Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M62i33l37a92n 87B18í17l42e13k
Pěkný rozhovor. Jen mě dost mrzí osud Transgasu, na jehož místě vyroste budova podle návrhu pana Ciglera. Posudek Národního památkového ústavu doporučil nebourat, odborná komise Ministerstva kultury souhlasila a doporučila prohlásit za památku - aby pak samotné rozhodnutí ministerstva oslyšelo svou vlastní komisi...
V30í67t 35H53a19s78s67a29n
Dobrý den, děkuji. Posílám link na svůj téměř 2 roky starý rozhovor s jedním z architektů Transgasu Václavem Aulickým, ve kterém celou problematiku ohledně demolice Transgasu hodně rozebíráme:
M40a32r96i59e 78Š78í96p55k84o47v33á
To je moc užitečný a zajímavý rozhovor. Jsem ráda, že máme takové architekty s rozumnými názory a citem pro "věc".
Díky, pane Hassane, že jste sem dal tento blog.
V68í69t 80H92a83s89s33a38n
Dobré ráno, děkuji za návštěvu a přeji hezký den. VH
R39o48m82a15n 65E86n28d45e70r41s
Tramvaj na Václavák určitě. I na dejvický "kulaťák" jedu z Pankráce radši tramvají, než metrem:)
B22r88o24n85i87s43l71a57v 34G83a54b39r46y13š
To já taky doufám. Ta tramvaj tam citelně chybí. K jejímu návratu jsou minimálně tyto důvody:
1) Tramvajová síť v centru by měla být redundantní pro větší variabilitu při mimořádných událostech – výluky, jednorázové masové akce.
2) Tramvajové tratě v centru jsou dnes přetížení a nemají alternativu. Objízdné trasy jsou v době mimořádností příliš odkloněny od původní trasy.
3) Zlepší se obslužnost Václavského náměstí.
4) Vznikne alternativa pro cestující v oblasti Václavského náměstí, kterým je metro nepohodlné.
5) Metro slouží spíš pro rychlou přepravu na delší vzdálenosti. Na krátké vzdálenosti je časově nevýhodné vzhledem k dostupnosti stanic v centru.
P69a83v72e43l 48D73v51o62ř85á49k
Nejlepším řešením by byla tzv. Hoškova kontinuální tramvaj. Např. Na Karláku nastoupíte a postupně pokračujete směrem k žádané stanici., např. Václavské náměstí. A až tam dojdete, vystoupíte.
Nedrncá to, nemusíte na ni čekat, nemůže vám ujet...
P37a79v56e27l 41K71u59c43h36t24a
Už se "těším" na křížení s magistrálou ..., vlastně dvojí.
P72a57v18e82l 80K46u31c36h65t49a
Ale k Hlaváku by to byl plus, to uznávám. Sherwood to je hrůza, kousek ubyde, žádná škoda.
J82a10n 12Č79a44p80e24k
Tramvaj určitě ne i s chodítkem přejdu od muzea k můstku za 10 minut,díky všem kdo mě podpoří...
S84i95g95m89u58n13d 73L57a17n86d53a
Tramvaj na 100% bude. Ale chodítko užijete, nebojte.
M25a61r33e21k 12V32a39l22i75č89e61k
Dekuju. Vždy s rád přečtu nebo poslechnu názory lidí, kteří něco dokázali. A pan Cigler mezi takové lidi rozhodně patří. A oceňuju i jiné blogove téma, než je covid, Zeman, Babiš nebo opozice. Ať se Vám daří i v dalších podobných tématech.
V24í96t 45H66a37s77s75a82n
Děkuji za návštěvu a pěkný komentář.
Ať se Vám daří!
J59a57n 74Z47i40e33g24l54e43r
Děkuji za zajímavý rozhovor a zasloužená karma 
V35í72t 59H76a20s13s26a71n
Děkuji. Máte podobné příjmení jako pan architekt. :)
N96a78ď50a 31D15u34b32c92o53v74á
Já tramvaje na Václaváku pamatuji, nejsem si jistá jestli je pro Václavák dobře, že se vracejí, dobře to bude pro lidi z Vinohrad, vlastně i ze Žižkova a také Příkopy budou dostupnější...
M60i66l17a30n 39B20í70l65e14k
Nevím, jestli plán návratu tramvají počítá i se spodní částí Václaváku. Myslím, že jde hlavně právě o propojení Vinohradské s centrem, tam je to pořádně odříznuté (a pak i přiblížit tramvaje Hlavnímu nádraží, snad přes Washingtonovu). A asi to i dost ulehčí provozu na Pavláku.
- Počet článků 248
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4062x
V diskusi odpovídám pouze na slušné dotazy směřující k tématu daného článku. Příspěvky nesouvisející s tématem daného článku nekompromisně mažu.
Navštivte můj Instagram:
https://www.instagram.com/vit.hassan.photography/


















