Diskuse
Asi by jí pusa upadla
Děkujeme za pochopení.
J38a10k92u11b 41K48n31e43c70h34t11o95v17s71k37ý
Autore, podívejte se ,jak hnusně se chovají zákazníci k personálu a vybíjejí si na NICH zlost. Jinak můžete nakupovat jinde.
J57a33r46o35s21l85a70v 76Z68a86j54i63c55e29k
Z blogu jsem se bohuzel nedovedel, co ty prodavacky za kasou prodavaji.
M94a21r38t46i16n 59I28r37e96i59n
BMW pane autore, nevím, čím to je, nicméně se mnou prodavačky i pokladní v různých prodejnách od klasických sámošek po super a hypermarkety jednají ochotně a mile bez ohledu na denní, noční nebo roční dobu; zjednodušeně řečeno se mnou sice nemluví v košatých souvětích, ostatně v těch si ani sám nelibuji, ovšem minimálně celou větu vysloví pokaždé, ať jdu nakupovat ráno cestou do zaměstnání, odpoledne cestou domů nebo večer. Tím pádem s Vámi nesouhlasím ve Vaší zjednodušující generalizaci a připojuji se k těm diskutujícím, kteří Vám doporučují zamyslet se nad Vaším vlastním přístupem k prodavačkám a pokladním dámského pohlaví.
A21l80e75š 56H70o14d69i44n74a
No, setkal jsem se často s tím, že pokud těmto zaměstnancům ve službách "děláte kašpárka" - chováte se k nim žoviálně, lichotíte jim apod. - mají k vám výrazně jiný přístup než k ostatním. Trochu problém je v určité záměně rolí, tedy že z podstaty věci by se tak měl chovat spíš ten, kdo prodává.
V67l26a69s95t51a 27N40y66k32o33d23ý85m84o75v24á
Co dodat, lidi už si zvykli na hrubost.... Ale je to v lidech, někdo nebude ochotný ani ráno ani v poledne. Někdo je zas milý usměvavý vstřícný celý den... i na konci směny...... a to jak podavačka , tak úřednice, ba i zdravotnice .....
M86a24r40t19i24n 16I64r27e20i87n
Heslo „Náš zákazník, náš pán“ vymyslel někdo, kdo nikdy nejednal se zákazníkem.
A86l12e35š 25H86o29d74i91n94a
To heslo vymyslel Tomáš Baťa, což byl bezesporu PAN PODNIKATEL, který myslel i na své zaměstnance. Pochopitelně však chtěl, aby za to podávali odpovídající výkon, a to včetně chování k zákazníkům.
A14n82t72o35n15í60n 80T57i41c20h43e63r58a
Vaše starosti a Babišovy peníze .... No ... já jsem stará škola a zdvořilé chování a jednání s úsměvem, nebo alespoň příjemným obličejem považuji za standard. Ale zrovna v tomto případě ze standardů ustupuji, protože markování na pokladně, zvlášť s frontou nervózních zákazníků považuji za téměř strojovou práci, která má hlavně odsýpat. Nijak by mě to neuráželo, nedejbože na to napsat nějaký rozhořčený článek.
A95l43e19š 37H86o30d52i26n67a
Ani jsem netušil, kolik zde bude zastánců pokřivené socialistické reality "Náš prodavač, náš pán".
P95e74t96r 87D21r48a96p84a39l
ale houby...Vám chybí základní empatie, že na konci dne toho má člověk plný kecky. "ručičky bozkávam a služebníček..." si mohl dovolit majitel koloniálu, kam mu přišly dvě babky za hodinu
V35í28ť24a 25M51u23ž87í34k
Říkám tomu Syndrom ředitele zeměkoule. Člověk který sám o sobě tvrdí, že je úspěšný podnikatel a ředitel čehosi to má zdá se v běžném životě docela těžké. Ze své každodenní reality je zvyklý na úsluhy a falešné lichotky svých podřízených kteří čekají až jim milostivě pokyne, co mají dělat. Snadno tak podléhá zdání, že jsou tady přece všichni kvůli němu. Strašně se pak diví, že před ním lidé všude automaticky nepanáčkují tak, jak by si představoval.
Milý pane, prodavačka není Váš majetek ani Vaše otrokyně a nedivte se, že když na ni vybafnete jakousi stupidní otázku, že si před Vámi nestoupne do pozoru. Předpokládám, že jste se jako ředitel zeměkoule nejspíš ani nenamáhal s něčím tak zbytečným jako je pozdrav...
A58l42e57š 32H16o76d34i38n16a
Psal jsem sem odpověď, co znamená ve vašem případě "myslet" nebo "předpokládat". Bohužel mi ji smazali, přestože jsem ono jadrné české slovo v onom přísloví z větší části vytečkoval.
M91i15l58o41š 53F49. 77P45e86c96h38a26r
Je to lidsky nedůstojné, ale ty prodavačky se vás musejí zeptat na existenci karty a pokud ji nemáte, musejí vám ji nabídnout. Obtěžuje to jak prodavačky, tak zákazníky. Jenže – co kdybyste byl kontrolorem? Prodavačka má průšvih, že se nezeptala.
A že se spolu baví? Asi konečně našly pár sekund času na to, aby prohodily slovo?
A48l42e59š 55H80o17d44i43n80a
Asi jste ten krátký článek ani pořádně nepřečetl. Nešlo o nabídku karty, ale o její prokázání při placení. Ale i kdyby, takové zeptání je její pracovní povinnost. To, že ji to nebaví, ji snad nedává morální právo mluvit se zákazníky ve formě jakýchsi výkřiků.
D90a95v49i61d 71H19o67r44á88k
A ještě bych Vám poradil.
Občas jsou v inzertních novinách, ale i třeba v plátku Metro pod kolonkou "erotické služby" uvedena telefonní čísla, a pokud některé vytočíte uslyšíte tolik, že se Vám bude hlava točit a vlastním uším věřit nebudete, jak se pobavíte.
- Počet článků 179
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 7427x
Seznam rubrik
Oblíbené stránky
- OSPOD
- Výživné
- Tátové
- Juvenilní justice
- Střídavá výchova
- Rodič
- Nečas otcovství
- Domácí násilí
- Aleš Hodina
- Jeden domov
- Dětská revoluce: CHYBÍ MI TÁTA!
- Krajský soud v Plzni
- Hana Matějková
- Ústavní soud
- Kynšperk
- Podbořany
- Hodina změny
- Prodej půdy
Oblíbené blogy
- Petr Cihlář
- Radim Lhoták
- Václav David
- Jaroslav Kysilko
- Miroslav Návrat
- Pavel Rusý
- Vlasta Hurtová
- Miroslav Kapr
Oblíbené články
- Střídavá péče je prokázaně pro děti lepší
- Jak nezralé matky vytěsňují otce ze života dětí
- Nebezpečný rozmach genderové politiky
- Vzkaz pro ženy - matky