Děkujeme za pochopení.
Lesní sběř
Kupte si...
...některý programovatelný telefon s displejem. Dá se na něm nastavit zvonění podle toho, zda volá někdo na seznamu, nebo někdo cizí. Dokonce můžete tchýni nechat vyzvánět jinak než milenku. Ty pokročilejší modely umí dokonce automaticky "zahodit" hovor z utajeného čísla, čímž zlikvidují nadpoloviční většinu těchto takzvaných průzkumů.
P.J.
Zase článek o ničem
Stačí slušně říct, že nemám zájem a je klid.
A ptát se telefoního operátora, odkud vzal číslo je buď hloupost nebo naivita.
Většina tel. operátorů jsou jen brigádníci a těm se asi vedení jen těžko svěřuje, kdo jim dodává databáze tel. čísel...
akki
Příspěvky mě potěšily.
Jen malý dodatek k článku: Když řeknu, že budu mít čas večer, je to na draka, opravdu večer zavolají. Zrovna dnes mi slečna z o2 nabízela skvělou kreditní kartu. V půl osmé večer.
kraken
zbytecne to komplikujete...
me, kdyz se nekdo ozve (zatim tak max. 5x - na mobil, pevnou nemame), tak si zhruba vyslechnu, co mi nabizi, skocim jim do reci, at se to nenatahuje a pak jen jen zdvorile reknu "Dekuji, nemam zajem vasi mabidku nepotrebuji." "Ale ono je to desne vyhodne, protoze..." "Jiste, ja vam to verim, ale presto to nepotrebuji. hezky den." A je to. Zadne nervy, zadny zbytecny kup... a zaroven zachovat zdvorilost a dekorum.
Aveva
Jedna podstatná věta vám však uniká!
Nezapomeňte říci, že "nedáváte souhlas s evidenci vašich osobních údajů". Tím znemožňujete další planý telefonát a sobě šetříte nervy a čas.
Angi
Re: Jedna podstatná věta vám však uniká!
to přece vůbec nefunguje..
Terrurek
kdyz jsem bydlel u rodicu...
tak jsem na ty pruzkumy nekdy odpovidal... rikal jsem si - blba prace taky prace, usnadnim mu to... stejny s novinama a letakama - nectu je, vyahzuju je ale beru si je aby dotycnej rozdal co rozdat musi co nejrychlejs.A jak ted premyslim o tech pruzkumech tak jsem stejne nikdy nebyl cilova skupina. S reklamou nam skoro nevolaj (krom nabidek poskytovatelu) to vasi uz museli asi nalitnout nekdy driv a jsou na vrcholku databaze "dojny kravyL :))
Mistiaen
To je příliš zdlouhavé řešení!!!
Já se na nic neptám, v podstatě je nechám jen představit a zeptám se, co potřebují... Po následném koktání a nabízení koberců, mobilů a dovolené už dál neposlouchám, odvětím: "DĚKUJI" a zavěsím. Jediná zrada je = když jsem jednou brzy po té potřebovala telefonovat, tak to nešlo, přístroj byl hluchý. Asi jako svérázné poděkování operátora za to, že jsem nechtěla nabídku vyslechnout. Tak to mne nadzvedlo hodně. Trvalo to asi 5 minut - tato blokace linky !!!
Miroslav Harnoch
Re: To je příliš zdlouhavé řešení!!!
Pěkně tak to slyším prvně, díky za příspěvek
Angi
Já se vždy rovnou zeptám, odkud mají číslo...
..protože třeba u pevné linky má číslo jen jedna osoba a v tel. seznamu nejsem. A stejně pořád volají, takže se jich hned zeptám na číslo, ozve se zakoktání..něco jako - od vašeho operátora - a pak už mám chuť být sprostý, tak jen zavěsím.
Jinak mám taky letitý tarif a ikdyž teda platím dvě stovky měsíčně, tak uvažuju nad zrušením a přechodu na kredit..přestanou mě (doufám) otravovat a s tím co provolám tak stovku ještě ušetřím.
Miroslav Harnoch
Re: Já se vždy rovnou zeptám, odkud mají číslo...
Dobrý nápad to doporučuju
da.rock
S nabídkou výhodných tarifů jsem na tom podobně
Nabiju si totiž kredit za dvě stovky a mám to na tři měsíce. Nejsem tudíž perspektivním zákazníkem a když se to naháněč dozví, zpravidla mě sjede opovržlivým pohledem - kdy neprovolá měsíčně alespoň 1.500,- není hoden chodit po téhle zemi.
Jednou jsem přišel do prodejny svého operátora (já mu říkám postaru Pegas, ačkoliv už má dávno nějaké nové jméno) a zeptal jsem se, jestli bych jako jejich mnohaletý zákazník nedostal nějakou slevu na nový telefon. Prodejce mě zahrnul ochotou a vřelými úsměvy a nabídl výběr ze čtyřech typů. Pak ale položil otázku, kolik toho měsíčně provolám, a když jsem mu to sdělil, tak telefony shrábl se stolu a zavolal ochranku.
Od té doby se prodejnám i naháněčům vyhýbám, příště by na mě třeba mohli pustit psa...
- Počet článků 67
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2355x