0 0
možnosti
AB

kagemusha

13. 1. 2012 16:41
Milý pane Grubere, je to tak, jak píšete

Když se někdo stydí se podepsat svým skutečným jménem svou reakci,  je jakékoliv odepisování mu  na jeho bláboly je jen házením perel sviním. Protože „Pro hlupáka je každý hloupý“ a jen on sám je nejchytřejší a nej… na celém světě.Psát články lze vlastní potěšení, pro někoho, kdo je stejný nebo ryze účelově.  Ani jednoho autoři blábolů v reakcích pod článkem nejsou schopni. Čím horší urážky, tím větší závist, že oni sami nejsou schopni napsat nic než urážky. Nad ně je potřeba se v klidu povznést a nechat je být. Můj otec říká, že vůl zůstane volem, by ho medem krmili…Těším se, že to třeba spolu brzy probereme osobně.Aleš Baloun

0 0
možnosti
KB

Kolokol

13. 1. 2012 12:49
Co je to vlastně blog?

Blog není nic jiného, než  stolička v tom pomyslném Hyde Parku, na kterou si může kdokoliv stoupnou a vykládat kolemjdoucím co ho napadne. Měl by ale počítat i s tím, že ti kolemjdoucí na něho budou pokřikovat a třeba ho i urážet. Říká se tomu prostě jít s kůží na trh. I mezi blogery jsou lidé rozumní, vlídní, grafomani, zapšklí, od chytrých po vyložené nevzdělané hlupáky. Vlastně i ten blog je spíš reality show, než nějaká studnice moudra.

6 0
možnosti
PP

echo.3.

13. 1. 2012 13:14
Re: Co je to vlastně blog?

V podstatě jste vyjádřil názor i za mě.

:o)

0 0
možnosti
EH

Kahlan Amnell

13. 1. 2012 12:42
Vadí vám tedy kritika nebo urážky?

V internetové anonymní diskuzi těžko někdo pozná, kdo vyniká v jakém oboru a zdali je pod ním nebo nad ním. Ale uznávám, že "jste mimo mísu" je hulvátštějí výraz místo "myslím, že nemáte pravdu."

0 0
možnosti

oldiess

13. 1. 2012 23:03
Re: Vadí vám tedy kritika nebo urážky?

co máte proti kuchyňskýmu nádobí? nebo jste snad myslel mísu na retychu?;-D

0 0
možnosti
JM

jmitas

13. 1. 2012 12:18
Milý Davide...

myslíš to dobře:-) Ale mezi blogery nejsou jen "slušní". Jsou mezi námi (taky jsem bloger) i tací, kteří provokují. Uznávám právo na svobodu projevu a tou je i možnost ponechat diskuzi. Já mám na to celkem jednoduchý recept - nezabývám se politikou a nekomentuji každý "pšouk" v této zemi. Prostě si píši pro radost. A pokud se dostanu s diskutujícími do konfliktu:-), jodzbrojuji je "slušností". Zdravím a přeji hezký den.:-)kolega JiříV

1 0
možnosti

oldiess

13. 1. 2012 12:36
Re: Milý Davide...

Takže Vy než provokace raději smrádek a teploučko? ;-D Je fajn, že máte jednoduchý recept a píšete si jen pro radost a nikoho neprovokujete, mě by to ovšem pořád nebavilo a tak si občas opravdu rád popíchnu.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 33,80
  • Průměrná čtenost 2296x
Zakladatel oboru "techniky duševní práce" neboli "beneopedie"(1984), který zahrnuje mj. všechny soft skills vyšší generace a témata rozvoje osobnosti. Zakladatel profese nezávislého lektora, konzultanta, kouče v naší zemi (1986). Autor více než 55 klasických papírových knih, jichž se jen na českém a slovenském trhu prodalo přes milion a sto tisíc výtisků. Autor a moderátor čtyř televizních vzdělávacích seriálů. Autor řady e-knih a audioknih.

Seznam rubrik