Diskuse
Peklo zvané televizní reklama
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J21a38k48u80b 84K81a43v22k14a
Než skončí reklamy, většinou už nevím o čem bylo to před nimi.
O24l34d24ř75i30c23h 28H76r79e35j63s81e16m40n14o27u
Reklama je dalším fakturem spolehlivě ohlupujícím naši současnou lidskou populaci. Samozřejmě mi někdo rád poradí, ať tu televizi vypnu a jde třeba ven, ale přece jen bych se rád někdy podíval na nějaký pěkný film, hudební pořad nebo dokument. A bez reklam to, bohužel, skoro nejde. A tak vzpomínám na naše idylické mládí, kdy bylo reklam kolem nás opravdu minimum. A nejen reklam.
Z69b79y12n69ě65k 12H51l87á74s63n30ý
No, nějak se ten pěkný film, či hudební pořad zaplatit musí.

L57a12d67i86s25l79a50v 66S84t51r36n22a98d
Televizní reklamu mám celkem rád, umožňuje mi chodit kouřit na zápraží, aniž bych ztratil děj filmu.
Z14b70y98n89ě14k 76Š15a96f44a63r25č12í40k
Škoda, že nejde dát antikarma. Stačí nebýt líný a buď to přepnout, nebo aspoň vypnout zvuk. Zřejmě bude pro vás novinkou i adßlock.
Z toho vašeho aktuálního výčtu jsem nic nepoznal, snad kromě kamionů coca-coly a milky (nevím ale, co má být ta jemnost v chování, to jsem opravdu nepobral). Tyto produkty jsou tu ale už hodně dlouho.
Jo a pokud je pravdou, že už nejsou tak chytlavé, tak je to jen dobře. To je totiž to nejhorší, co se může stát, když se to začne šířit mezi lidmi, co to papouškují. To se tomu pak člověk opravdu nevyhne.
P52a48v22e81l 35J10a65n92s69a
jojo, je to tak, pořád je strašně moc uživatelů tak hloupacatejch, že je ani nenapadne, že existuje příjemná možnost vypudit z webovejch stránek zbytečnej a nechtěnej balast a těšit se tak rychlýmu natáhnutí skutečnýho obsahu a nebejt při jeho čtení rušeni hejbacíma a vyskakovacíma nesmyslama
(a je to i na mobilech, to zbavení se toho otravnýho)
no a s filmama, seriálama a dokumentama to řeším tak, že si je nahrávám (dva USB tunery v PC, klasickou televizi už ani nemám) a při koukání přeskakuju předěly - reklamám se dá vyhnout, jen blbec to neumí...
no a pokud už nedopatřením nějakou musím shlídnout, aspoň si pamatuju, co nemám kupovat, primárně totiž kupuju to, na co reklamy nejsou nebo o nich nevím
K73a22t47k47a 11Č65e72c29h74o43v67á
...jo jo,jsem ščastná,že nemám televizi
L13a64d93i12s61l83a97v 58Z32o23c48h
Je zajímavé, že proti reklamám jako v podstatě zcela zbytečnému plýtvání energiemi i materiály nikdy nevystupují žádní ekologové a ochránci životního prostředí od studentů po ministerstvo.

L52e84o83n37t11ý54n12a 26C35h55v16á44t96a86l52o65v74á
Já mám reklamy ráda a i v poslední době jsou některé povedené. Například "dáš si Fofolu?". A nebo ten "seriál" o airbank. Naopak nesnáším reklamy na tablety do myčky, prací prášky a dále pak reklamy, které člověk může vidět třeba desetkrát a pořád nechápe, jaký produkt propagují.

J49a34n24a 87M81a44j37o86v54á
Ge money má boží kočku, přesto jsem si vybrala jinou banku..
Z20b30y51n12ě17k 69H55l34á68s62n62ý
Mě fascinujou reklamy na prací prášky, už od doby " Vy zírate my zíráme" Za těch 25 let by podle reklam musel stačit náprstek prášku na cejchy pro celou rodinu. Praxí ovšem zjistíte, že českej Ariel nepere zdaleka tak dobře jako ten německej. Takže vozím své náročné ženě levnej prášek od Aldiho, který na který nikde reklama není, ale pere líp než ten Ariel.

L73e63o28n26t58ý17n22a 95C30h95v24á18t27a32l18o97v97á
Zvláštní, mě zase fascinují prohlášení "pere líp". Co to znamená? Podle mých zkušeností perou Ariely, Lanzy a Persily zhruba stejně. Na cejchy opravdu stačí náprstek, protože normální cejchy se perou na 90 stupňů, takže prášku téměř netřeba.

J60a69n50a 56M49a56j43o81v74á
Máme to doma vyvážené. Dcera při reklamách bystří a ožívá a já mám nějakou "mozkovou reklamoslepotu" - prostě jakmile začne reklama, vypnu. Takže kromě svojí oblíbené "...a bude mít ty dlouhý zahnutý zuby nahoře?" si prostě nepamatuji žádnou :-).

M32a47r46t87i72n 27F89a12l10t84ý15n
Poněkud mne pobavila věta hned v úvodu: "Jak jinak by se zákazníci dozvěděli o nových výrobcích, báječných knihách, zábavných časopisech či jakémkoliv artiklu, který vám připadne na mysl?"
Na té Vaší Obchodní akademii mají zajímavé názory, Tohle bylo ideologické heslo reklamy v dobách minulých. Dneska má reklama jediný cíl: prodat zboží zákazníkovi v kapitalistickém zbožním přebytku.
A peklo? Reklama je jako každé jiné "zboží". Jindy horší, jindy lepší. Ani rohlík nevyrobíte pořád stejně velký, stejný tvarem, stejně posypaný, stejně "vypečený" , stejně chutný mezi různými výrobními šaržemi...
Ale karmu vám dám za jinak hezké povídání a Váš bezesporu hezký vztah k reklamě.
- Počet článků 209
- Celková karma 4,45
- Průměrná čtenost 261x