- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
" Dalsi kamion, tentokrat srbsky, způsobil železniční havárii.A to na trase kterou si zvolil nejspíš jako zkratku. Je v zájmu ochrany klidu v obcích, zdraví a životu i ochrany silnic, aby každý zahraniční kamion měl závazný itinerar"
" Další kamion, tentokrát srbský, způsobil železniční havárii. A to na trase, kterou si zvolil nejspíš jako zkratku. Je v zájmu ochrany klidu v obcích, zdraví a životů i ochrany silnic, aby každý zahraniční kamion měl závazný itinerář."
Já tu mám 6 pravopisných a interpunkčních chyb. Ve 3 větách.
HOVGH
Takže "Inženýr z Prahy" ? Tak toho jsem si měl všimnout na začátku. Doma mi vždy říkali : "Nediskutuj s hlupákem, mohli by si vás zmýlit."
A doučte se mateřštinu, je neskutečné, jak se může prý novinář vyjadřovat.
O pravopisu ani nemluvím.
Zdraví vás inženýr ze Slovenska
Richard Miklanek Pravopis je v pořádku, jen chybí háčky a čárky, mobil je moc nechce dělat ač je to i-phone. Co se tyče stylistiky a vyjadřování ty jsou v pořádku.
S tím Král silnic jsi ze sebe udělal hlupáka, jako většina, která nemá pojetí, o čem mluví. Logo "King of the road" je totiž oficiální heslo firmy Scania https://www.scania.com/group/en/king-of-the-road/. S řidiči to totiž nemá nic společné.
Nemyslím si, ze by na to úsloví měli ochrannou známku a silně pochybuju, ze by prave toto úsloví nebylo starší nej první motorový trakař postaveny ve Skandinávii. Tím mám na mysli ne to, ze jsi ze sebe udělal hlupáka, ale ze jsi jim už dávno.
"Králů silnic" Sedněte si za to na chvíli a budete mluvit jinak! Je faktem, že většina kamioňáků jsou dementi, kteří se nenechají ani rychle předjet + ty žel. přejezdy a zkratky, ale to už je zase způsobeno hysterií konzumismu, která nechá jezdit všechno, co dovede otočit volantem.
Už léta se volá "kamiony na železnici". Tady to jeden zkusil a zase je to špatně.
Ale teď vážně. To opravdu chce zavádět něco podobného, co platilo kdysi v Sovětském svazu? A jak budete řešit povinnou dobu odpočinku, když na předepsané trase nebude prostor na odstavení vozidla? Nebo co když tam dojde k neplánované výluce?
To má něco do sebe - třeba by stát konečně zjistil, že kamioňáci nemají kde parkovat.
To není nutné, bude kanál DOL a zboží pojede po vodě.
Stanovíte-li závaznou trasu, měl byste ale na druhou stranu garantovat průjezdnost.
Viktor Šedivý: S ohledem na stav komunikaci lze snadno doprovodit poučením, ze prijezdnost je zaručena promočních sto kamionu za daný den; no a eventuelne připsat pořadové číslo žadatele - například 250
Pardon, chtěl jsem vám dat plus.
Nejjednodužší je povolení tranzitu pouze po dálnicích. Chtělo by to zavést mýtný systém s pomocí GPS sledováním a na jízdu mimo dálnici zavést např desetinásobné mýto
A jeste nasobne vetsi myto za predjizdeci jizdni pruh