Chceme pro vás bezpečné a kvalitní diskuse, proto mohou diskutovat pouze přihlášení uživatelé.

Využijte nejrychlejší přístup do diskuse pomocí přihlášení přes Bankovní identitu.

Přihlásit / Registrovat

PL

P18e28t57r 62L79o85r24e52n27c

4. 10. 2024 10:58

Beneš k násilí, nenávisti a vyhánění ponoukal. Např. v projevu v Brně 12.5.45 vykřikoval, že "...německý problém v republice musíme definitivně vylikvidovat."

Vylikvidovat - co to je za slovo?

Američani si tyhle pochody-odchody a další excesy náhle probuzených českých hrdinů a bijců za spravedlnost dokázali v jimi obsazené části Československa od začátku ohlídat.

Rusové, zdá se, s nimi dopředu počítali, nemíchali se do nich a spíše pobaveně je vítali až do té doby, než si sami nevěděli rady s masami vyháněných do jejich zóny. Teprve pak se to začalo řešit na mezinárodní úrovni (Postupim) a začaly se pro zřizovat sběrné a oddalovací tábory (kde se děly věci) a vypravovat vlaky i do nesovětských částí Německa, přičemž s českou škodolibostí byli evangelíci posíláni do katolických oblastí (Ulm) a katolíci do protestantských (Hanau), kde jim pak, v souladu s plánem, místní obyvatelstvo po desítky let nemohlo přijít na jméno...

Foto

S nadhledem napsaná ukázka toho, že i mezi Rusy byli slušní lidé a mezi Čechy oportunističtí násilníci. Válka smazala z mnohých ten slabý nános civilizace a chovali se jako zvířata. To je ovšem neomlouvá. Jedni dávali průchod nadřazenosti vítězů, druzí se mstili za svoji slabost. Nejkrutější byli ti, co sami měli máslo na hlavě. O Dr. Benešovi se nebudu vyjadřovat, to je případ na dlouhou studii.

Vašek

HR

Václave opět děkuji, píši na co si vzpomínám, bohužel se někdy sama na sebe zlobím, že jsem se více nevyptávala když ještě byl čas. Ovšem právě Váš názor na Dr. Beneše by mne opravdu zajímal. jakýkoli je.

  • Počet článků 23
  • Celková karma 13,75
  • Průměrná čtenost 267x
Narodila jsem krátce po válce v Brně v tehdejším Československu, vyrostla jsem tam a v 18 letech přišla do Spolkové Republiky. . Zajímám se o historii rodného města zvláště z jeho specifické stránky česko-německo-židovského soužití které se opakovaně promítlo i do historie rodiny.. Je úzce propojena a někdy není jednoduché si uvědomit, že otevřený pohled do historie není vždy příjemný. Ne vždycky jsou to jenom ti „jiní“ kteří byli těmi “zlými.“