- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Po delší době zpět na NETu a opět paráda. V Němcích vzdálený, ale jinak blízký příteli i kamaráde Horste, je, chca nechca, nutno vzít na vědomí, že časy se mění, ale i když někdy dokonce k lepšímu - a pan Werich kdysi po nějaké selfmademanské akci prohlásil, "teď už vím, že na odborné věci mají být odborníci" - ovšem tato skutečnost, ergo pravda, se bez ohledu na naše stárnutí nemění, takže s tátošem Škoda Yeti vždy jen do servisu ... zdravím a děkuji za počteníčko!
Jo, ten hajzlík AlzAlz pilně maká - byl to pan Wérich v roli krále ve filmu "Byl jednou jeden král", lidově známé co sůl nad zlato! Jojo, proslulé Radio Jerevan na dotaz, kdy bude lépe, univerzálně pravdivě konstatovalo, že lépe již bylo!
Milé děvčátko, děkuji za návštěvu a přeji hezký víkend! Tady je nějak pošmourno
Horste, když jsem před mnoha lety přicestoval do Kanady, tehdy po ulicích jezdili ty dlouhé koráby s křídly, byly to motory osmiválcové, nejmenší obsah 4 litry. Už jsem prve popsal tu koupi staršího vozu. kdy, do oleje přisypali jemné piliny. Motor si jen lebedil. Když se piliny vypálily, motor se rozsypal. takové praktiky jsou dnes soudně stíhatelné. Ale ty obrovské ráby chlastaly víc než já, nějakých 20 litrů na sto KM. Benzin levný, Osm centů litr, čili "no sweat" A dneska ty auta jsou chytřejší než já (což není zase tak velký zázrak) ale takový je život...auto je dojná kráva,...nejhorší investice.
Auto, Honzo, ztrácí rychle na ceně. Manželky ne. Zdravím celou tvou tlupu!
Teda u starších aut jsem si na nějaké drobnosti troufnul sám, ale dneska už ne, je to pro mě black box.
Honzo, ta doba se už nevrátí...
Olej ma Horste sve kouzlo. Na vojne jsem jezdil hlavne a jsem na to hrdej s Tatrou 111. A hned na podzim pri prvni exploataci jsem s ni zajel na tu rampu, vypustil olej a dosel si pro tu plnicku. napumpoval tam 10 litru, a merka byla pod ryskou.
Dalsich 10 dopumpovano a porad pod. Nikdo nevedel kolik oleje tam pari a pehamak rotny z povolani to samozrejme taky nevedel. Po 40. litru jsem si vsilm te obrovske louze pod Tatrou. ten vypousteci sroub porad jeste lezel na prednim blatniku.
Dneska uz je podle google ten autopark jinde, tak asi tu kontaminovanou pudu nejak vycistili. Ale ani mi nokdo nevynadal. Takovy veci holt armady nikdy neresi.
V servisu byl majitel, který si na dvoře vypustil olej a poté neustále chodil pro další nový, že měrka stále nic neukázala. Dělal to jako ty tenkrát s tou Tatrou
Horste, co se týče auta, tak tam se zásadně nepouštím do žádných větších akcí.
Aspoň nedopadneš jako onen doktor