- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ale , když budeme říkat co máme za lubem , tak nás nikdo volit nebude /volně podle M . Topolánka /
Taky nebudu volit žádnou stranu, která má kohokoliv v parlamentu. Na nervy mi lezou všechny, některé však obzvláště.
Volič je pro ně jen prostředek,který jim to má umožnit.
Především parlamentní strany by se za normálních okolností už neměli dostat do sněmovny.
Nedávno jsem četl článek nějakýho egyptologa, kterej vysvětloval, jak vznik vrstvy papalášů, pro který normální zákony neplatily přispěl k úpadku celé civilizace.
Ano, já to také četl. Syndromy jsou varující - a je jich víc, likvidační je až souběh více syndromů.
dlouhé citaci paragrafů se jaksi ztrácí, jaká lež mu vadí.
Jakákoliv lež mi vadí. A u politiků mnohem víc než u firem. Proto, že politici mají mnohem větší možnost ovlivnit mé svobody. Kdo lže, ten mě naprosto jistě chce ukrátit o nějakou svobodu nebo mě jinak poškodit.
mně vadí negativní reklama, která je naprosto běžná v politice. Tak jako Adidas nesmí založit kampaň na tom, že Reebok vyrábí šunty, nechápu, že je trpěná reklama politickejch stran, kdy vlastně vůbec nepopisujou vlastní plány, ale jen plivou na konkurenci. Začali s tim socani a je to k zblití.
jste tak trochu mimo ale budiž, vzhledem kvaší modré barvě, je to z vyššího principu mravního přijatelné. Pepka Vyskoče ze Švejka brali všichni takového, jaký byl.
Schopnost vidět jen dvě barvy je vada zraku. Doporučuju návštěvu vhodného lékařského odborníka.
a jeho definici reklamy s volebním bojem - a nechápu co je klamavého na kampani ČSSD