- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já mám svého kandidáta vybraného a vůbec mi nezáleží kolik peněz vydá na svoji kampaň. I kdyby nevydal ani korunu, tak ho budu v prvním kole volit. V druhém kole už bude záležet na postupujících, zda volit vůbec půjdu.
Na kampaň je potřeba vynaložit nějaké finanční prostředky, o tom žádná, ale v politice není dobré, když je založen úspěch hlavně na tom. Dneska to platí tak, že čím více, tím více je politik vidět - v politice je to příklad pokřivené morálky. Reklama je potřeba, ale mnohem důležitější je soutěžit s přesvědčením nějaké ideje. Současný trend však je nějaká reklama s oblíbenými slogany - co nejvíce, úsměv a správné kontakty. P. Hlinomaz
než tyto nejapné kandidáty bez tahu na branku. Ficher - Zeman - Švejnar -Schwarzenberg - Dlouhý, kandidáti korporací, nemohou přinést této zemi nioc pozitivního. Pan Jakl je mimo, s tím korporace nepočítají.