Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GI

Gwendolyn I.

19. 5. 2011 17:26
Pseudohumanismus je horsi nez rasismus

Multikulti a pravdolaskari skodi vic nez samotni rasisti. Pan Hassan je nevyrovnany mladik, ktery si zvolil cestu knuceni misto postaveni se situaci. A v dnesni multikulti kocabovskodzamilovske spolecnosti se vzdy nekdo najde, kdo mu bude tleskat. Mou osobnost ale vynechte. ANo, znam vzdelane a pracovite, integrovane cikany. Jenze je jich jako safranu. Stale cisla mluvi za vse. Kriminalita, detske domovy, kuplirstvi, nevzdelanost. A to nevylecime tim, ze porad budeme omlouvat ty druhe a budeme jim delat ustupky na ukor vetsiny. Slunce v dusi je vtip. Pan Hassan se dusi ve vlastni arabskoceske stave. Mozna mu k tomu sviti obcas slunce, ale to jenom prispeje k rychlejsimu poduseni.

0 0
možnosti
VJPN

Veska je prostě nesmrtelný

19. 5. 2011 13:07
Volddemorti jsou všude

A ví víte, co se stane těm, co se opovažují napsat pravdu:)

0 0
možnosti
B

bull002@seznam.cz

19. 5. 2011 8:14
Bavím se vaší diskuzí s Andreou B.

Jen má dotaz k tomu probíranému soukromí. Je to ta "Andrea", co všechny kritizovala za vztah k cikánům, že si problémy s nimi vymýšlí , že jí nikdy žádný neublížil a pak z ní vypadlo, že s nimi, jak to říct kulantně, žije ve společné domácnosti? (Omouvám se za možné překlepy, nastavoval jsem terminálové služby na iPadu a nějak si roze... kódování a dokonce jsem ve stavu, kdy nevidím některé znaky :-))

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

19. 5. 2011 8:34
Re: Bavím se vaší diskuzí s Andreou B.

přejme jí to;-)

0 0
možnosti
ŠS

CHYREN

18. 5. 2011 23:24
Velmi s Vámi souhlasím Jitko..

ale já bych nebyl na tyhle tak měkkej. Oni potřebují vidět sílu, nekompromisní cukr a bič. Mají to v genech. A jak tvrdí jejich jeden velmi uznávaný historik-politolog, bez historie hledají svou hrdost těžko. Mají v ní obrovskou koloniální mezeru. Já bejt váma, nechám ho hnít v těch iluzích. Narazí. Lidi budou muset najít klíč, jak se s třetí kolonou národa vypořádat.:-)R^[>-]

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

19. 5. 2011 8:37
Re: Velmi s Vámi souhlasím Jitko..

Díky za podporu. Ovšem nezapomínejte, že ti kteří mi dávají karmu jsou obyčejně nácíčkové bo lidé ducha mdlého, dle odborníka pana Hassana, který se již dlouhodobě zabývá tímto výzkumem.;-)JG

0 0
možnosti
AB

Andrea B.

18. 5. 2011 19:23
HRDA CESKA !!!!!!!!!

HRDA CISTOKREVNA CESKA BY ASI NEMELA PSAT "MILNE", TAKTO BY TE V CESTINE MOHLO PREDSTIHNOUT I PETILETE VIETNAMSKE DITE;-)... I TOBE KRASNY DEN A SLUNCE V DUSI...

0 0
možnosti
MP

Martin V2

18. 5. 2011 21:12
Re: HRDA CESKA !!!!!!!!!

Nahlásil sem tento příspěvek jako nevhodný, ani administrátor by neměl psát jen a pouze velkýma písmenama. Toto se hodí snad jen do chatu nebo někam na tržiště, abyste na někoho řvala...

0 0
možnosti
V

Vasco

18. 5. 2011 14:25
Milá paní,

řeknu to stručně. Hrajete si na inteligentku, nevědomky však prozrazujete svou jednoduchost primitivním hraním na nízké pudy, přihříváním si polívčičky na vděčném tématu, neschopností skrýt svou nesnášenlivost vůči jistému etniku. Inteligentní člověk si tento problém uvědomuje, případně se snaží něco změnit konkrétními činy, jeho inteligence mu však říká, že vyvolávat nenávist v masách jednoduše uvažujících lidí, je cesta do pekel. Primitiv vyřvává okolo sebe, aby upozornil hlavně na sebe a vybil si za každou cenu svůj vztek. Primitiv se totiž ovládat neumí. Dřív lidé jako vy vyřvávali max. po hospodách a nebyli společnosti nebezpeční. Dnes, díky internetu, mají možnost oslovit větší masy lidí. V tom vidím nebezpečí internetu.To je holt pokrok.Zbývá nám jen doufat,že už se žádný hospodský vyřvávač nikdy nedostane k moci tak,jako se tomu náhodou stalo již jednou v minulém století v Německu.Adolf Hitler přesně takto začínal svou cestu k moci,likvidaci milionů lidí a zbídačení celé Evropy

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

18. 5. 2011 15:13
Re: Milá paní,

Děkuji za váš inteligentní názor. Pevně věřím, že vy patříte mezi ty lidi, co nekřičí, ale konají - Evropa má štěstí, že jsou tu tací, jako vy.R^JG

0 0
možnosti
D

ddannnn

18. 5. 2011 13:43
Pro osla Š.

Pane, dole v diskuzi nazýváte termínem "čecháček" už i člověka, kterému vadí, že byl Cikánem okraden o mobil. Dovolím si tvrdit, že káždému, koho znám (včetně mě), opravdu vadí, když je okraden, byť je to "pouhý" mobil! A myslím si dokonce, že naprosté většině lidí vadí, pokud jsou oloupeni. Podle Vás jsme všichni "čecháčci"?? Já si myslím, že ne! Naopak, myslím si to o Vás! Neustále si dělat do vlastního hnízda, shazovat svůj národ a svou zemi, poklonkovat kdekomu, jen abyste ukázal tu svojí korektní multi-kulti a přitom dostatečně pošpinil naše občany před světem - TO JE TO ČECHÁČKOVSTVÍ!!! VAŠE ČECHÁČKOVSTVÍ!!!:-P

0 0
možnosti
D

ddannnn

18. 5. 2011 13:50
Re: Pro osla Š.

 Tvrdíte, že cikánské krádeže nejsou tak závažné jako krádeže miliónů nějakých "bílých límečků". Jen hlupák si může myslet, že normálního člověka se dotkne víc krádež

miliónů někde na radnici, než když mu nějaká špína ukradne výplatu z

kapsy a on nemá na nájem, nemůže splatit půjčky, nemá na jídlo pro děti,

nemá na cestovné, příjde o doklady,atd. Takový člověk nejenže příjde o

peníze na celý měsíc, ale musí se zadužit, aby nepřišel o bydlení, aby uživil rodinu. Vy tvrdíte, že toto se člověka dotkne méně, že je to pro něj méně závažné, než když se někde prošustrují velké peníze, které jsou pro normálního člověka pouze abstraktní sumou? Jasně, že lidi štvou i krádeže "těch nahoře", jenže nás vždycky víc namíchne, když naše děti okrade, pod pohrůžkou násilí, parta nepřizpůsobivých cikáňat! Ale protože velmi pochybuji o Vašem intelektu, naprosto po Vás nechci, abyste něco tak jednoduchého pochopil.

0 0
možnosti
JK

pesimistka7

18. 5. 2011 9:10
pro pana Šulu:

Vy jste typický "odolný informacím". NIKDO NEomlouvá bílé límečky, znechucenost tím, co se děje v politice, veřejné zakázky a vůbec "hospodaření" s našimi penězi lidem velmi vadí!, často se v poslední době skloňuje slovo "defenestrace" - samozřejmě v diskusích pod blogy a články na tato témata.

   To Vy bagatelizujete drobnou trestnou činnost, která je ovšem páchána na některých, ale těch samých ("límečky" znechucených) lidech, dotýká se jich osobněji*, často pravidelně, nemají dovolání a ještě "své" kriminálníky vlastně podporují nedobrovolnou dotací projektů na začlenění apod. s mizernými výsledky o dávkách a příspěvcích nemluvě! Bohužel se jedná o většinu z menšiny se specifiky tlupovitosti, drzosti a nepřizpůsobivosti.

*osobněji = hluk (zejména v noci), nadávky, násilí, strach (např. o děti), krádeže z kabelek....jedna trestná činnost NELZE omlouvat jinou a žádná ignorovat. Zde se žádná neignoruje, jen se mluví o konkrétní, specifické!

0 0
možnosti
VS

Astaroth

18. 5. 2011 9:23
Re: pro pana Šulu:

Pravda je, ze hodne modrych svazaku velkozlodeje obdivuje a nas, socialisty, kteri by "manazery, Romany a Bakaly" pozavirali do dolu osocuji ze zavisti, neschopnosti, odborarstvi a jednim dechem s obdivem velkomanazerskych zlodeju, jak si to umi zaridit (a krast asi odnekud z vzduchoprazdna :-P ) nasleduje litanie na to, jak "cikani ziji v bordelu a rvou" Rv

0 0
možnosti
M

Mychal.B.

17. 5. 2011 19:05
Tímto se autorce blogu omlouvám,

že jsem jí tu zabral půl stránky diskuze. Holt jsem se nechal vyprovokovat :-/

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

17. 5. 2011 19:13
Re: Tímto se autorce blogu omlouvám,

Není se zač omlouvat, při čtení příspěvků pana Šuly si také říkám, jak je možné, že inteligentní člověk může být takový demagog, jenom už mám pocit, že v tomto případě je škoda jakýchkoli slov, protože z toho panu kolegovi opět vyleze rasismus.:-/JG

0 0
možnosti
M

Mychal.B.

17. 5. 2011 18:56
Naopak, pane Šulo

Měl bych hodně co říct. Především proč to označuji za demagogii. Protože srovnáváte hrušky s jablky. Nácíči, Čecháčci, česká zaprděnost jen proto, že se nekamarádíme s cikány. Však my víme proč. Je to ta Vámi opovrhovaná zkušenost. Inu, někdo se o kamna spálí jednou, max. dvakrát, někdo se masochisticky bude pálit dál. Vždyť pravděpodobnost spálení se je jen něco před 90%, tak proč do toho nejít. Možná Vás to překvapí, ale ona zkušenost a i xenofobie, předávaná z generace na generaci, umožnila přežití lidského druhu. Napřiklad tím, že každý jednotlivě netestoval, jestli ten had s klikaticí na zádech není vhodný jako domácí mazlíček nebo jestli z těch hub s červeným kloboučkem a bílýma puntíkama nebude vynikající smaženice. Nebo že si příchozího cizince prošacoval namísto aby se nechal mírumilovně majznout po hlavě. V nedávném výzkumu vyplynulo, že 86% Čechů by za souseda nechtělo Cikána. Znamená to, že jsou nácíčci? Nebo zaprdění čecháčci?

0 0
možnosti
M

Mychal.B.

17. 5. 2011 18:58
Re: Naopak, pane Šulo

Už se proberte a uvědomte si, že špatným užíváním nebo zbytečným nadužíváním oněch nálepek to slovo jen devalvujete. Myslíte si, že se nad sebou někdo zamyslí, když mu na to, že nechce mít za souseda cikána řeknete, že je nácíček? Vysměje se Vám do ksichtu a pošle někam. Jistě, nácíčkujte, jak je libo. A jednoho rána se lidé jako Vy, Hassan, Uhlíř, Kocáb apod. probudíte a zjistíte, že žijete mezi samými nácíčky.

Vždyť jen díky těm nácíčkům se situace v Janově zlepšila. Koho zajímalo, jak si tam žijí bílí nájemníci předtím, než tam přišli ti bakaní nácíčci z DS? Nikoho zodpovědného na vyšších místech. I starostové nemají v ničem oporu, aby jim pomohli. A pak se jedinci jako vy strašně diví, že místní obyvatelé bílé pleti těm nácíčkům pomáhají. Nebo že se v Krupce na Teplicku dostali do zastupitelstva. Zatímco vy pořád vymýšlíte, jak do čeho nalít peníze na tzv. integraci, o kterou ani ti cikáni dle mého názoru z větší části nestojí.

0 0
možnosti