Komerce v rozhlase? NESMYSL!

Zírám a napínám své uši ke všem těm nesmyslným výkřikům: „STOP NOVÉMU RADIOŽURNÁLU!!!“

Divá Bárawww.tyden.cz

Paní Barboru Tachecí osobně neznám, maximálně z různých rozhovorů, televizních nebo rozhlasových vystoupení. A i tak musím říct, že jsem jí nakloněn. Nové schéma Radiožurnálu (dále žurnál) se mi zdá daleko modernější a přístupnější více věkovým skupinám.

 

Dříve se mi zdálo, že tuto stanici poslouchalo denně xx tisíc posluchačů věku kolem čtyřicítky a více. Zeptejte se mladších ročníků (myslím teď třeba moji věkovou kategorii), kdo si kdy zapnul žurnál. Možná odpoví, že někdy ano, ale ne pořád. A o tom to je! Radiožurnál jako veřejnoprávní médium není snad určeno jen a pouze střední generaci nebo ano?

 

Možná se pletu, ale kdo mi zdůrazní opak?

 

A ještě jedna prosba. Jak prosím vypadá komerční zpravodajské vysílání na žurnálu? Mně se nezdálo zas tak komerční. Volil bych spíš slovo MODERNÍ!

 

K tomuto článku mě vedla debata z České televize. ČT opět nezklamala, a aby ubránila svého „neschopného“ redaktora, ve včerejším pořadu 168hodin mu musela věnovat místo a ukázat jak paní ředitelka žurnálu je ještě víc nemožná.

 

Paní Tachecí je na spravém místě! Jen tak se můžeme dočkat moderní rozhlasové stanice, která nebude „jen pro někoho“.

 Více takových revolucí!

http://www.rozhlas.cz/multimedia/videoplayer/?po=415320

Autor: David Hanuš | pondělí 21.1.2008 10:31 | karma článku: 12,59 | přečteno: 2179x