Děkujeme za pochopení.
J34i33ř38í 49S91z65a58b26ó
Hmm. Souhlasím s tímto článkem,v diskuzi se všichni zabývají otroctvím, co takhle vzpomenout na slovanské svátky a božstva. To,že církev navlékla ty dnešní "svátky" na pohanské se snad ví, ale zeptejte se někoho na bohy Peruna, Svantovíta,Radegasta.Docela by mě zajímaly odpovědi.
P70a79v89e65l 56J66a51n67c61i87k
Pane Hochu, vy podle me nectete Bibli. Prosim, prectete si alespon Jezisova slova, abyste pochopil vyznam slova "cirkev", v krestanskem smyslu.
M43a25r94t80i77n 87H46o89c83h
Asi si ji budu muset přečíst znovu, protože si nepamatuju, že by kdy Ježíš mluvil o církvi. Zato si pamatuju, že duch svatý je ve mě a království nebeské mezi lidmi, tak nevím, proč bych ke svému vztahu s Bohem měl ještě potřebovat nějaký pozemní personál.
Z29u93z53a18n94a 98B91a67l43o23g84h14o62v81a
Ne, pane, otroctví nezavedla křesťanská církev. Ale je fakt, že to byl prodej otroků z čeho si Přemyslovci vydělali jmění. Byl to takový středoevropský vývozní artikl - otroci.
No jo.
P47e65t43r 91V15y27s26o53č83a72n
Martine, pište, prosím sem: weitinger@seznam.cz
Dík.
O76t82t79o 43Č56e25r43n95ý
Otroctví sem zavedla církev? Odkud čerpáte takové bludy?
J35a24r87o72m81í11r 80D52a25n47ě72k
Mě se třeba tento text líbí.
Nejde totiž ani tak o to co byli nebo nebyli Cyril s Metudem, ale na jakých základech je celá ta instituce církve postavena.
Viz: "Zákon sudnyj ljudem" a dalších.
Z96d49e63n27ě46k 38B95e23r10á72n20e37k
To se ale poslušným ovečkám církve a církvi nebude líbit.
Z21d53e71n39a 24K62o22č46í
A víte, že se to nelíbí ani těm neposlušným a dokonce ani ateistům ?
Takový blábol skutečně může napsat a schvalovat jen polovzdělanec, či člověk s výrazně nižším IQ
M59i79c72h38a83l 29M81e93r81h97a90u40t
Polovzdělanost je jeden z největších nepřátel člověka.
M77o69j97m90í18r 49R38o79d83e97n
Jen si házejte, nic Vám to nepomůže osvícený člověk ví o čem je řeč a ví kam Vás zařadit.
Za ty věky se zde vynořilo a ještě vynoří lidí s obdobným pohledem. Dnešní doba je o tom si udělat vlastní názor a zkušenost a ne jen poslouchat a číst ... .