- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mně balíček posílaný přes PPL zřejmě nenávratně zmizel. Prodejce ho předal přepravci 30.11.2018, když dlouho nic nepřicházelo, psala jsem PPL i prodejci, kdeže ten balíček vlastně je. PPL neodpověděl, prodejce 13.12. konstatoval, že se zboží asi ztratilo a ptal se, zda ho má poslat znovu. Radši jsem nechtěla. Balíček byl na dobírku, tak jsem aspoň neutrpěla žádnou finanční ztrátu.
Předchozí balíček mi také doručili asi o hodinu a půl dříve než poslali upozornění, že bude doručován. Naštěstí byl zrovna někdo doma.
Jitko, mám takovou zkušenost i v Německu. Ale jinak to klape. Lidi z našeho šestipatrového domku jsou v práci a jejich balíčky skončí u nás, co jsme doma. Mají ale ve schránce vyrozumění, že jejich zásilka je u nás. Připadám si jak konkurence pošty... Jitko, hezké sny
Alespon vědí, kde tu zásilku mají a nemusí ji hledat za plotem - to je fajn. Horste, díky za návštěvu mého blogu a příspěvek. Krásné dny
Proto spoléhám na českou počtu. Když jsem nezastižen, tak to jde na poštu.
Přesně tak, zkrátka víte, kde ten balíček v případě, že nejste doma,skončil a druhý den si pro něj skočíte. Opravdu tomu dávám přednost ped dodáním do druhého dne (tady to hodnotím jednoznačně jako rychlost na úkor kvality).
Stejně jako v politice je to nejspíš o lidech. S PPL jsem - zatím, ťukám na vše dřevěné v dosahu - neměl jedinou negativní zkušenost, korektní jednání, SMS o tom, že převzali zásilku, že ji budou expedovat od - do a pak ještě telefonát, že už jsou na dosah. Samozřejmě s možností si termín upravit. Takže paní Gotterová, nejspíš dělají kapitalisté z ČR někde chybu, ale vinit z ní PPL je v tomhle případě asi to samé, jako když řeknete, že každý Karel je hajzl jen proto, že jistý Čurda ve válce selhal...
Ta možnost upravit si termín mě velmi zaujala - PPL se honosí dodáním do druhého dne (já opravdu dostanu zprávu /když vůbec/ například ráno před dodáním a pak už jen telefonát že už je nebo bude u mě každou chvíli). Kdy prosím stíháte upravit si termín dodání? Já si díky nekonanému sobotnímu dodání stihla upravit místo dodání na parcelShop a stejně to přišlo sousedům. Váš příměr s Čurdou je fajn - já mám jiný. Když vám po šesté sousedovic děti rozbijí okno - také budete vinit jejich rodiče. Asi tak. díky za váš příspěvek
Nemám s PPL absolutně žádný problém, je to věcí názoru.
Věřím, také bych si přála žádný problém s nimi nemít - bohužel už jsem jich měla tolik, že se opravdu hrozím každé další "akce"
Děkuji, že jste nepovažoval za zbytečné vložit sem svůj názor. Hezký večer
Pracuji z domova a vím, že pracovníci české pošty při doručení balíku ani nezvoní, rovnou vypisují složenku a já pak musím jít až na hlavní poštu a čekat minimálně půlhodinovou frontu.
Arogance České Pošty nezná mezí a měla by následovat osud Telecomu.
Za mně jedině PPL!!! Pokud něco objednávám přes internet a prodejce nabízí dopravu pouze Českou Poštou, automaticky hledám jiný eshop.
velmi jste mě pobavila. Z vlastní zkušenosti dím: buďte ráda, že vůbec doručili! Koukněte sem - http://sarkabayerova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=613822, http://sarkabayerova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=614749 - k prvnímu prožitku s PPL jsem dokonce musela napsat pokračování!!!!
Děkuji za odkazy, ráda si přečtu.
Mám opačnou zkušenost. Ráno mi ještě řidič zavolá nebo pošle SMS, kdy ho mám čekat a je to v rozmezí hodiny.