- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Smutné je, někteří řidiči si myslí, že na zimních mohou v zimních podmínkách jezdit jako v létě. Špatného řidiče nezachrání zimní obutí a naopak dobrý dokázal jezdit na letních i v zimě, když ještě neexistoval předpis. Zdravím tě, doktore!
Jo Horste vzpominam si jak ve Schwarzwaldu byla ta silnice z Triberg do St. Georgen lemovana Mercedesy se zimnima pneumatikama a ja to v klidu projizdel s Fiatkem 127 na letnich gumach. Ono to nechce mit Bleifuß, jak my Cesi rikame.
hned v perexu zásadní pitomost - na kamiony zimní gumy neexistují, alespoň ne v našich zeměpisných šířkách.
Připouštím, že ta věta není zcela jasná, ale všechna ta vyjmenování jsem myslel s otazníkem, takže kamioňáka jsem nerozváděl.
Tak před zatáčkou byla na silnici jistě plná čára, takže tam není o čem diskutovat. Vždy tvrdím, že pokud si člověk plete silnice se závodním okruhem (kde se může bezpečně vyřádit), nemá za volantem co dělat. Anebo je to analfabet, které neumí počítat do desíti (aby si mohl přečíst omezení rychlosti, a nebo není schopen si zapamatovat čtyři základní značky (víc netřeba) + samozřejmě pár psaných a nepsaných pravidel (přednost zprava, zipování apod.). Dříve lidé, kteří toto nezvládali dělali závozníky, dnes mi to připadá, že sedí za volantem každý kdo si zaplatí řidičák.
Domnivam se, ze velmi casto jde o uplne jinou poruchu. Kdyz nekdo predjizdi na dvojite neprerusovane bile care pred vrcholem stoupani, nema to s toleranci nic spolecneho.
aneb dva extremy, jedu pomalu nebo moc rychle.. ono nejen rychla jizda je nebezpecna.. extremne pomala je snad jeste horsi, protoze prave depta i normalni ridice, kteri jsou jinak klidni..
..tak to asi zatroubíte na mě,bo pojedu jako po....., ale blog jsem přečetl a souhlasím se vším