- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Určitě se najdou problémy které stojí za řešení, ale tenhle mezi ně nepatří. Experimenty nejsou na místě. Nastavená pravidla nikoho neomezují.
Policie se řídí metodickým pokynem, který zohledňuje chybu přístroje a přirozenou přítomnost alkoholu v dechu (po ovoci, lécích...). Nula není ve skutečnosti nula, ale interval 0 - 0,24 promile.
Nulová tolerance to je pravidlo, které mnoho lidí setsakramentsky omezuje !
Jako řidička funguji 50 roků, najezdila jistě milion, možná dva doma i po Evropě a zvládla jsem to bez alkoholu.Já bych nedovolila ani pivo, navíc dnes funguje jakési nealkoholické. A nejsem v žádném případě nepřítel alkoholu, jen za volant bych po pozření nesedla.proč pít a pak sednout za volant????
Statisticky ženy při menstruaci řídí hůře. Proto bych nepovolil ženám v této době řídit.
Fakt jste tady všichni takoví závisláci, že bez toho piva nebo vína nemůžete být, když víte, že ještě pojedete? To je mně vás opravdu hodně líto.
Tak asi z pohledu praxe bude i pro policii, úřady a řidiče byrokraticky jednodušší rozumně stanovená hranice tolerance.
Ale nejsem si jistý, za někteří čuskubrti dokážou tuhle svobodu udržet na uzdě.
Pokud bude schválena to lerance 0,5, tak to v pohodě bez rejpání a protestů příjmu. Když si někdo dá po obědě pivo, proč ne, zůstane-li u jednoho.
Sám za sebe mám naučeno řídít bez alkoholu a určitě to u sebe měnit nebudu.
Když se řekne a, mělo by se říci i b a to, že i když je povolena v zahraničí určitá tolerance alkoholu, tak v případě způsobení nehody je to dotyčnému přičteno k tíži. Osobně si myslím, že by mohla být povolena tolerance alkoholu odpovídající vypití jedné třetinky piva po obědě. I když jsem v mnoha věcech tolerantní člověk a přiznám se, že pivo, zvláště různé speciály miluji, tak jsem za svůj život zažil dost nehod, které někdo způsobil pod vlivem alkoholu. A opravdu nebylo to nic hezkého a kolikrát ani nešlo o to, že by člověk byl zlitý pod obraz Boží.
Za sebe říkám, že alkohol patří do hospody, ale ne za volant.
V tom zahranici je to tak, ze politici uzakonili to, co navrhli odbornici. V postsovetskych zemjch je to tak ze prevzali to, co navrhl Kreml, a komunisti nikdy nepripusti, ze by z Moskvy prisel nejaky nesmysl, a tak tu nulovou hranici dodnes brani.
V Chorvatsku platila nulová tolerance dva roky, poté zjistili že se kriminalizuje celý národ který jde na večeři. Dá si dvě skleničky vína nebo jedno dvě piva, vrátili se zpátky k toleranci 0,5 promole. Uvědomte si že naši politici si myslí že jsme podřadná rasa na kterou musí být větší přísnost, než na okolní národy v Evropě.
.
A proč se neomezovat jen u alkoholu. Někdo projede vesnici bezpečně ryhlostí 30, jiný 50, jiný 80, jiný 120. Vždyť jsme všichni zodpovědní. To je vaše hloupá logika.
Stanovená rychlost v obci není odvislá od schopností řidiče, ale naopak od okolí, tedy dětí, pobíhajících psů, jiného provozu než mimo obec atd.
Já bych řekl, že hlavní problém s nulovou tolerancí není to, že si můžu vypít pivo, když vím, že někam pojedu, ale ranní zbytkáč. Dát si večer v hospůdce s chlapama osm piv, v deset jít slušně do hajan a ráno do práce, tak polovina z nás vždycky něco nadýchá (v závislosti na spalování). Ačkoliv jsou evidentně schopni bezpečně řídit a nic zlého neprovedli.
Dříve či později dojde ke sjednocení zákonů o silničním provozu v celé EU. Toleranci 0,5 promile platí v sedmnácti zemích a je pravděpodobné, že ve výsledku bude platit v celé EU. Tuto toleranci mají i takové země jako např. Bulharsko, Francie, Španělsko, Portugalsko ...
Potřebují naši řidiči opravdu větší přísnost?
Povolit alkohol před jízdou je naprosto nezodpovědné. Nechal jste si změřit reakce při nule, při 0,1, 0,2 0,3 ........Kdyby jo tak byste možná mluvil rozumně. A rád bych vás viděl, co byste dělal, kdyby vám někdo s 0,3 zabil dítě.