- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Již delší dobu uvažuji o novém fotoaparátu a tak jsem se nechal zlákat nepřehlédnutelnými plakáty v metru, kde již nejméně týden před "Černým pátkem" byla nabízena sleva až 54% na přístroj, po kterém jsem toužil. Abych neponechal nic náhodě, již předem jsem se na příslušných stránkách registroval. Byl jsem odměněn poděkováním za registraci a ujištěním, že o slevách a počátku výprodeje se dozvím s předstihem a budu moci realizovat svůj nákup. Ještě před čtvrteční půlnocí jsem, natěšen, kontroloval svojí poštu. Nic. A v pátek ráno jsem otevřel příslušné stránky a dozvěděl se, že můj vytoužený fotoaparát je vyprodán! Jsou jen dvě možnosti:
1. Buď fotoaparátů se slevou bylo skutečně jen pár kousků a potom dobře nechápu masivní reklamní kampaň, která jistě nebyla levná.
2. Nebo se produkty s tak masivní slevou neprodávaly vůbec a šlo jen o klasickou reklamní vějičku na lidi jako jsem já, kteří si stále myslí, že reklama má mít alespoň nějaký reálný základ.
V každém případě jsi Fotolabe dosáhl reálného výsledku své reklamní kampaně. Už nikdy více!
Další články autora |
Přebalit, vykoupat, umýt hlavu, pořádně promazat celé tělíčko... Skvělým parťákem pro takový večerní rituál je sebamed Baby. Sháníte-li jednoho...