Děkujeme za pochopení.
R18a77d30e93k 76P71o83l62i42c21k77ý
osobně si myslím, že není nejmenší důvod dělat dětské skupiny pro děti od jednoho roku.
bude to jen kontraproduktivní-zaměstnavatelé budou nutit matky aby nebyly na "mateřské" a po roce se vrátily do práce.
To považuji za špatné jak pro pro děti tak i pro matky.
Pro ekonomiku to za stavu kdy mámne přes 600 000 nezaměstnaných žádný efekt nepřinese
J31a92r36o19s58l26a27v 11T13a48c29h41o11v67s44k26y
Taky nechapu, proc by kazdy hnal zeny hned do prace. At delaji to, kde je nikdo nemuze dost dobre zastoupit, at se staraji o vlastni deti. Vzdyt rocni dite by melo byt jeste kojene. Co nam to tu zase nabizi za zvracenosti.
J36a33r65o76s58l67a73v 79T78a90c43h85o84v34s64k75y
To bude asi nejaka blbost s tou skupinou od jednoho, do ctyr let. V tomto veku ma byt dite s mamou. Skolka staci od 5 let, aby se dite naucilo trosku fungovat v kolektivu a proslo si detskymi nemocemi.
E51l12i81š66k98a 53K45u66č48e92r64o87v45á
obavy jsou zbytečné. bohužel z vlastní zkušenosti vím, že existuje množství předpisů, které by školka dodržovat měla, ale nedodržuje. Při 25 dětech (na výjimku 28) ve školce je nějaká individuální péče doslova nemožná, zvlášť když škola má nějaký vypečený program jako třeba "zdravá mateřská škola", kdy se ve třídě setkají děti od 3 do 6 let. Vzdělávání dětí je tak kolikrát jen zbožným přáním. Pokud jde o vzdělání pedagogů - pro starší učitele mají školky výjimky, takže tam kolikrát učí člověk se střední školou, zatímco mladých pedagogů bez práce jsou dneska haldy a hromady - každá školka má tlusté fascikly zájemců. Já jsem všemi deseti pro. moje zkušenosti se soukromými "školkami", fakticky dětskými skupinami, v místě bydliště jsou nanejvýš pozitivní. je to tam fakt lepší než ve městské školce (mimochodem placené z daní všech, i těch, co školku nedostanou)
E29l36i42š54k65a 35K18u54č11e71r35o61v39á
mimochodem sama vedu dětský klub pro školáky - náhradu školní družiny, která u nás má taky nedostatek míst. Ze 6 mých lektorek, co klubem za 3 roky prošly, mělo 5 vyšší vzdělání než vychovatelky ve vedlejší družině. Ta nejméně schopná a nejméně vzdělaná z nich do školní družiny nastoupila loni na plný úvazek. Bohužel taková je realita: stálý zdroj příjmů ze státního rozpočtu naprosto likviduje jakýkoliv tlak na kvalitu a zajistit vzdělávání kvalitnější, než jaké poskytuje státní škola/školka/družina je smutně snadné.
- Počet článků 54
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 525x