Mafiánské praktiky firmy O2

Pokud plánujete objednat, zakoupit a používat některou ze služeb firmy O2, nabádám vás k ostražitosti. Zřejmě těží ze svého postavení na trhu a známého jména. Své služby nabízí a jedná se zákazníky prostřednictvím dalších firem.

To například způsobí, že při jednání s O2 vám sdělí, že se máte obrátit na firmu, která vám službu prodala, oni jsou bez viny, přestože onu službu poskytují.

V lednu 2014 jsem po telefonické nabídce objednala internet od 02 za 200 korun měsíčně bez DPH. Strategie 02 je jednoduchá. Ví, že v regionech, menších městech je internet drahý a pomalý. Tehdy přijde O2 a nabídne internet za 200 korun přes drahý modem, který si samozřejmě musíte zakoupit, a který, jak jsem se později dozvěděla od dalších nespokojených zákazníků, v regionech a menších městech nefunguje.

Když jsem se o tom přesvědčila na vlastním počítači, chtěla jsem to sdělit firmě O2, kterou ovšem soukromá osoba nemá jak písemně nakontaktovat. Na webových stránkách O2 jen najdete doporučení, že máte v případě problémů navštívit místní prodejnu O2.

To jsem učinila. Na prodejně jsem zjistila, že firma má ještě mou starou adresu z dob Telekomu, na které jsem v té době již sedm let nebydlela. Oznámila jsem jim tedy svou novou adresu a sdělila jim, že jejich službu neakceptuji, protože nefunguje. Ještě jedna zajímavost: přestože jsem si hned v březnu objednala místní internet a službu O2 už nevyužívala, faktury chodily v různé výši, podle toho, kolik informací přenesete, zajímavé.

Po roce jsem obdržela vymahačský dopis od vymahačské firmy, která mi sdělila, že dlužím O2 určitou sumu, aniž bylo popsáno za co. Později na mou žádost mi zaslali faktury a pokutu za neplacení, všechny adresované na starou adresu. Jak jsem je mohla zaplatit, že. Navíc jsem před rokem firmě sdělila svou novou adresu, zřejmě se tato informace nedostala na správné místo.

Později jsem částku, nebyla nijak vysoká, zaplatila. Po měsíci mi volají z vymahačské firmy, zda jsem zaplatila celou částku a ať jim pošlu doklad, protože prý jsem platila na účet O2, a oni dotyčné firmě zaplatili zatím jen 400 korun za pokutu. Z toho plyne, že firma O2 se podobně, jako ke svým zákazníkům, chová i ke spolupracujícím firmám, anebo, že by tam měli taková nepořádek, že nikdo neví co k čemu patří a kam mají co poslat?

Ještěže O2 ví, kterým blbcům mají nabízet své nefungující služby.

Reakce na můj článek:

Odesílatel: spvv@post.cz
Text správy:
Vážená paní,
k vašemu blogu o O2 vám musím sdělit,že pokud jste nakupovala internet v roce 2014 za 200 Kč bez DPH, nenaletěla jste O2 ale nějakému podvodníkovi. V žádném případě nejsem zaměstnanec O2 a nepíši vám proto abych je chválil. Ale zařízení O2 fungují i v malých městech a pokud fungovat přestanou, do 24 hodin přijede technik na jejich opravu.  Ono je moc hezké stříknout jedovatou slinu, když máte sama máslo na hlavě.
Mějte se hezky
Pavel
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Lenka Hoffmannová | pondělí 10.8.2015 12:36 | karma článku: 37,47 | přečteno: 7151x