- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Místní úprava je nadřazena úpravě obecné ;-). Je zcela běžné, že jsou základní předpisy místními úpravami upraveny tak, že neplatí. Stání v křižovatkách je výslovně povolováno, stání blíže než 3,5 m od tramvajových kolejí od do je též výslovně povoleno vyznačením parkovací zóny apod. Jsou místa, kde je vyloženě povoleno stání blíže než 5 m od přechodu pro chodce atd. Občas si člověk říká, kam až se dá v místních úpravách zajít a co všechno se jimi dá popřít.
Zapomněl jste na pravidlo 3m. při parkování musí být v každém směru jízdy volné 3m jízdního pruhu. Když jsem někde viděl zaparkovaná auta na křižovatce typu T, tak to bylo vždy na takovém místě, že tam bylo dost prostoru pro jízdu v jízdním pruhu a blinkr nebylo třeba dávat.
Blinkr je nutno dávat! Je to překážka? Je a jaká! Říkáte musí být volné 3 metry a opravdu je? To jsme všichni tak uvědomělí, že jezdíme s pásmovým metrem a měříme?
Mě vždycky může trefit šlak když stojím za někým na křižovatce v levém pruhu (dva pruhy) a čekám na zelenou. Když padne zelená, ten přede mnou stojí dál. Když ho upozorním krátkým zatroubením, že asi zaspal, jen zapne blinkr doleva a dál vesele stojí. Na zabití.
A kolik takových už máte na svědomí? Že bych je k těm svým připočetl
Ano, děkuji, děkuji, díků není nikdy dost
Pokud není daná T křižovatka dostatečně plošná pro parkování, tak tam přece pořád ještě platí i povinnost zachovat 6m volného prostoru pro oba pruhy, ne? V tom bych problém neviděl.
Ale poslední dva odstavce plně podepisuji
Díky za podis. Opravdu si myslíte, že všechny téčkové křižovatky počítají s parkováním + 6 metrů? Kdyby ano, bylo to vskutku velmi dojemné.