Děkujeme za pochopení.
M10i82l79a74n 71B52í54l41e11k
Pěkný rozhovor. Jen mě dost mrzí osud Transgasu, na jehož místě vyroste budova podle návrhu pana Ciglera. Posudek Národního památkového ústavu doporučil nebourat, odborná komise Ministerstva kultury souhlasila a doporučila prohlásit za památku - aby pak samotné rozhodnutí ministerstva oslyšelo svou vlastní komisi...
V75í66t 23H95a92s15s53a53n
Dobrý den, děkuji. Posílám link na svůj téměř 2 roky starý rozhovor s jedním z architektů Transgasu Václavem Aulickým, ve kterém celou problematiku ohledně demolice Transgasu hodně rozebíráme:
M29a89r26i43e 61Š47í23p70k97o83v58á
To je moc užitečný a zajímavý rozhovor. Jsem ráda, že máme takové architekty s rozumnými názory a citem pro "věc".
Díky, pane Hassane, že jste sem dal tento blog.
V18í92t 15H50a13s47s54a53n
Dobré ráno, děkuji za návštěvu a přeji hezký den. VH
R86o29m64a18n 63E54n38d65e59r20s
Tramvaj na Václavák určitě. I na dejvický "kulaťák" jedu z Pankráce radši tramvají, než metrem:)
B59r26o39n85i66s28l19a53v 74G48a44b66r14y73š
To já taky doufám. Ta tramvaj tam citelně chybí. K jejímu návratu jsou minimálně tyto důvody:
1) Tramvajová síť v centru by měla být redundantní pro větší variabilitu při mimořádných událostech – výluky, jednorázové masové akce.
2) Tramvajové tratě v centru jsou dnes přetížení a nemají alternativu. Objízdné trasy jsou v době mimořádností příliš odkloněny od původní trasy.
3) Zlepší se obslužnost Václavského náměstí.
4) Vznikne alternativa pro cestující v oblasti Václavského náměstí, kterým je metro nepohodlné.
5) Metro slouží spíš pro rychlou přepravu na delší vzdálenosti. Na krátké vzdálenosti je časově nevýhodné vzhledem k dostupnosti stanic v centru.
P67a94v33e17l 70D25v20o58ř48á60k
Nejlepším řešením by byla tzv. Hoškova kontinuální tramvaj. Např. Na Karláku nastoupíte a postupně pokračujete směrem k žádané stanici., např. Václavské náměstí. A až tam dojdete, vystoupíte.
Nedrncá to, nemusíte na ni čekat, nemůže vám ujet...
P65a34v64e80l 62K88u32c80h62t59a
Už se "těším" na křížení s magistrálou ..., vlastně dvojí.
P48a67v29e31l 36K85u41c58h71t16a
Ale k Hlaváku by to byl plus, to uznávám. Sherwood to je hrůza, kousek ubyde, žádná škoda.
J18a30n 24Č89a49p68e31k
Tramvaj určitě ne i s chodítkem přejdu od muzea k můstku za 10 minut,díky všem kdo mě podpoří...
S30i94g44m10u10n76d 77L29a42n63d37a
Tramvaj na 100% bude. Ale chodítko užijete, nebojte.
M90a85r25e63k 14V53a35l10i74č11e79k
Dekuju. Vždy s rád přečtu nebo poslechnu názory lidí, kteří něco dokázali. A pan Cigler mezi takové lidi rozhodně patří. A oceňuju i jiné blogove téma, než je covid, Zeman, Babiš nebo opozice. Ať se Vám daří i v dalších podobných tématech.
V83í83t 60H86a42s52s45a19n
Děkuji za návštěvu a pěkný komentář. Ať se Vám daří!
J73a40n 93Z66i11e84g28l58e47r
Děkuji za zajímavý rozhovor a zasloužená karma
V89í50t 12H92a32s13s66a85n
Děkuji. Máte podobné příjmení jako pan architekt. :)
N89a53ď25a 69D64u49b92c29o50v21á
Já tramvaje na Václaváku pamatuji, nejsem si jistá jestli je pro Václavák dobře, že se vracejí, dobře to bude pro lidi z Vinohrad, vlastně i ze Žižkova a také Příkopy budou dostupnější...
M59i48l23a44n 35B83í33l88e95k
Nevím, jestli plán návratu tramvají počítá i se spodní částí Václaváku. Myslím, že jde hlavně právě o propojení Vinohradské s centrem, tam je to pořádně odříznuté (a pak i přiblížit tramvaje Hlavnímu nádraží, snad přes Washingtonovu). A asi to i dost ulehčí provozu na Pavláku.
- Počet článků 245
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4088x
V diskusi odpovídám pouze na slušné dotazy směřující k tématu daného článku. Příspěvky nesouvisející s tématem daného článku nekompromisně mažu.
Navštivte můj fotoweb:
http://vithassan.wixsite.com/photography
Instagram:
https://www.instagram.com/vit.hassan.photography/