Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zajímavý příspěvek, nicméně mi v něm trochu chybí odpovědi na takovéto otázky:

- kudy zamýšlela radnice Přerova (s)vést hlavní proud vozidel na novou dálnici a proč se jejich názor na toto trasování liší od Vašeho?

- z jakých informací a vstupních podkladů pro vhodnost dané trasy jste vycházel Vy (tedy pokud nepovažujeme Vámi uvedené argumenty - "zavřené vesnice" a "delší směr" za vyčerpávající) a z jakých radnice? jaké jsou jejich vzájemné váhy a proč jsou v nesouladu?

- jak se liší Vámi ne přílis zdůrazněné rozdíly změny trasování pro kamiony (první tuším 2 značení na prvních dvou křižovatkách) od změn trasování pro osobní vozidla (kterých se asi dotýkal zbývající popis - pokud lze odhadovat z poněkud stručného "Všude stejná písnička značek" a následujícího, v části textu stejného kontextu uvedeného, "které tudy ani pro osobáky"...)?

0 0
možnosti
Foto

záleží na hodině, ale po těch šipkách by to s velkou pravděpodobností bylo vážně rychlejší ;-)

0 0
možnosti
Foto

Minulý týden,po ránu jsem jel po ni z Přerova do Lipníka. Byl jsem na ni úplně sám.Připadal jsem si jak v hororu.

1 0
možnosti
PD

P83e46t40r 82D82r39a43p11a44l

16. 12. 2019 10:21

jako občan Přerova se vám to pokusím vysvětit: odklon pro kamiony mimo město nesouvisí s tím, jestli dálnice je nebo není v provozu. Možná jste si ráčil všimnout, že se buduje estakáda nad železnicí u Lidlu v Předmostí. Z toho důvodu je ulice Polní ve směru od Předmostí uzavřena zcela a ve směru opačném se jezdí v jednom pruhu. pro kamionovou dopravu je uzavřena. Ony kdyby totiž kamiony jely tak, jak si to představujete, tak by na Polní vznikl špunt a kamiony by stály přes celé město až k nádraží. K poslednímu odstavci...bohužel, nějaká chytrá hlava někdy před 20 roky vymyslela, že obchvat bude suplován dálnicí. že je tato varianta násobně dražšší a násobně časově delší už nedomyslela. Modelovým příkladem budiž situace na D35, kde máme města Holice, Litomyšl a Mýto. zatímco Holice budoucí trasa dálnice míjí, tak mají už asi 10 let obchvat. naproti tomu Mýto a Litomyšl má mít obchvat dálnicí, tedy ho nebudou mít ještě minimálně dalších 10 let

0 0
možnosti
AL

No jo, jako by našemu budování tak nějak chybělo Boží požehnání...tahanice o restituce...jejich zdanění...obstrukce obnovy Mar. sloupu...neudělení víza čínským křesťanům...hanebné nakládání s nároky šlechtických rodů...další...a ještě další...jsem sám, komu to připadá nějak zvláštní?

0 0
možnosti
  • Počet článků 336
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2282x
Zakladatel oboru "techniky duševní práce" neboli "beneopedie"(1984), který zahrnuje mj. všechny soft skills vyšší generace a témata rozvoje osobnosti. Zakladatel profese nezávislého lektora, konzultanta, kouče v naší zemi (1986). Autor více než 55 klasických papírových knih, jichž se jen na českém a slovenském trhu prodalo přes milion a sto tisíc výtisků. Autor a moderátor čtyř televizních vzdělávacích seriálů. Autor řady e-knih a audioknih.

viz též www.gruber.cz

 

Seznam rubrik