Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KB

ladyevil_cz

22. 8. 2011 11:21
:)

Inlajnistu na cyklistku ;-) ;-DR^

0 0
možnosti
KT

Ježikača

17. 9. 2011 1:11
Re: :)

jo, brácha chodil půl roku na rehabilitace. slečna měla rozmach, kousek od Renneské

0 0
možnosti
VD

všd

22. 8. 2011 2:01
Co třeba povinná zrcátka na kola

Pokud někdo chce jezdit po městě (městem nemyslím Zápy nebo Mšeno, i když mají městská práva) nebo po silnici 1. třídy na kole.

Já zrcátko mám a jsem maximálně spokojený. Když se mi to původní ulomilo, byl pro mně těžký nezvyk jezdit bez něj. Problém je v tom, že spousta cyklokrámů prodává jen tzv. dětská, která drží na pružném úchytu a nejsou vypuklá. Na dlážděné ulici v nich není vidět nic, na asfaltce skoro nic.

A pokud jde o policii, tady je problém, že zakázat řízení jízdního kola může jen soud, ne úřady nebo policie. Proto se o cyklisty nezajímá, nic si na nich nevezme.

0 0
možnosti
MB

z-VV-na-bliti

22. 8. 2011 1:10
Kolo?

Kolo je sportovni nacini, na silnici nepatri.

1 0
možnosti
VD

všd

22. 8. 2011 1:49
Re: Kolo?

Na to jste přišel na základě čeho? Pravidla silničního provozu mluví jinak.

0 0
možnosti
AS

viveka

21. 8. 2011 21:01
No jo, opatrnosti není nikdy dosti :-)

Cyklistům překážejí auta a autům cyklisti :-)

Ráda Tě zase čtu, Hani. :-)R^

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

21. 8. 2011 21:04
Re: No jo, opatrnosti není nikdy dosti :-)

Děkuji. Moc ráda Tě vidím, Viveko :)

0 0
možnosti
K

Kozel_

21. 8. 2011 21:01
S těmi cyklostezkami máte pravdu

Já skutečné cyklostezky vítám, občas si na kole vyjedu. Jaké jsou cyklostezky v Praze? Někde jde o přepůlený chodník, v lepším případě široký, z kterého jsou tak dva užší. Na jednom chodci, na druhém cyklisté, občas se připlete někdo na špatnou stranu. Když měl chodník různé hrboly či díky, nevadí, oprava pro kola nebyla potřebná. Takže tu narostly kilometry cyklostezek nastříkáním dělicího pruhu - za jistě nemalé peníze pro spřátelenou firmu. Cyklostezka jako pruh ze silnice, kam auta nesmí (autobus ale občas ano), to mi přijde lepší. Nedokážu posoudit, nakolik to zůstává jen pro kola a nakolik to je bezpečnější než silnice. Pak tu jsou cyklostezky, kde se dal asfal na cestu, po které šlo v pohodě jezdit. Nový asfalt je jistě lepší, zvl. za deště. Je ale otázka, kolik to stálo - i když zde je aspoň skutečně něco nového. Za nové cyklostezky bych spíš považoval něco zcela nového. Něco na způsob asfaltu místo zrušené železniční tratě - a toho je vůbec nejmíň. Zde by šlo o skutečný přínos

0 0
možnosti
K

Kozel_

21. 8. 2011 21:04
Re: S těmi cyklostezkami máte pravdu

po pražcích jezdit nejde, po asfaltu ano. Zkrátka nových cyklostezek je málo, spíš se mi zdá, že celé bylo skvělou příležitostí na výhodný kšeft či politické body. Za málo práce na byly vykouzleny kilometry cyklostezek, lecdky přínos pro kolaře je dosti sporný. Cyklostezky jsou běžné v západní Evropě, na velmi dobré úrovni. Leckdy jde o jednu část z širokého chodníku a chodci tam opravdu nevlezou, krom blbce Čecha - jak se mi jednou stalo osobně. Ale člověk rychle pochopí a příště si dá pozor.

0 0
možnosti
JJ

Šerlok Homeless

21. 8. 2011 20:44
Těmi útoky na sluchové orgány cyklistů jste rozuměla přesně

co?

Snad ne upozornění zvukovou signalizací, které dává mimo obec vzadu jedoucí řič, který chce předjíždět (popřípadě i v obci, pokud se cyklistka vpředu na kole začíná divně vrtět, řidič nemůže předpokládat, co má v úmyslu, takže radši varuje zvukovým znamením kvůli odvrácení nebezpečí)?

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

21. 8. 2011 21:13
Re: Těmi útoky na sluchové orgány cyklistů jste rozuměla přesně

Odpovím Vám zkušeností jednoho profesionálního cyklisty (citace): "Řidič automobilu zahlédnuvší v dálce před sebou cyklistu přidá plyn, nabere rychlost a následně vyřadí. Vůz setračností pokračuje dál v cestě a nezadržitelně dojíždí jezdce na kole. Takto nemá cyklista prakticky šanci automobil za sebou zaregistrovat (při protivětru je tato šance nulová). Když je vozidlo zhruba 1-2m za cyklistou, řidič se vší silou opírá do tlačítka klaksonu a pohledem si už jen vychutnává efekt, který způsobilo troubení jeho automobilu. V prvním případě se řidič došká reakce v podobě nadskočení cyklisty do metrové výšky, v druhém případě cyklista leknutím začne kličkovat po silnici a svou jízdu končí v příkopu." Sice uvádí i třetí variantu,ale ta se mi se psát nechce...

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

21. 8. 2011 20:35
... a stejně mám holky z Poděbrad na kole rád.

:o)

1 0
možnosti
  • Počet článků 171
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3114x
Nemysli si pořád, že musíš všechno prožít, stačí jen pozorovat a to bez klidu nejde. Největší milost pro nás, kteří to potřebujeme, je umění dívat se a vidět.

Karel Čapek