- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je skvělé, že je tvé paní už zase dobře. Hlavně se mějte odteď všichni už jen krásně.
Super blog! Musím se přiznat, že díky tvým blogům o autech se mi jezdí daleko líp než předtím.
To jsem, Danuš, potěšen, děkuji!
Horste, dýchla na mě skutečná historie a krásná
Je na co vzpomínat, plno nových kamarádů se našlo se stejnou zálibou...
Jó, to máme stejně:) Zrovna včera jsme s Jaru řešili, že se starším autem může jezdit jen majitel. Převážela mýho Transita jen z Vršovic na Pankrác a hned tam ty kvalty skřípaly. Furt nemůžu vystát, jak se dnes v autech střídají stovky lidí a nikdo se tomu nediví. Aler co, ty moderní auta jsou jen všechny stejný "vomydlený mejdla":)
Romane, přeji Ti bezporuchovost všeho co se točí a hýbe
Ivko, a my vaši
A jeste jedna.
Dnes v cekarne u doktora jsem si precet Auto Moto Sport. Bylo tam toho dost o te ceske tovarne v Nosovicich. Ale nic extra pochvalneho.
Zato novinka z Kvasin sklizela jen chvalu. Lepsi byl jen Audi Q5, a to jeste jen o par bodu.
Našemu HNŮJDEJI říkáme KIM RAKEŤÁK, o něm se také neví co kdy provede. Uvidíme za dvacet let...
Zdravím Tě, Horste Antone, a dík za moc pěkné čtení.
Emrichu, nezapomeň na veršovánku na Horsta 31.12. Děkuji!
Honzo, jeden z mnoha. Nenudím se
Horste, to je moc pěkný blog. Přála bych si za učitele smyku takového ledního medvěda...jako jsi ty. Chci Ti poslat karmu, ale bojím se - nebude Ti moc horko? Jo, a také krásné fotky.
Magdo, karmu nechám vypnutou, ale děkuji za praktický dar
Tak to lambo bylo hodne levne. Ja dostal zaplacenou jizdu na Nürburgring s Audi 5 dtm. Bylo to teda mnohem drazsi a nejprve instruktaz, pak jizda kde instruktor, u mne to byl Timo Schneider, sedel vedle mne, a pak jsme se vymenili. Ta jizda, kde on soferoval byla opravdu zazitkem.
A cena toho zazitku byla v horni polovine trimistneho Eurocisla.
Vláďo, taky to bylo jen 20 minut. To se do toho ani nestačíš vžít a ohřát se. Osobně je u mě rallye královnou a ne F1, ty auťáky sedí jak zadek na nočníku, ale při rallye musíš mít cit jak v zadku, tak s volantem a pedály abys zatáčky projížděl bokem. Walter Röhrl uměl. Jezdci s F1 by se při rallye těžko chytali...
Hezké, Horste Zdravím Tě z Pardubic.. piš, piš, piš
Dášo, pozor na velké množství perníků, mám špatnou zkušenost s norimberskýma...