- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mohu jen souhlasit, je mi z toho špatně.
"ale i tak jsem z onoho filmu o nic zásadního nepřišel. Pořád tam u kafe dvě báby klábosily" A nevyjde to nastejno, dívat se na reklamu, nebo jak dvě báby klábosí?
No, úplně jedno to není. Reklamy se v čase spíše opakují a jen nepatrně mění, zatímco: co kdyby klábosící báby snad i něčím překvapily?
Trochu schizoidně napsáno :) Pokud se během reklamy sprchuješ, vaříš čaj nebo jdeš na wecko, je všechno cajk. Nikdo tě nenutí se dívat, jak tvrdíš nejen v nadpisu ...
Tak zaprvé, jak pravil klasik: nevím co je to schizoidní, a zadruhé mě to uráží . A za třetí jsem tě chtěl seřvat, co si to dovoluješ, jenomže ty máš pravdu! Jak dítě jsem schizoidní byl, takže následky si nesu dodnes, proto se v psaní určitě odráží.
Všude se odsuzují kartelové dohody, ale v televizi to je každému jedno. Zkuste přepnout na jiný kanál, když vám naskočí reklama a co neuvidíte, další reklamu.
Víte, ono nic není zadarmo. A protože za sledování sokromých TV kanálů neplatíte žádné poplatky, čeká se od vás, že zaplatíte jinak - svým časem a pozorností, kterou věnujete reklamám. Za to zveřejnění reklam si zaplatil někdo, kdo očekává, že se mu ten výdaj vrátí zvýšeným zájmem o nabízený produkt. Jednoduché. Jenže diváci jsou čím dál méně ochotni věnovat reklamám pozornost. Pokud se v čase reklamy sprchujete, vaříte si kafe nebo kecáte s kamarádem, jsou všichni (včetně vás) spokojeni. Jenže když začnete reklamu přepínat nebo přetáčet, zadavatelé reklam nebudou spokojeni, kdo by chtěl platit za reklamu, kterou potencionání zákazník neuvidí? A když nebudou zadavatelé spokojeni, nebudou si platit za zveřejnění své reklamy a soukromá TV nebude vydělávat.
Takže žádost, abyste reklamy nepřepínal a nepřetáčel je zcela logická. TV nechce přijít o příjmy z reklam. Není na tom nic udivujícího.
No přišlo mi to taky divný, přemlouvat lidi, ať sledují reklamu, ale...vidím to teď ze svého pohledu, že nabídnout a prodat svůj produkt je čím dál těžší a jsem ráda za všechny, kteří aspoň kliknou a podívají se.
Upřímně, je to komerční prostředí. Televize vytvoří nějaký produkt (mix nějakých pořadů a reklam) a buď to divák sleduje, nebo ne. Je to čistě tržní vztah mezi poskytovatelem a divákem. Sleduje, kdo chce. Nikdo nikoho nenutí to sledovat a za něco platit. Toto je zcela v pořádku, dokud do toho nevstupují veřejné peníze. A to je daleko větší problém, konkrétně u ČT. Z ní se stal obrovský, drahý moloch, který už vůbec neplní svou původní funkci, pro spoustu lidí je nesledovatelná vůbec a přes to za ni musí platit povinně všichni. Myslím, že toto je daleko větší téma. Já se na ni tedy občas koukám a platil bych, i kdyby platba nebyla povinná. Ale obecně mi toto přijde úplně zvrácené.
Včerejší hokej byl sérií reklam občas přerušenou hokejem...
Jinak v té staré reklamě na Fidorku naprosto úžasně zpíval Karel Zich
Ono v podstatě i reklama je umění, stejně jako film nebo seriál. Pokud je dobrá, tak se na ni klidně podívám opakovaně (např. Hornbach). Pokud je debilní, tak po prvním zhlédnutí to vypouštím a příště i kdyby to dávali stokrát, tak to jde mimo mě.
Tak zrovna Prima je příklad toho, jak se v toku reklam občas objeví úryvek nějakého pořadu.