- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pavle, díky za palec nahoru a hezký den!
Favorit, Fort Fiesta - tak krátký je můj efkový autoživotopis, až je mi stydno.
Ale: S tím nastavením tachometru je to tak jak píšeš - o 5 - 10 km, což je docela levárna, ať už je úmysl jakýkoli. Ale jinak - jsi břídil - to já, když měl pravou ruku znehybněnou v Desaultově obvazu, levou i řadil - dá se to. A když jsem míjel u silnice vlevo stojící policajty, včas jsem se natočil tělem doprava.
Ford, samozřejmě... zapomněl jsem tam dát smajlík.
1974 Volkswagen Dasher - vydrzelo tyden. Lol
1976 Oldsmobile Cutlass Supreme ( 6 valec behal dobre)
1980 Audi 4000 S - samy problemy s elektrikou
1972 Dodge Van - slapal dobre.
1982 Ford Fairmount - jezdil dobre ale AC ( klimoska) nefungovala
1990 Plymouth Laser - Nic moc hadice do chladice se urvala.
1994 Toyota Corolla - Na Japonce nedam dopustit, proste drzaci.
1997 Honda Civic - Dalsi Japonec ( spolehlivy)
2002 Honda Accord - Viz hore
2002 Jeep Liberty - Jenom problemy, vymenil jsem ho za dalsi Corollu.
Potom
2007 Toyota Corolla Syn s ni jezdi do dneska.
2008 Ford Mustang ( hlavne garazovany, moc s nim nejezdim)
😃
Horste, ty píšeš úplné love story: natírat spodek, konzervovat dutiny, seřízení ventilů, výměna svíček... Jestli tak láskyplně zacházíš i se ženami, tak jsi nejlepší!
Milá Magdo, u ženy také v určitých intervalech měním co je zapotřebí. Hezké sny vespolek i se zvířátky
Když rychlost o deset...tak o deset procent ;)
Pravdu díš, Karle!
mě, když by si muž chtě koupit, tak fotbalista a hokejisti moc šance nemaj. To na férovku :-) Spíš oslní kytička sedmikrásek nebo výlet kabrioletem s košíkem na sedačce, v kterém je vínko, jahody a kozí sýr :-)
ps: řídit musí romantik :-) jo a inteligentní
Bětko, myslím na kytičku slyší mnoho žen. V tom já mám odjakživa smůlu, kytky neznám, každé říkám BLATOUCH...
Můj obdiv, mořský - eh - auto - vlku.
I Ty jedna MOŘSKÁ VÍLO. Díky!
Dobry cteni jako vzdy, jen tuhle vetu jsem vubec, ale vubec nepochopil.
Málokdo se naučí řadit bez vyšlápnutí spojky jen za pomoci správného meziplynu.
Tatra 111 ktera mi byla sverena stranou a vladou k obrane republiky samozrejme zadnou synchronizaci nemela. Pri razeni treby ze 4 na 3 to znamenalo vyslapnout spojku zaradit neutral, dat ten spravnej meziplyn, vyslapnout spojku a zaradit trojku.
obracene pak z trojky vyslapnout spojku ( tady se ta spojka opravdu pri sikovnem ubrani plynu vaslapnout i nemusela) zaradit neutral, chvilku pockat az se kolecka srovnaji a pak opet po vyslapnuti spojky zaradit tu ctyrku.
A jeste komlikovanejsi to bylo pri prerazovani s redukci a kdyz se vypinal diferencial nebo zarazoval pohon prednich kol, muselo se zastavit.
To Tatra 138 uz byla supermoderni, tam uz bylo vse synchronizovane a ta tereni vylepsovatka se radila pomoci tlakoveho vzduchu.
Vláďo, mohu mluvit jen o osobákách. Bez spojky řadit synchronizovanou převodovku mě naučil o deset let starší automechanik. Nejlepší automechanik. Podle sluchu poznal i tu nejmenší závadu. Dělali jsme to na firemní škodovce. Je na to nutný hudební sluch a delší cvičení. Jelikož neměla otáčkoměr, musely se otáčky motoru naladit podle sluchu na o něco větší volnoběh a šaltpákou jemně zasunout rychlost, jemně na dvakrát s malou přestávkou. Vycítit, kdy drážky jdou do drážek a motor se začne milovat s převodovkou. Zkoušet a cvičit jen na autě do šrotu. Nebo použít při poruše spojky. To je ale lepší zařadit dvojku nebo trojku při vypnutém motoru a pak startovat a dojet na bezpečné místo. Ale tohle je známé.
Horste. TY! Je to jasnýSeš takovek automobilovej ,,skorodívkař"
Tak ešče mocomoc kilásků. I pro Tvou castli s complet vybavením. Zdruv mocÁ byhdyštˇ
Jiřidlo, přeji Ti šťastné kilometry bez poruch a bez DOJITÍ paliva!
Zdravím Tě, Horste! Tvůj blog je vlastně smutným potvrzením, že ženy toho musí vydržet mnohem víc.
Tomáši, to je pravda, o tom dokonce nedávno napsala Zuzka Hubeňáková která opravdu tučná není...