- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Víte, pane Hlubku, nepřeji vám nic zlého. Tedy ani to, aby vás někdo naboural a udělal z vás doživotního mrzáka. Mělo by to však jednu výhodu: pochopil byste, že to povinné ručení nechrání ani tak pojištěného, jako poškozené. On ten šofér nikdy nebude mít na to, aby vám zaplatil bolestné, ztížené společenské uplatnění a platil doživotní rentu. A to nemluvím o případu, že si dovolí při té nehodě zahynout. Nebo že vás bude takto zmrzačených pět.
Teprve v tom okamžiku by byla zřejmá účelnost povinného ručení. (Doufám, že to není příliš náročné na vaše mozkové závity.)
Občan samozřejmě může "něco" dělat a ne jen brečet na blogu. Dostal jsem nový výměr a zdražení o 150 kč. Okamžitě píšu výpověď smlouvy a pověřuji svého dealera uzavřít smlouvu novou. Možná na tom i vydělám (zatím to tak vždy bylo). A když ne tak mám alespoň dobrý pocit, že jsem se snažil a nechoval se jako ovce. Když mě někdo zdraží své služby (elektřina, plyn....) vždy reaguji. Pouze u vody a popelnic musím strpět monopolní chování naší sociálně demokratické Onderkovy municipality. Tomu to mohu spočítat jen při volbách.
Nepovažoval jsem za nutné se o tom zmínit. Taky to mám v úmyslu, ale pořád je to z deště pod okap. Nemohu říct: Já s vámi končím a plaťte si ty vaše chráněnce z čeho chcete.