Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J17a43n 19R43á81ž

16. 5. 2015 15:17

Aby nedošlo ke sporu jestli došlo, či nedošlo k pojistné události, je důležité doplnit úrazový děj o důležitý prvek, a to náhlost.

Např. Klient měl potíže s pojistným plněním u zlomeniny nártu, když ji lékaři diagnostikovali jako únavovou zlomeninu. Ze kost praskla při běhu likvidátor kontraargumentoval, ze se nejednalo o náhlý a neočekávaný úrazový děj. Teprve soudně znalecký posudek, že kost se nemůže zlomit postupně, ale jen náhle, přesvědčil odvolací (!) soud, že dal za pravdu pojištěnému a pojišťovna musela plnit.

Ano, souhlas s autorkou: Záznam o jakémkoliv úrazu nebo poškození věci se musí psát s velkým rozmyslem i s ohledem na znění pojistných podmínek,ale vždy pravdivě.

0 0
možnosti
PH

P55e36t66r 60H24á61l88a

15. 5. 2015 18:46

Zapomínáte, že pojistné smlouvy jsou schválně psané tak, aby byly nesrozumitelné, a ze stejného důvodu je použito specifické názvosloví.

1 0
možnosti
JR

J14a22n 98R33á61ž

16. 5. 2015 15:22

Požadavek na pojistné plnění je právní úkon a jako ke každému právnímu úkonu, nejste-li právník, je vhodné požádat o radu odborníka na pojistné právo. A ze své praxe mohu dodat, ze ne každý advokát se v pojistném právu orientuje s potřebnou znalostí, neb se jedná o velmi specifickou problematiku.

0 0
možnosti
JK

Tedy nezlobte se, ale asi jsem ještě nikdy nečetl tak pokrytecký blábol. Opravdu nechápu jak někdo může využívat "služeb" tzv. finančních poradců. Každý, ale opravdu každý, který se v mém okolí nechal tímto "tvorem" k něčemu přemluvit pak později litoval, protože každý jeden z nich nějakým způsobem nakonec prodělal.

0 0
možnosti
JR

J19a22n 57R34á53ž

16. 5. 2015 15:24

Máte recht! Finanční poradce, čest vyjímkám, není zrovna ten, koho bych doporučil jako poradce při řešení sporu s pojišťovnou.

0 0
možnosti
PD

Přesně tak…než spekulovat na kterémslovíčku vás pojišťovna o**be tentokrát, je nejlepší si žádné pojištěnínezřizovat. Vždycky když vám někdo nabídne pojištění, vzpomeňte si kolik lidíto jen v čr živí. Desetitisíce. Pojišťovna je jako kasíno – vždycky vydělá pojištovna.Stejně jako kasíno se bude vždycky chlubit několika výhrami- „podívejte sekolik dostal“ a taktně mlčí o všech prohrách. Pojišťovna má oproti kasínu ještětu výhodu že vás může strašit, bububu, a co když přijdete o práci? A kdo sepostará o rodinu? Pojišťovna to rozhodně nebude. Pojišťovna je tu od toho abyvydělala prachy. Až vám spadne na hlavu tří tunovej panel, rodině nevyplatínic, protože jste neměla helmu. Pro útěchu si pak přiďte přečíst trapnej blog odpojšťovačky na idnesu s titulkem „můžete si za to sami! Mělijste si to pořádně přečíst!”

1 0
možnosti

M87a63r12e85k 30Š23n81o98b92r

15. 5. 2015 11:42

Vážený pane, nemyslete si, že pojišťovny vydělají vždy a na všem. Když přijdou živelné katastrofy, které jsou čím dál častější i v tuzemsku, a poničí domy, auta, zabijí nebo zraní lidi a pojišťovny pak vyplatí škody v řádech miliard korun, nejde pro pojišťovny o ziskový byznys v poměru k vybranému pojistnému. Často pak přichází na řadu tzv. zajišťovny (řekněme pojišťovny samotných pojišťoven).

0 0
možnosti
JT

Pojistovny se pri placeni cukaji. Tedy kdyz maji platit ony, placeni klientu jim tolik nevadi.

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1108x
Chci Vám ukázat, že finanční poradci mohou být i poctiví lidé s cílem pomoci ostatním. Finanční gramotnost lidí v ČR je přitom jediná účinná cesta, jak rozpoznat kvalitu finančního poradce.
Zajímá Vás víc? Podívejte se na moje stránky

Seznam rubrik