Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M19i49l11a47n 77B10í84l92e83k
Pěkný rozhovor. Jen mě dost mrzí osud Transgasu, na jehož místě vyroste budova podle návrhu pana Ciglera. Posudek Národního památkového ústavu doporučil nebourat, odborná komise Ministerstva kultury souhlasila a doporučila prohlásit za památku - aby pak samotné rozhodnutí ministerstva oslyšelo svou vlastní komisi...

V39í25t 24H56a86s88s10a66n
Dobrý den, děkuji. Posílám link na svůj téměř 2 roky starý rozhovor s jedním z architektů Transgasu Václavem Aulickým, ve kterém celou problematiku ohledně demolice Transgasu hodně rozebíráme:
M83a98r98i30e 77Š88í87p12k18o86v81á
To je moc užitečný a zajímavý rozhovor. Jsem ráda, že máme takové architekty s rozumnými názory a citem pro "věc".
Díky, pane Hassane, že jste sem dal tento blog.

V13í75t 95H41a65s32s79a67n
Dobré ráno, děkuji za návštěvu a přeji hezký den. VH
R26o87m21a94n 29E26n69d94e47r68s
Tramvaj na Václavák určitě. I na dejvický "kulaťák" jedu z Pankráce radši tramvají, než metrem:)
B27r73o95n52i97s45l88a36v 38G41a60b22r45y69š
To já taky doufám. Ta tramvaj tam citelně chybí. K jejímu návratu jsou minimálně tyto důvody:
1) Tramvajová síť v centru by měla být redundantní pro větší variabilitu při mimořádných událostech – výluky, jednorázové masové akce.
2) Tramvajové tratě v centru jsou dnes přetížení a nemají alternativu. Objízdné trasy jsou v době mimořádností příliš odkloněny od původní trasy.
3) Zlepší se obslužnost Václavského náměstí.
4) Vznikne alternativa pro cestující v oblasti Václavského náměstí, kterým je metro nepohodlné.
5) Metro slouží spíš pro rychlou přepravu na delší vzdálenosti. Na krátké vzdálenosti je časově nevýhodné vzhledem k dostupnosti stanic v centru.

P23a13v88e18l 42D82v58o34ř16á31k
Nejlepším řešením by byla tzv. Hoškova kontinuální tramvaj. Např. Na Karláku nastoupíte a postupně pokračujete směrem k žádané stanici., např. Václavské náměstí. A až tam dojdete, vystoupíte.
Nedrncá to, nemusíte na ni čekat, nemůže vám ujet...
P83a77v71e13l 79K13u18c93h50t42a
Už se "těším" na křížení s magistrálou ..., vlastně dvojí.
P90a22v84e60l 76K59u52c38h92t48a
Ale k Hlaváku by to byl plus, to uznávám. Sherwood to je hrůza, kousek ubyde, žádná škoda.
J17a14n 52Č51a81p25e37k
Tramvaj určitě ne i s chodítkem přejdu od muzea k můstku za 10 minut,díky všem kdo mě podpoří...
S60i61g64m20u91n66d 73L68a30n73d84a
Tramvaj na 100% bude. Ale chodítko užijete, nebojte.
M55a34r33e66k 70V13a78l10i27č38e40k
Dekuju. Vždy s rád přečtu nebo poslechnu názory lidí, kteří něco dokázali. A pan Cigler mezi takové lidi rozhodně patří. A oceňuju i jiné blogove téma, než je covid, Zeman, Babiš nebo opozice. Ať se Vám daří i v dalších podobných tématech.

V81í39t 29H40a67s24s78a35n
Děkuji za návštěvu a pěkný komentář. Ať se Vám daří!
J29a31n 63Z75i56e41g85l31e97r
Děkuji za zajímavý rozhovor a zasloužená karma

V55í21t 90H56a85s67s82a67n
Děkuji. Máte podobné příjmení jako pan architekt. :)

N24a49ď42a 48D72u81b97c98o29v79á
Já tramvaje na Václaváku pamatuji, nejsem si jistá jestli je pro Václavák dobře, že se vracejí, dobře to bude pro lidi z Vinohrad, vlastně i ze Žižkova a také Příkopy budou dostupnější...
M34i90l60a98n 58B89í93l53e63k
Nevím, jestli plán návratu tramvají počítá i se spodní částí Václaváku. Myslím, že jde hlavně právě o propojení Vinohradské s centrem, tam je to pořádně odříznuté (a pak i přiblížit tramvaje Hlavnímu nádraží, snad přes Washingtonovu). A asi to i dost ulehčí provozu na Pavláku.
- Počet článků 247
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4068x
V diskusi odpovídám pouze na slušné dotazy směřující k tématu daného článku. Příspěvky nesouvisející s tématem daného článku nekompromisně mažu.
Navštivte můj Instagram:
https://www.instagram.com/vit.hassan.photography/