Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

J58i18ř20í 31B97o43č15e55k

14. 8. 2021 13:20

Víte, pracuju v tiskárně jedné projektové firmy. Občas si říkám, že by si každý z projektantů měl na den zkusit, co naše práce obnáší. Potom by si na nás nevymysleli takové, s prominutím, hovadiny, které se jim někdy povedou. Stejně jako vážený klient by se měl posadit na vaše místo

2 0
možnosti
BG

Jaké hovadiny myslíte?

0 2
možnosti

Jako bývalý tramvaják se přidávám... klient je klient, vedení DP to ctí a spoustu řidičů tramvají buď v některých případech přijde o nemalou část svého honoráře, ať se jakkoli zachovali v souladu se smysluplnými předpisy, či to se svým chlebodárcem dlouhodobě řeší, vysvětlují a argumentují platnou legislativou.

Za skvost služebních hlášení, která na mne za dobu mého působení ve funkci řidiče tramvaje přišla, byla stížnost jisté dámy, která uvedla, že jsem na Výtoni stál v zastávce směr (rovně Modřany, doleva Vršovice - tedy z centra) a zatímco jsem jí u zastávkového sloupku míjel, protože mi prostě padla světla doleva, drze jsem se na ní šklebil a smál se jí do očí.

Šklebit se neumím a v rámci svého angažmá řidiče tramvaje jsem se programově nesmál - nebylo čemu. Nějaký kancelářský inteligent usoudil, že jsem pochybil a navrhl mi sebrat pětistovku z prémií. Rok, opakuji: ROK jsem na nesmyslné přípisy reagoval těmi smysluplnými, než vedení DP konečně usoudilo, že jsem fakt nic neprovedl. A to na mě posílali techniky jízdy a dispečery, aby mě kontrolovali, jestli se v práci skutečně nechechtám.

7 0
možnosti

Doplnění - na Výtoni jsem stál jako druhá tramvaj, tehdy tuším právě za trojkou.

2 0
možnosti
MB

Z pivního sudu Ostravaru - DPO, nezávislá sekce autobusy :

Výkon řidiče, zřejmě jedna z nejpoctivějších profesí. Nabytá koruna, je vyježděna do poslední minuty. Ovlivnění soukromého života, nelze se opíjet, chodit brzy spát! Je nutné přijmout neurážlivý status "Sluhy". Řidič němá status veřejného činitele, není ničím zvláště chráněn. Sluha - veřejné služby, tedy sloužit. Vlastní ego nechat doma a naopak si vzít trpělivost, humor a rozum !

Proměny před a po r. 1989? Trasy se v zásadě nezměnily - doprava podstatně zhoustla! JŘ diktuje, o zábavu není nouze. Žel ,celospolečenské proměny se odrazily i do chování cestujících. Řada lidé se léčí! Řidič je první na ráně, je třeba mu dát poznat, že člověk je v osobních problémech! Nic se sice nevyřeší - ale ta úleva. Noví spisovatelé ! Stěžují si, na cokoliv, kdykoliv, nelení ! Z praxe :

Každý noční řidič, byl zmlácen. Opustil svou budku a šel zachraňovat. Tu demolující se majetek, nebo byl drzý a v chtěl jízdenku! Neuvěřitelné - ve dne, kdy cestující na špičkách se naklání a deštníčkem píchá řidiče do kabiny! Ten to bral humorem - "Teď nepíchejte, bude ostrá zatáčka"! Klasika - "Proč nejede spoj ten a onen a kdy přijede" !? Klasika zimních kalamit, autobus klouže, ve smyku, řidič hrdina - no stále jede. V zastávce významné poťukávání cestujícího na své hodinky! Faktem je, že po udesnití se čehosi pevně+ přichytí a už aninedutá! Zalomený kloubový bus na ledovém svahu = 17 m překážka napříč, neprůjezdné. Dotaz cestující - "A bude stanovena Náhradní doprava" !? (Kdy - jak, čím)? Bez určité lásky ,se to dobrodružství nedá provozovat ! ... :-)

9 0
možnosti
PK

Jako rodilec z Vinohrad mi to nedá a musím zvolat: ,, Co nám to děláte pane řidiči" vždyť vy takto hovoříte o naší chloubě .... 3 náměstí za sebou, kde to najdete......Pavlák, Tylák, Mírák...;-D

V paměti mi zůstává každodenní chaos na Pavláku, bo jsou tam dvě stanice Metra a nádherně se tam přebíhá tramvajím přímo před nosem, no pochopte, nemohu přece jít podchodem třeba na opačný směr tramvaje, ze schodů a do schodů, tak mějte vy pochopení, když pasažeři ho absolutně nemají.;-D;-D;-D Pěkný den a pevné nervy v čele soupravy...R^

0 1
možnosti
ND

Pane Korecký, na Pavláku u metra jsou legální značené povrchové přechody všemi směry mimo jednoho, který však tramvajové koleje nepřetíná, tedy jestli je nezrušili...

:-)

0 0
možnosti
ND

Doprava tramvajemi v Praze je nejlepší a proto je nutné ji všelijak ztížit a znechutit. Zatím co autobusům vymyslíme objížďky a prodloužíme intervaly někdy i na čtyři za den, tramvajím hezky rozkopeme koleje a to pro velký úspěch snad na tom samém místě jako každý rok, takže plánovat posunovat se povrchovou dopravou o prázdninách je skutečně záhodno mít znalosti vojenského štábu a plánovat nejen dlouho před plánovanou cestou, ale i těsně před výpravou, co kdyby.

Vím o čem mluvím, protože jednou jsem urputně řešila problém dostat se na místo kam je běžně možné tramvajemi ze dvou stran a kam v té době tehdy nejela tramvaj ani z jedné strany.

Ono je príma když člověk běhá bez berlí, to se vcelku proběhne rád i kus pěšky, ale posunovat se poloviční rychlostí zdravého člověka je taky zážitek.

Já vím, že o tomhle článek není, že je o trablech řidiče s námi zpovykanými pasanty, jsem daleka, abych ho přemlouvala, aby ty dveře sem tam tem nebožákům otevřel, když už se jim podaří nějakou tramvaj dostihnout, vím co je to předpis, vím, že chudák řidič je bleskosvod dopravních podniků, ale o prázdninách je zapotřebí nervů na obou stranách větší spotřeba...

Příští týden se chystám po několika přestupech dojet trojkou tam kam nikdy trojka nejezdila, bude to zážitek, tedy jestli mi tu nastudovanou trasu nerozkopou...

2 0
možnosti
Foto

P26e28t76r 67F24a31b11e57r84a

14. 8. 2021 13:32

Odvážně se pustíte tam, kam se dosud nikdo nevydal ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 942
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1418x
Třeba nabídnout příběh. Myšlenku. Pobavit, rozplakat, donutit, abyste se podívali na místa v sobě, která se báli navštívit. Třeba.

Případné dotazy na fejetonhewlit@seznam.cz

Seznam rubrik