- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
stejně jako celý vnitřní okruh a radiály. Ani při omezení automobilové dopravy bychom se bez něj neobešli. Demonstrovat proti tunelu před 20 lety bylo nerozumné, nebýt podobných géniů, mohl už celý systém dávno fungovat.
Nesouhlas, automobilismus je treba prislapnout zeleznou botou a vyjezd automobilu povolit jen pri skutecne objektivnim duvodu - prevoz naradi, materialu, stehovani, nemocnych a nemohoucich, odjezdu na rekreaci atd. Rozhodne je nutno utlumit a zakazat jezdeni automobilem do zamestnani v ramci jednoho mesta, nebo mesta jineho, spojeneho kvalitni zeleznicni infrastrukturou.
..je nutno tyto oblasti přebydlet, obehnat plotem a kamerami (zeleň nemusí být bezpečná) a napojit na dálniční systém
Autorka nemá ráda elektrárny. Ale vsadím se že si loučí nesvítí a počítač taky nenapájí ze šlapacího generátoru. Ani v metru se nepochybně nenabízí že bude točit klikou dynama aby vyrobila dost proudu na svezení. Ovšem získávat energii z uhlí ani jaderné reakce nechce.
-
Zrovnatak nechce tunel, místo okruhu chce "jiné řešení". Asi teleportaci.
A rád bych viděl jak by se tvářila kdybych jí v prosincové plískanici nabídl místo jejího auta kolo ať si zajede pro vánoční stromeček.
-
Tvůrčí psaní možná paní Hauserová zvládá, tvůrčí myšlení ale poněkud hůř.
Ráda sleduju, jak se ta stavba mění před očima.
A těším se na dokončení, hlavně na zelenější Holešovice. Už teď se dá vytušit, že by to mohlo být moc hezké místo k životu, kdyby tam bylo víc pěších zón, zeleně atd.
Zapomeňte. Prostor podél Argentinské bude zastavěn. Holešovice jsou příliš drahé než aby se tu nechala parcela ležet ladem jako park.
je typ věčného stěžovatele.Při budování velkých projektů se musejí nějaké těžkosti a omezení překousnout když je to dočasné omezení a dokončení stavby přece přinese
obrovské zlepšení .Srovnejte objektivně čistotu řek,ovzduší na severu Čech,opravy domů ve městech a pod. se stavem před rokem 89.
Taky už je to 20 let. Mohlo se udělat daleko víc, nebýt kapitalistické devastace.
Denně absolvuju několikrát trasu do/z Dejvic. Tragédie vodníkova i bez stavby. Chotkovy sady plno, Letná plno, Korunovační nejplněji. Blanka v podstatě kopíruje tah Patočkova-Most barikádníků, což bude moc fajn. Ještě lepší by bylo, kdyby se postavil okruh - pak by se dalo do Ruzyně úplně mimo město. Teď to mám přes město 45 (tam a zpět), jihem (to radí navigace, pohodlné v noci) je to 90km, severem by to mohlo být 60, ale trojnásobnou rychlostí, ta je na okruhu v průměru 60 km/h, v optimistické části Prahy 30 km/h a z Prahy 6 na pravý břeh vltavy tak 9-15 km/h. Už aby to bylo.
A ekologisty, toužící uříznout Žižkovskou věž a narvat jí do Strahovského tunelu, nechť sežere kůrovec i s Kapschem. Na Plzni se už vydováděli, bez nich to mohlo být hotové o 10 let dřív. Jen těch mrtvých a rakoviny co mají na svědomí...
za článek. Mluvíte mi z duše a jsem v té menšině s vámi ;-)
Ty řeky nejsou vyčistěné kapku, ale setsakra. Ty elektrárny nejsou odsířeny trochu, ale z více než 99 %. Tu elektřinu nesežere kapitalismus, ale (i když nepřímo) spotřebitelé, kupující výrobky, které jsou energeticky náročné. Faktem je, že i kdybychom nestavěli další elektrárny, budeme pro ty stávající potřebovat "dolovat další hnědé uhlí" (protože to původní znova nespálíme).
Ano, budme kapitalisticky stavět novou infrastrukturu. Tak, jako naši darebáci předci zabírali zelené louky na odporné (kouřící) železnice. Tak, jako ti nezodpovědní předkové začaly stavět místo formanských cest nesmyslné asfaltky a betonky. Konec konců jako začali dláždit ulice a náměstí.
Jsem rád, že máme milióny úspěšných podnikatelů, kteří vlastní rychlá auta (mimochodem: autorka má zřejmě dojem, že "pomalá" auta by dopravní systém Praha zahlcovala méně).
Jen drobný dotaz - ona ta doprava auty je také veřejná. Jen není dotována z "veřejných" peněz. To je jediný rozdíl mezi dopravou "veřejnou" a "ostatní".
Komunisti by jistě za těch 20 let dokázali víc. Vzpomeňme jenom, jak se nesmyslně protahovala a prodražovala výstavba Temelína. Dálnice se staví stejně pomalu jako před rokem 89, ovšem o to dráž. A tak je to se vším.
Copak Dejvickým, ale uleví se Holešovicím, hlavně Veletržní ulici a okolí.
Původně navrhované řešení bylo vést auta po trase železniční trati Dejvice - Praha Bubny, takže přesně po hraně Stromovky, v podstatě by se na těch místech musel park zlikvidovat. Celé by to vyústilo dole před Výstavištěm (dvouproudová magistrála) a pokračovalo dál přes Holešovice k mostu Barikádníků. Jsem rád, že se podařilo prosadit současné řešení, byť je o hodně dražší, protože Stromovka zůstane netknutá.
To původní řešení bylo rozumnější a lacinější, a navíc stejně počítalo s tunelem pod Stromovkou. To byla lživá propaganda Svobodné Evropy, že "komunisti chtějí zničit Stromovku".
co píšete, pokud se Vám to nelíbí, přestěhujte se někam jinám. Myslím že tunel Blanka je solidní řešení a časem až bude v provozu budete ráda, že ho tu máme.