděl údržbu a písemně mi sdělil, kdy a na jak dlouho služba nebude fungovat. Navíc při lednové platbě za internet v provozovně Select System, mi byla sdělena nová, vyšší cena za internet o 10 korun bez jakéhokoli upozornění či změny smlouvy.

Select System poskytuje rovněž internet vedený optickým vláknem za zlomek ceny internetu bezdrátového, přestože podle odborníků je optická síť mnohem rychlejší a spolehlivější.

Poslední týden v lednu jsem šla do provozovny Select System v Šumperku ukončit smlouvu, tam však do konce ledna probíhala rekonstrukce, tudíž jsem toto provést nemohla.

Ihned v pondělí 3. února 2014 jsem navštívila zrekonstruovanou provozovnu a písemně jsem odstoupila od smlouvy od 31.1.2014. Následně mi bylo emailem sděleno, že firma nepřistupuje na okamžité zrušení smlouvy a bylo mi oznámeno, že ukončí dodávku internetu k 31.5.2014.

Od 8. února 2014 navíc firma snížila ceny za poskytování bezdrátového internetu, v mém případě cena s DPH činí 424, Kč za měsíc. Přestože jsem v lednu zaplatila za internet o 10 Kč více a následně došlo ke snížená ceny, firma mi již po dobu 4  měsíců účtuje cenu z původní smlouvy z roku 2009, a to 484,- Kč, přestože všichni ostatní zákazníci platí již cenu novou. Čert aby se v tom vyznal.

Doba pro poskytování služeb firmou Select System již před více než dvěma lety uplynula, přesto jsem firmě nabídla, že jim zaplatím tedy cenu od 1. do 3. února 2014, firma však na můj návrh nereaguje.

Další zajímavostí je, že pokus o připojení k internetu Select System koncem února selhal, služba již nefungovala, přestože mi firma neustále posílá faktury, tedy za službu, kterou neposkytuje.

Autor: Lenka Hoffmannová | úterý 3.6.2014 12:51 | karma článku: 15,95 | přečteno: 626x