- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Slánský a spol. nebyli popraveni za dodávky vojenské techniky Izraeli, ale za kriminalitu kolem těchto dodávek. Záhadou zůstává např., kolik jsme těch Spitfirů jsme dodali a kolik nám jich ti Izraelci zaplatili. Mimochodem, celní deklarace hovořili o kovovém šrotu.
Ale ne byli zabiti v ramci kockovani mezi soudruhy ... bezne to bylo napr. v SSSR ci Hitlerove Nemecku, ci v Cine ....
Autorka má obdivuhodné technické znalosti, jako kdyby to psala sama.
zvláště to poznámka o Sýrii. Ale o Libyii už nám nic pro jistotu nenapíšete.
Proč by měla v článku o izraelském letectvu psát cokoliv o Lybii? Jinak zdráv?
z toho roku 1973. Ale chybí tam Írán, prý největší nepřítel dnes. Divný kapku, ne. Zato tam jsou státy které podporuje USA dnes.
Historie je vubec zajimava - Iran drive Izrael spise podporoval proti svym uhlavnim nepratelum - Arabum ...
až na drobnou chybičku. Nejednalo se o messouny G,ale o Avie S-199.Což byl bohužel původně Gustav,ale po zástavbě motoru JUMO s Heinkelu 111 se z toho stalo letadlo prachbídných letových kvalit , s puvodním Gustavem neměřitelné.
Nezdá se mi, že by ta chyba byla zas až tak drobná, k čemuž jste sám dospěl v posledním souvětí. Zkrátka jsme nedodali Bf 109G, ale Avie S-199. A vzhledem k tomu, že jsme měli doma i S-99 (Bf 109G), tak je ta chyba v článku zavádějící.
http://folprecht.blog.idnes.cz/c/65986/Letadla-pro-Izrael.html
izraelské letectvo a sionističtí bankéři, záruka míru a humanismu na celém světě!
Většinu těchto faktů znám, ale rád si to znovu připomínám.
Vase clanky maji mimoradnou uroven. A nenechte se odradit politicky korektnimi lhari a lharkami.
Moc díky a jsem ráda, že si moje články rád přečtete.