Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J33a95n 73R11á75ž

22. 3. 2017 19:12

Šla-li by dát antikarma, dám ji s chutí!

17 2
možnosti
Foto

Moje řeč. Pan Hodina je fanatikem nejhoršího druhu a to je takový, který předstírá dobro pro všechny.

Což, jak každý ví, končí neodvratnou katastrofou.

11 4
možnosti
Foto

H40a65n83a 87V71l85k63o62v94á

22. 3. 2017 17:51

Váš šovinismus už není ani k smíchu. Snad jen ta myšlenka, že děti vychovávají otcové, přestože matky více pečují...Rovnost jak vyšitá. K dokonalosti už chybí jen místo "pečují" napsat "slouží".

18 1
možnosti
Foto

A jak by to mělo být podle vás? Aby matky pečovaly, vychovávaly, rozhodovaly a otcové jen platili a dělali to, co matka řekne?

0 9
možnosti
MV

no jo, kdyz on pan JXD nepise o rodine tak, jak si predstavuje Vas institut, ze jo? v tom to bude. mam dojem, ze byste se stejne vyjadril k textu i tehdy, kdyby pod nim byl podepsany jiny autor - o JXD ani tak nejde, ale hodil se do headlinu. je treba mit na pameti, ze svet se netoci jen tak, jak nektere instituty piskaji...

21 1
možnosti
DV
AM

Karma. Plně s autorem článku souhlasím, není nic sluníčkového na propagování rovnosti obou rodičů, sluníčkové by bylo propagovat, aby tatínci svým ratolestem pletli svetry a maminky se věnovali své kariéře, při čemž na děti by si udělaly čas hodinku či dvě týdně. :-)

3 8
možnosti
JR

J59a28n 38R48i33c17h27t68e27r

22. 3. 2017 13:40

A kdyby ta reklama zněla "oblečení má pevnější lem, což znamená méně práce pro tatínky", bylo by to v pořádku? Nebo by tam mělo být "pro maminky a tatínky"?

Já nevím, jak tomu kdy bylo u autora blogu, ale u nás šila vždy maminka, protože táta byl dlouho v práci. A bylo tak tomu i v rodinách mých spolužáků. Vychovávaly především maminky, jakkoli otcové měli obvykle u nás všech větší, smím-li to tak říci, úctu. Ve chvíli, kdy nám maminka vynadala, otci obvykle stačil pohled.

Bez ohledu na reklamy.

A tvrzení, že "otec rozhodoval o dětech" mi, nezlobte se, zavání středověkem.

Problém totiž není v reklamách a slovíčkaření, problém je v době, kdy "normální" rodina je spíše přežitkem. A to opravdu nevyřešíte bojem s reklamou (navíc pravdivou).

18 0
možnosti
Foto

Nevím, jestli jste si všiml, že za reklamu se omluvil i její zadavatel, obchodní řetězec. Uznal tedy, že pochybil. Fathers4Justice tedy slavili dílčí úspěch, a to se počítá - i když ho dosáhli způsobem, který se někomu nelíbí. Řekněme že feministickými metodami. Ale za to je dokonce chválím - jen hlupák se totiž nedokáže poučt z úspěšné taktiky nepřítele a aplikovat ji, ale bude si stále myslet, že vše vyřeší křupanským rozmlácením huby.

Nicméně nepostřehl jste především to, že v článku mi nešlo primárně o nějakou hloupou reklamu. Ale o to, jestli obhájci otcovství jsou nějací sluníčkáři, jak je podle mě křivě označil Doležal, nebo spíš jejich pravý opak, jak si myslím já (bez ohledu na používané metody jejich "boje" - viz výše).

Já se totiž opravdu snažím dívat na věci z pohledu hodně nadčasového a ne jen z pohledu posledních několika desetiletí, jak je popisujete ze své rodiny. Proto i vaše "zavánění středověkem" vnímám spíš jako pochvalu.

0 7
možnosti
Foto

Z meho pohledu jste se timto blogem stal soucasti toho liberalniho systemu plneho slunicek, ti taky rvou kvuli kazdy hovadine

3 0
možnosti
Foto

V97í41t 13J48a97n56š95a

22. 3. 2017 8:09

Já jsem si dal tu práci a přečetl jsem si citovaný článek. Nepovažuji se za příznivce JXD, považuji ho ,,jen" za zkušeného novinářem, ale co mohu z určitostí napsat, že autor blogu nepochopil, nebo přiznejme, nechtěl pochopit obsah článku pana JXD. Já s ním naopak souhlasím. Má to hlavu patu. Také si myslím, a souhlasím s JXD, že otcové ve většině fakt nezašívají ponožky dětem. Ale připustím, že autor blogu ano. Lidi jsou různí. Souhlasím také s tím, že většina heterosexuálních mužů, když je chlap s dítětem sám, tak, věc raději vyhodí a koupí novou. Ale co my víme o autorovi blogu? Třeba po nocích štupuje, i když to dnes nedělají ani maminky. Je možné, že autor blogu, přesně napůl se svou ženou, doma vyváženě (!) pere, žehlí, plete, vyšívá, vyspraví jehlou a nití kde co. Jeho manželka může třeba vymalovat, nebo opravit vysavač, hodit auto na technickou. Co my víme. Ale já tohle neznám, když se dívám kolem sebe, přijde mi to nerealistické, neobvyklé, zvláštní. Nicméně, autor blogu je jiný. Protože vše je možné. Jsou lidi s dvěma hlavami, jsou lidi bez ruk a jí nohama. Vše je, velmi výjimečně a nezvykle možné. Ale je možné, že jen nepochopil obsah článku, je to obyčejný sluníčkář a za chvíli nám tady bude radit, že těhotný by měl být člověk a ne žena, že tráva je červená a voda teče do kopce. Ale jednu radu pan JXD autorovi blogu a jemu podobně smýšlejících dal. Aby vše bylo korektní a vyvážené, měl by si autor blogu taky kupovat každý měsíc menstruační vložky. Proč? Protože muž a žena jsou si přece rovni! Mezi ním a ženou není rozdílu. Když ony, tak i on.

20 2
možnosti
Foto

Přestože jste napsal tak dlouhý, rádoby vtipný příspěvek, asi jste o něm moc dlouho nepřemýšlel. Protože jste nepochopil, nebo nechcete pochopit, že mi vůbec nejde o to, jestli konkrétně já, vy nebo někdo jiný štupuje ponožky. Ale o to, že je špatné, když se v reklamě spojuje starost o děti pouze s matkami a vytváří se tak dojem, že pouze matka a dítě patří k sobě. A když proti tomu někdo vystupuje, není to sluníčkář, ale naopak ten, kdo chce připomenout veskrze konzervativní hodnotu otcovství.

3 6
možnosti
Foto

Kupoval jsem Reflex mnoho let. Mám doma originál první číslo. Do té doby, kdy tam byli JXD a Šafr, pak jsem do nich nedal ani halíř. Vám karma pane!

1 4
možnosti
Foto

Označit někoho sluníčkářem nemůže být lež, protože by v tomto státě byly tisíce až statisíce lhářů. :-)

0 0
možnosti
RH

Fathers4Justice má bojovat za porušování konkrétních práv otců a nesnažit se trapně o boj na ideologické úrovni. Pak je tu další neziskovka, která by chtěla "narovnávat" svět. Rv

23 0
možnosti
Foto

Však oni tak také bojují. Ale toto není zase tak špatný symbol. Aspoň si lidé uvědomí, jak se na nás z takových reklam opakovaně valí pojem "matkadítě" a že pak stokrát opakovanou lež berou jako pravdu.

2 8
možnosti